انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش پکیج فیلبرتو مدل mag sion

فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش پکیج فیلبرتو مدل mag sion

#1
فیلتر مغناطیسی پکیج فیلبرتو مدل Mag Sion برای افزایش طول عمر و کارایی وسایل گرمایشی خانگی استفاده می شود. فیلتر سختی گیر فیلبرتو از قوی ترین فیلترهای تصفیه آب خانگی است که از خوردگی و تجمع رسوب در آبگرمکن یا پکیج جلوگیری می کند.
فیلتر مغناطیسی پکیج مدار گرمایش فیلبرتو مدل Mag Sion یکی از قدرتمندترین فیلتر های رسوب گیر لوازم گرمایشی خانگی نظیر پکیج و آبگرمکن می باشد. فیلتر سختی گیر آب فیلبرتو با جلوگیری از به وجود آمدن رسوبات موجب افزایش کارایی و طول عمر دستگاه می شود. فروشگاه تصفیه آب گوارنوش عرضه کننده انواع فیلتر های تصفیه آب خانگی پکیج و آبگرمکن با به روزترین برندهای دنیا می باشد.

فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش فیلبرتو مدل Mag Sion
فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش فیلبرتو مدل Mag Sion راه حلی مناسب برای حذف ناخالصی های موجود در آب نظیر: شن و ماسه، گل و لای، باقی مانده نوار تفلون ناشی از وجود مدار گرمایش دستگاه پکیج خانگی مناسب می باشد.
دستگاه های گرمایشی همانند پکیج به علت تماس مستقیم با آب، پس از گذشت مدت زمانی با مشکلاتی نظیر رسوب و خوردگی مواجه می شوند. به علت قیمت بالای لوازم جانبی این گونه دستگاه ها، در اثر آسیب دیدگی، مصرف کننده هزینه های زیادی را متحمل می گردد. نصب یک فیلتر رسوب گیر مناسب پکیچ می تواند از ایجاد این گونه آسیب ها جلوگیری کنید، بنابراین برای جلوگیری از رسوب بر روی دیواره های داخلی پکیج و در لوله ها، بهترین کار تعبیه سختی گیر یا فیلتر مغناطیسی ( پلی فسفات یا فیلتر الکترومغناطیسی ) در مسیر ورود آب به دستگاه می باشد.
فیلتر تصفیه آب مگیسون فیلبرتو دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش و ۵ سال ضمانت تعویض توسط شرکت فیلبرتو است.

مکانیزم کار پکیج و رادیاتور
در پکیج های خانگی، آب دائما بین مسیر پکیج و رادیاتورها در حال حرکت می باشد بدین صورت که آب ابتدا در پکیج گرم می شود و سپس وارد رادیاتورها می شود و گرمای خود را به محیط می دهد در نتیجه دمای آن کاهش یافته و مجدد به پکیج باز می گردد.
آب در پکیج دمای بالایی دارد به همین دلیل نمی توان یک فیلتر رسوب گیر معمولی در مسیر مدار گرمایشی قرار داد. فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش فیلبرتو مدل Mag Sion برای قرار گرفتن در این مسیر ساخته شده و از مناسب ترین و قویترین فیلتر سختی گیر برای قرار گرفتن در این مسیر می باشد. برای خرید و مشاهده انواع مدل های فیلتر رسوب گیر دستگاه های تصفیه آب خانگی می توانید به بخش فیلتر در فروشگاه اینترنتی گوارنوش مراجعه کنید.
فیلتر سختی گییر مغناطیسی مگسیون فیلبرتو از بهترین و قوی ترین فیلتر های تصفیه آب خانگی به شمار می رود و تحمل دمای بالا تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد را دارد. خاصیت مغناطیسی این فیلتر ۱۷۸۰۰ گاوس می باشد که یک مگنت بسیار قوی محسوب می شود.

کاربرد فیلتر مدار گرمایش فیلبرتو
فیلتر مغناطیسی فیلبرتو مدل Mag Sion برای افزایش طول عمر و کارایی وسایل گرمایشی خانگی استفاده می شود. با ایجاد مگنتایت در سیستم گرمایشی مشکلات زیر در دستگاه پکیج بوجود می آید:
  • ایجاد رسوبات فلزی در مبدل ثانویه
  • گرمایش نامناسب در کف رادیاتورها
  • خرابی پمپ ( قبل از پمپ و در مسیر برگشت سیستم گرمایشی قرار می گیرد )
  • کاهش کارایی رادیاتورها و پکیج
  • خراب شدن شیر سه راهه

مزایایی استفاده از فیلتر سختی گیر مغناطیسی فیلبرتو
این فیلتر فیلبرتو با ابعاد کوچک و مناسب مزایای بسیاری دارد. از جمله:
فیلتر مغناطیسی فیلبرتو قابلیت شستشو دارد.
این فیلتر رسوب گیر پکیج به راحتی و به سرعت نصب می گردد.
این محصول از ایجاد رسوب و خوردگی در رادیاتور و پکیج جلوگیری می کند.
فیلتر فیلبرتو از نوسان دمای آب گرم مصرفی جلوگیری می کند.
موجب کاهش صدای پمپ سیرکولاسیون حین کارکردن می شود
فیلتر مغناطیسی فیلبرتو طول عمر پمپ سیرکولاسیون پکیج تا حداقل ۱۵  سال افزایش می یابد.
این فیلتر همچنین موجب پایداری در راندمان و توان گرمایی سیستم در طول زمین می شود.
فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش مگسیون قابل نصب بر روی انواع پکیج های شوفاژ دیواری تک و دو مبدله است
این فیلتر سختی گیر آب، سیرکولاتور مدار گرم محسوب می شود.
قابل نصب بر روی انواع پکیج های شوفاژ دیواری معمولی و چگالشی می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید سختی گیر آب مناسب با لوازم خانگی و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۹۰۱۵۳۲۶۵۶۴
۰۹۱۲۹۵۹۷۱۷۹
فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش پکیج فیلبرتو مدل mag sion
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان