انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری افتتاح شده در شانگهای

جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری افتتاح شده در شانگهای

#1
جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری گابریل کولانجلو، طراح ایتالیایی که در پکن و شانگهای واقع شده است، اخیرا اولین فروشگاه های شاخص خود را افتتاح کرده است که تجربه خرده فروشی الهام گرفته از گالری هنری را ارائه می دهند.
طراح با شرکت معمار Montalba مستقر در لس آنجلس و دفتر آنها واقع در لوزان،جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری سوئیس کار کرد. در مرکز طراحی، یک حلقه سقفی فضا را محدود می کند و بر حرکت جهتی که در آن مشتریان مجموعه را تجربه می کنند، تأثیر می گذارد. نور ادغام شده در حلقه مجسمه‌ای، فضای سالن مانند را روشن می‌کند و مسیری را در زیر نشان می‌دهد که مشابه مسیر نمایش باند است. این حلقه همچنین تهویه هوای با کیفیتی را فراهم می کند و در طول روز دارای سطوح مختلف روشنایی است.جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری انعطاف پذیری حلقه با پروتکل واضح اختصاص داده شده به بقیه فروشگاه که موقعیت دقیقی برای هر عنصر وجود دارد مخالف است. پانل های معدنی ساخته شده با تکنیک CNC هر یک از دیوارهای فروشگاه را می پوشانند که محیطی موج مانند را در هر دو فضا ایجاد می کنند و تجربه گالری را بیشتر می کنند.
دیوارهای پانل شده که ظاهر پرده ها را تقلید می کنند، با وسایل چوبی سفارشی Douglas Fir با عناصر برنجی که لباس های محدودی روی آن ها نمایش داده می شود، لایه بندی شده اند. پایه‌های بتنی لوازم جانبی کوچکی را نشان می‌دهند، در حالی که مانکن‌های آویزان، نمایشگری کم‌نظیر مانند موبایل ایجاد می‌کنند. آینه‌های بزرگ عملکرد فروشگاه‌ها را بیشتر منعکس می‌کنند و در عین پوشاندن اتاق‌های اتصالات، محل فروش و پشت خانه، بر مجموعه تأکید می‌کنند.
در سرتاسر، مواد خاموش، مانند کفپوش ترازو ونیزی و منبت فرش،جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری به گونه ای انتخاب شدند که بر مجموعه چیره نشده و در عین حال مکمل عناصر معماری آن نیز باشند. به طور کلی، طراحی پروژه ها از مجموعه های گابریل کولانجلو و روشی که طراح از پارچه های مختلف استفاده می کند و با آنها کار می کند، الهام گرفته شده است. طراحی مفهومی یک تجربه مینیمالیستی و در عین حال صمیمی ایجاد می کند که دعوتی باز برای تعامل با لباس های با طراوت ارائه می دهد. در این فروشگاه‌ها، تجربه معمول خرده‌فروشی فراموش می‌شود و جای خود را به تمرکز بیشتر بر هنر و محیط فضاها می‌دهد تا هجوم محصولات و برند.نمای این توسعه عظیم تفریحی و رستورانی که برای جذب خریداران و طراحان طراحی شده بود،جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری باید از نظر ظاهری و به عنوان محافظ در برابر نور خورشید عمل می کرد. یک توری فلزی آنودایز شده بالای ساختمان را می پوشاند که هر دو را انجام می دهد - یک فانوس دریایی چشم نواز و یک مانع خورشیدی محافظ.
دال بلند دهه 60، که عمود بر خیابان ایستاده بود، در بندر تجاری سابق بروکسل به‌عنوان یک مکان مدرنیستی نادر بود. در ابتدا به عنوان یک بلوک اداری ساخته شد، سال ها مورد بی توجهی قرار گرفت. هنگامی که توسعه دهنده املاک Besix Red مسابقه ای را برای نوسازی ساختمان راه اندازی کرد، تنها دو طبقه پایین توسط پلی کلینیک استفاده می شد.جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری نزدیکی منطقه کانال بروکسل و ایستگاه راه‌آهن شمال، انگیزه‌ای برای توسعه مجدد فضاهای اداری ساختمان به 130 خانه راحت از آپارتمان‌های استودیویی جمع و جور گرفته تا آپارتمان‌های سه خوابه سخاوتمندانه در بالاترین سطح، با چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد به شرق و غرب را فراهم کرد. این ساختمان اکنون یک ملک با کاربری مختلط است: دو طبقه اول شامل 1500 متر مربع فضای تجاری / اداری است. در گوشه جنوب شرقی سایت، یک ساختمان جدید با 26 خانه اضافه شد تا انتقال حجمی بین ردیف خانه های بلند و مجاور را نشان دهد. پارکینگ زیرزمینی هر دو ساختمان را به هم متصل می کند و دارای 170 فضای پارکینگ دوچرخه است. این پروژه بر مفهوم تحرک نرم تکیه دارد تا بسیار فراتر از مقررات باشد و به طور قابل توجهی تعداد جای پارک را از بیش از 150 به 50 کاهش دهد.
Cosmopolitan نشان می‌دهد که یک استراتژی مبتکرانه از تعدیل‌های هدفمند - هم در عمق و هم در سطح - می‌تواند جان تازه‌ای به ساختمان‌های دوران رونق ساختمان‌سازی پس از جنگ بدهد و به بهبود کیفیت زندگی در مناطق پرجمعیت و متنوع کمک کند. شهر
استراتژی طراحی بر اساس یک بررسی انتقادی از درج مدرنیستی بدون دسترسی مستقیم به خیابان، و همچنین بر روی تجزیه و تحلیل پتانسیل قاب تحمل بار موجود است.جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری نمای خاکستری موجود حذف شد و اسکلت بتنی نمایان شد. پس از تقویت دقیق و دقیق چارچوب، ساختمان با افزودن سه طبقه گسترش یافت که بر شبح باریک تأکید می کند. حفظ ساختار موجود، ارتفاع سقف منحصر به فرد بیش از سه متر را در تمامی واحدها ارائه می دهد
در نماهای غربی و شرقی، تکه‌ای از بالکن‌های سخاوتمندانه در یک ساختار فولادی سبک وزن ثانویه قرار گرفته‌اند که همه آن را از بالا به پایین به هم متصل می‌کند. سالن دسترسی با ارتفاع دوبل، گسترش بصری فضای بیرونی را فراهم می کند. دو ردیف طاق‌های دو ارتفاع که در امتداد طبقات پایین عمومی قرار دارند، مسیر عابر پیاده‌ای را که از ملک عبور می‌کند، تعریف می‌کنند. در نتیجه، ورودی ساختمان به خیابان آورده شده و ساختمان را در بافت شهری لنگر می‌اندازد.
پانل‌های کشویی آلومینیومی سفید، با سوراخ‌های ظریف، به عنوان محافظی در برابر آفتاب و باد در بالکن‌ها عمل می‌کنند و یک بازی دائمی و در عین حال نوسانی از نور و سایه ایجاد می‌کنند که نماها را متحرک می‌کند و به ساختمان اجازه می‌دهد تا به یک نقطه عطف در افق بروکسل تبدیل شود. شبکه‌های بالکن‌ها و پانل‌های آب‌پاشی، در دو سطح اول، توسط یک ستون از ستون‌های مورب پشتیبانی می‌شوند.جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری هر دو ساختمان، قدیمی و جدید، با پانل‌های بزرگ ساخته شده از سنگ‌های طبیعی سفید کمی صیقلی پوشیده شده‌اند که ظاهر زیبای مجموعه را افزایش می‌دهد. در بالای زمین، درختان و انواع چمن های مرتفع، مناطق نیمه عمومی را به یک منطقه شهری دلپذیر و جذاب تبدیل می کنند.
مواد مورد استفاده:
1. روکش نما: سنگ طبیعی سفید کمی صیقلی، STENI
2. کفپوش: کف لاستیکی در راهروهای جمعی، Objectflor
3. درها: درهای ورودی آپارتمان، ERIBEL
4. پنجره ها: پنجره های آلومینیومی، PIERRET SYSTEME
5. ناودان های یکپارچه در بالکن ها: Aco Drain
6. پانل های کشویی: Hunter Douglas
7. نرده های بیرونی: TECTUM
8. نورپردازی بیرونی (در بالکن): Bel Lighting
9. آسانسورها: Schindler
10. سقف های کاذب در راهروهای جمعی: Rockfon
11. پوشش از دیوارهای راهروهای جمعی: VESCOM
12. دیوارهای داخلی سبک: کناف
13. تجهیزات بهداشتی: Van Marcke
14. آشپزخانه: AL-AL
مواد مورد استفاده:
1. روکش نما: پانل های تمام ارتفاع MDF سفارشی CNC
2. کفپوش: ونیز terrazzo
3. درها: MDF درهای
همسطح تمام ارتفاع با دستگیره ها و لولاهای برنجی 4. نورپردازی داخلی: IGUZZINI
5. صندلی ها: صندلی کاسه ای بردی، Arper; صندلی عشایر، Norr11; 45 صندلی، خانه فین جول
6. میز: میز قهوه بل، کلاسیکون
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان