انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید تتر در صرافی اول مانی

خرید تتر در صرافی اول مانی

#1

بعد از افزایش موجودی حساب کاربری برای خرید  باید در بازار تتر به ریال برای خرید این رمزارز اقدام کنید. با بررسی بهتر روند بازار و کسب اطلاعات در زمینه قیمت تتر، می توایند سفارش تان را ثبت کنید و به خرید تتر بپردازید.
در اول مانی امکان خرید تتر در سطوح کاربری مختلف فراهم می باشد تا به راحتی بتوانید فرآیند خرید و فروش تتر را انجام دهید.
به منظور تجربه سودآوری بیشتر در خرید و فروش تتر، ، اتریئن و دیگر رمزارزها توصیه می کنیم که به اندازه توان مالی خود به سرمایه گذاری بپردازید و چرخه های بازار را با نگاهی دقیق مورد برسی قرار دهید.
خرید تتر بدون احراز هویت
اگر به تازگی وارد حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده اید پس می دانید که خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر نیست. زیرا تا زمانی که هویت شما به عنوان خریدار مشخص نباشد امکان پولشویی و دیگر سوءاستفاده های مالی برای کاربران فراهم می شود. پس لازم است که قبل از خرید ، احراز هویت خود را انجام دهید. احراز هویت به سادگی و با ارسال عکس و مدارک شما امکان پذیر می باشد. در برخی از موارد و در مبالغ بالا لازم است که ویدئویی کوتاه از خود برای مسئول احراز هویت بفرستید. سایت های صرافی یا افرادی هستند که مدعی هستند می توانند بدون احراز هویت برای شما خرید و فروش انجام دهند. تحت هیچ شرایطی به این افراد اعتماد نکنید زیرا هیچ راهی برای پیگیری و بازگشت سرمایه از دست رفته تان وجود نخواهد داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان