انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحي حجم مجتمع تجاري باتوجه به معماری ایرانی

طراحي حجم مجتمع تجاري باتوجه به معماری ایرانی

#1
طراحي حجم مجتمع تجاري باتوجه به معماری ایرانی یک مجتمع با کاربری مختلط است که در انتهای شرقی مکزیکو سیتی، بین فرودگاه و مرکز شهر واقع شده است. پروژه 106000 متر مربعی شامل سه ساختمان است: مرکز خرید، هتل و ادارات.
این مرکز خرید سه طبقه در یک خیابان اصلی با تردد وسایل نقلیه زیاد واقع شده است.طراحي حجم مجتمع تجاري این بنا به شکل U در اطراف یک حیاط مرکزی با سقفی شفاف و نمای شیشه ای قرار گرفته است که نور طبیعی را امکان پذیر می کند.
بالاتر از حجم مرکز خرید، یک منشور مستطیلی هشت طبقه در چینش عرضی برای قرار دادن یک هتل 245 اتاقه که بخشی از سقف مرکز خرید را به عنوان یک تراس و باغ پشت بام استفاده می کند، پدید آمده است.طراحي حجم مجتمع تجاري نمای این حجم از پانل های آلومینیومی مسی رنگ تشکیل شده است. آنها با هم توپوگرافی محور عرضی ژئو آتشفشانی دره مکزیک را به نمایش گذاشته و دوباره تفسیر می کنند.
در سمت دیگر مجموعه، ساختمان اداری واقع شده است. یک حجم مربع با نماهای شیشه ای و 12 طبقه است. امکانات دارای حیاط داخلی و تراس های بالایی برای مهار فضا و ورود نور طبیعی است.
برای یکی کردن نمای دوگانه مجموعه در همان بلوک، دو خیابان فرعی در داخل مجموعه طراحی شد تا یک مدار خودرویی و عابر پیاده را تشکیل دهد. دو سطح پارکینگ وجود دارد و طبقه همکف دارای 345 دوچرخه در منطقه ای است که وسیله حمل و نقل بسیار رایج است.
از نظر طراحی سازه، فونداسیون از شمع ها و یک دال پایه به ضخامت دو متر تشکیل شده است که به آن اجازه می دهد تعادل بار و وزن خود را روی ملک حفظ کند. این به آن اجازه می دهد تا از فروپاشی دیفرانسیل جلوگیری کند،طراحي حجم مجتمع تجاري زیرا این مجموعه در یکی از مناطق دریاچه ای شهر واقع شده است.
Vía 515 به یک محله نمادین تبدیل شده است که باعث توسعه و رشد در انتهای شرقی مکزیکوسیتی شده است.
مکه سرگرمی همیشه در حال رشد لاس وگاس یک مقصد خرده فروشی و غذاخوری جدید را به مجموعه خود اضافه کرد که به درستی فروشگاه های بازار بزرگ نامیده می شود . فروشگاه‌های بازار بزرگ که روبه‌روی فواره‌های بلاژیو قرار دارد، در دو هکتار زمین قرار دارد و بیش از 120 فضای خرده‌فروشی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.
فروشگاه های گراند بازار که توسط لری سیگل و گروه املاک جونو توسعه یافته است، تجربه خرده فروشی معاصر را با عناصری که یادآور بازارهای مشهور جهان در فضای باز هستند،طراحي حجم مجتمع تجاري ترکیب می کند. این پروژه 50 میلیون دلاری بسیار قابل مشاهده است و انتظار می رود هر سال بیش از 20 میلیون بازدید کننده را جذب کند.
Juno Property Group به CRL-US Aluminium روی آورد تا عناصر کلیدی معماری را برای مقصد خرده فروشی جدید فراهم کند. واحدهای فروشگاه گراند بازار مجهز به سیستم‌های فروشگاهی سری آلومینیومی FT451 CRL-US در ارتباط با درب‌های ورودی متوسط سری 400 با فناوری CORNER-LOC® در انتظار ثبت اختراع هستند که قوی‌ترین مونتاژ گوشه در صنعت است. CRL-US Aluminium فرآیند نصب ویترین فروشگاه را با استفاده از برنامه ساخت فروشگاه KD خود ساده کرد. با استفاده از برنامه، تمامی مواد به طور کامل در تاسیسات دارای گواهی ISO 9001:2008 شرکت ساخته شد.طراحي حجم مجتمع تجاري از آنجایی که ویترین ها به صورت آماده نصب همراه با دستورالعمل های مونتاژ و سخت افزار تحویل داده شدند، در زمان شیشه آوانتی صرفه جویی کرد و در عین حال هزینه های نیروی کار را کاهش داد.
سایر قسمت های جلوی ساختمان با سیستم دیوار پرده سری 3250 تجهیز شده است . سری 3250 با عرض پروفیل 2-1/2 اینچی و یک فاصله‌گر حرارتی قفل شده در صفحات فشار برای بهبود عملکرد حرارتی برای مقابله با افراط‌های دمایی منطقه مشخص می‌شود.
از ویترین فروشگاه ها و درهای ورودی گرفته تا دیوارهای پرده و نرده های شیشه ای، محصولات آلومینیومی CRL-US را می توانید در سراسر فروشگاه های بازار بزرگ پیدا کنید. محصولات مورد استفاده نه تنها به گونه‌ای طراحی و مهندسی شده‌اند که زیبایی‌شناسی مکان‌های خرده‌فروشی با مفهوم بالا را افزایش دهند، بلکه برای اطمینان از اینکه مرکز خرید می‌تواند در برابر جریان دائمی ترافیک مقاومت کند، طراحی و مهندسی شده‌اند. با توجه به موقعیت استراتژیک فروشگاه های بازار بزرگ در شلوغ ترین تقاطع عابر پیاده در لاس وگاس، عملکرد و دوام بالا ضروری بود و آلومینیوم CRL-US مفتخر بود که در تمام جنبه ها ارائه دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان