انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سقف کشسان دایره ای چیست؟

سقف کشسان دایره ای چیست؟

#1
سقف کشسان دایره ای یکی از اجزای دکوراسیون داخلی به شمار می‌ رود که برای پوشش سقف‌ ها در طراحی‌ های مدرن استفاده می‌ گردد. این نوع سقف کاذب که به صورت معلق بر روی سقف اصلی نصب می‌ گردد از پارچه‌ هایی به جنس PVC ساخته می‌ شود که دورتادور آن بر روی ریل‌ هایی قرار می‌ گیرد. این جنس قابلیت کشسانی و تغییر ابعاد و اندازه دارد و در فضاهای مختلف می‌ تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
این سقف دارای ویژگی‌ هایی همچون نصب و اجرای آسان، انعطاف پذیری و استحکام بالا، عایق رطوبت، مقاوم در برابر حریق، جابجایی راحت، قابلیت چاپ و امکان عبور نور را دارد.
[عکس: tosepicweb312.jpg]
ابعاد سقف کشسان دایره ای
ابعاد سقف کشسان دایره ای با توجه به محیطی که قرار است در آن نصب و اجرا گردد می‌ تواند متغیر باشد. سایز این مدل‌ ها متفاوت بوده تا سطح کاربری گسترده‌ای فراهم نماید. هرچند که ابعاد پارچه‌ های این سقف کشسان در اندازه‌ های مختلف در بازار موجود می‌ باشد و می‌ توان با توجه به ابعاد فضای مورد نظر انتخاب نمود اما همین قابلیت کشسانی باعث می‌ شود تا پارچه سقف کشسانی دایره ای را به هر اندازه‌ ای که مایل هستیم تغییر دهیم یا به عبارتی دیگر می‌ توان آن را کشید تا به اندازه مورد نظر برسد. برای این کار باید سقف کشسان را حرارت داده تا کش بیاید و بر روی پروفیل‌ های مخصوصی که کار گذاشته شده‌اند قرار بگیرد.
کاربرد سقف کشسان دایره ای
سقف‌ های کشسان دارای انواع مختلف با جنس‌ های متفاوت می‌ باشند که هر کدام ویژگی‌ ها و کاربرد خاص خود را دارند و با توجه به فضای مورد استفاده و دکوراسیون آن محل باید بهترین مدل از سقف کشسان را انتخاب نمود. سقف کشسان دایره ای یکی از پرکاربردترین سقف‌ های کاذب می‌ باشد که برای اکثر محل‌ ها مناسب ست.
از فرم دایره‌ای سقف کشسان می‌ توان برای پوشش سقف‌ های اتاق‌ های مختلف منزل، اتاق نشیمن، دفتر کار، نمایشگاه‌ ها، گالری‌ های هنری، رستوران‌ ها، کافی شاپ‌ ها و … استفاده نمود. برای مثال می‌ توان سقف کشسان دایره ای نوع لاکر را به خاطر داشتن خاصیت آینه‌ ای و استفاده از مواد استیل ضد آب و رطوبت برای استخر انتخاب کرد.
[عکس: tosepicweb313.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان