انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترفند های رفتن به اکسپلور

ترفند های رفتن به اکسپلور

#1
اکسپلور اینستاگرام چیست؟

در ابتدا به افرادی که آشنایی کامل با این قسمت از اینستاگرام ندارند باید بگوییم که تب اکسپلور اینستاگرام دقیقا جایی است که شما پست هایی از سرتاسر اینستاگرام مشاهده می کنید. این پست ها بر اساس الگوریتم های مختلف اینستاگرام و تشخیص علایق شما به شما نمایش داده می شود.

الگوریتم های اینستاگرام به طور مرتب در حال تغییر هستند و این تغییرات همیشه در جهت کاهش نرخ نمایش پست ها بوده است. در حال حاضر بر اساس تحقیقی که انجام شده است پست جدید شما به طور میانگین فقط به 10 درصد از فالوورهای شما نمایش داده می شود !

بر اساس جدیدترین تغییرات الگوریتم های اینستاگرام میزان نمایش پست های شما ارتباط مستقیمی با میزان جذابیت آن و عکس العمل اولین افرادی که پست شما را مشاهده می کنند دارد. بنابراین فقط در صورتی می توانید پست خود را برای 90 درصد الباقی به نمایش بگذارید که 10 درصد اولیه با پست شما به خوبی تعامل داشته باشند. (90 درصد و 10 درصد هر دو به فالوورهای شما اشاره دارند.)


محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟

وقتی بحث به محتوای نمایش داده شده در اکسپلور می‌رسد، داده‌ها حکم پادشاه را دارند. اینستاگرام سعی دارد محتوای نمایش داده برای هر کاربر مختص به خود او باشد. این اختصاصی‌سازی (یا همان شخصی‌سازی) به این شکل اتفاق می‌افتد که اینستاگرام پست‌های موجود در اکسپلور را بر اساس لایک‌ها و صفحاتی که فالوو می‌کنید، به نمایش می‌گذارد.

می‌دانید یکی از شرط‌ های اصلی ورود به اکسپلور چیست؟ محتوای جذاب بصری! یعنی محتوایی که گرافیک و ظاهر خفنی داشته باشد. ما خرید پست و استوری اینستاگرام، را برای شما عزیزان فراهم کردیم.

با اینکه الگوریتم انتخاب محتوا به طور دقیق برایمان مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد طبق قوانین زیر انتخاب می‌شوند:

محتوای نمایش داده شده بر اساس پست‌هایی است که کاربر قبلا با آن‌ها درگیر شده است.
محتوای نمایش داده شده، پست‌هایی هستند که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام جذب آن‌ها شده‌اند.
محتوای نمایش داده شده در اکسپلور، پست‌هایی بر اساس محتوای صفحات فالو شده توسط کاربر است.
با گذشت زمان، اینستاگرام الگوهای فعالیت کاربران را شناسایی کرد و از آن به بعد، محتواها را بر اساس آن الگوها نمایش می‌دهد. همچنین، اینستاگرام سعی کرد طرز کار اکانت‌های مشابه و چگونگی عملکرد آن‌ها را بررسی کند و فرض را بر نتایج بررسی‌هایش اعمال کند.


محرک های ورود به اکسپلور اینستاگرام
اینستاگرام در تلاش است تا بخش اکسپلور را برای هر شخص به طور مجزا شخصی سازی کند. اگر دقت کرده باشید اکسپلور اکانت شما با اکانت دوستتان تفاوت های زیادی دارد و این به دلیل تفاوت در 5 فاکتوری است که کمی قبل تر راجع به آن صحبت کردیم.

اخیرا techcrunch برخی از محرک هایی را که می تواند پست شما را به بخش اکسپلور وارد کند فاش کرده است!



محرک شماره 1 : پست هایی که افراد لایک می کنند و افرادی که آنها را فالو می کنند

قوی ترین محرکی که باعث می شود اینستاگرام پست شما را در اکسپلور یک فرد نمایش دهد، لایک ها و افرادی است که آن شخص فالو کرده است. بنابراین اگر کسب و کار شما در حوزه لوازم آرایشی است نباید انتظار داشته باشید که در اکسپلور یک پسر 24 ساله عاشق موسیقی راک دیده شوید. ! می توانید با خرید لایک هم ورود به اکسپلور را آسان کنید.



محرک شماره 2 : محتوای ویدیویی

هنوز هم عکس های فوق العاده بیشتر از ویدیوها شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام دارند. اما نباید فراموش کرد که ویدیوها به دلیل خودکار اجرا شدن در اکسپلور می توانند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. بنابراین اگر ویدیو شما بتواند به سرچ اینستاگرام وارد شود احتمال صعود به صدر نتایج وجود خواهد داشت.



محرک شماره 3 : استوری های دیدنی

همانطور که می دانید اخیرا در اکسپلور استوری ها هم شانس دیده شدن دارند. استوری هایی که فیلم هستند و یا از عناصر انیمیشن در آنها استفاده شده است شانس بسیار زیادی برای ورود به اکسپلور دارند و بالعکس استوری هایی که دارای متن طولانی و عناصر گرافیکی کمتری هستند شانس ورود کمتری به سرچ اینستاگرام خواهند داشت.



محرک شماره 4 : ارسال پست کپی شده

اگر هدف شما ورود به اکسپلور اینستاگرام باشد باید کمی در مورد کپی کردن پست هایی که در اکسپلور قرار دارند محتاط باشید! بر اساس گزارش TechCrunch پست های کپی شده از شانس کمتری برای ورود به اکسپلور و افزایش رتبه برخوردار هستند. اما در عین حال می توانید همچنان از استراتژی کپی کردن پست های جذاب استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان