انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تابلو سازی کسا: بهترین مرکز تابلو سازی ایران

تابلو سازی کسا: بهترین مرکز تابلو سازی ایران

#1
Thumbs Up 
امروزه توسعه و گستردگی در دنیای تبلیغات که خود به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شود به شکل قابل توجهی رو به پیشرفت است که یکی از آنها صنعت بزرگ تابلو سازی است که ماهیتش ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی می باشد و در دسته مشاغل تبلیغات محیطی قرار دارد.

تبلیغات محیطی به نوعی از تبلیغات گفته می شود که خارج از پیرامون افراد به تبلیغات می پردازد که این تبلیغات شامل مواردی چون بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلو های سردر شرکت ها، تابلو ورودی شهر، تابلو های جاده ای، تلویزیون های شهری، تابلو مغازه و مواردی مشابه می باشد که تمامی این موارد توسط گروه ها و شرکت های تابلو سازی انجام می گیرد.

تابلو سازی در ایران

تابلو سازی یک شغل است که نیروهای انسانی با استفاده از ابزارها و دستگاه های مخصوص مبادرت به ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی دارند. این شغل که یکی از مشاغل فنی و حرفه ای بشمار می رود از زمان های بسیار دور در میان اکثر جوامع ظهور پیدا کرد که البته امری که مسلم است این است که در گذشته تابلو سازی به شکل امروزی پیشرفته نبود و تبلیغات و ساخت تابلو های تبلیغاتی به شکل حکاکی روی سنگ، چوب و فلزات انجام می گرفت.

تابلو سازی در ایران با توجه به اینکه ایران دارای تمدنی غنی می باشد از همان ابتدا همراه با هنر خطاطی و نقاشی مورد استقبال سیل کثیری از افراد قرار گرفت و بعد از گذر زمان و طی سالیان متوالی کماکان مورد استقبال قرار دارد، به طوری که امروزه می توان ایران را یکی از کشورهایی نام برد که در این صنعت از به نام های تبلیغات محیطی بشمار می رود.

از بزرگترین افتخار آفرینی هایی که صاحبان برخی از شرکت های تابلو سازی برای ایران خلق نموده اند می توان به تولید و صادرات انواع تابلو های تبلیغاتی به دیگر کشورها نام برد که یکی از این شرکت های بزرگ و پیشرو در این صنعت، گروه تبلیغاتی و تابلو سازی نوین لایت است که در ادامه با چند محصول صادراتی این مجموعه آشنا خواهیم شد.

[عکس: images?q=tbn:ANd9GcSDp7uslON--WkBopH4hhu...Q&usqp=CAU]

تابلو حروف لاسوگاسی


در صنعت تابلوسازی به تابلوهای حروف برجسته از جنس فلز که دارای نورپردازی زیادی هستند تابلو لاسوگاسی گفته می‌شود، نام دیگر این تابلوها، تابلوی لامپی یا تابلوی لترلایت است. روزنه‌هایی که در بدنه فلزی تابلوهای لاسوگاسی در نظر گرفته می‌شود محل قرار گرفتن لامپ است، با روشن شدن لامپها این نوع تابلوها حتی از مسافت‌های بسیار دور نیز جلب توجه کرده و جلوه بصری زیبایی ایجاد می‌کند.

تابلو لاس وگاسی عموما دارای طراحی شلوغ و پر زرق و برقی هستند، طراحی اصلی تابلو با توجه به کسب و کار آن مشخص می‌شود، این تابلوها در تنوع رنگی بالا و همچنین تنوع در نورپردازی و ابعاد مختلف تولید می‌شوند. با توجه به مشخصات ارائه شده ناگفته پیداست که تابلو لاسوگاسی بیشترین نورپردازی و بازدهی را در میان تابلوهای تبلیغاتی دارند.


تابلو چلنیوم

تابلو مغازه چلنیوم ، از آن دسته نوآوری هایی است که بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می شد به شهرت جهانی رسید و امروزه، انواع شرکت‌های دولتی و خصوصی و همچنین ارگان ها، از این نوع تابلو برای تبلیغات و سردر کارشان استفاده می کنند.

کارشناسان، دلایل بسیاری را برای این استقبال سریع، در نظر دارند. به هر حال تابلو چلینیوم، مزایایی دارد که جمع شدن همگی این مزایا در یک محصول، آن را به گزینه‌ای محبوب تبدیل کرده است.
با چلنیوم، می توان تابلوهایی ساخت که ساخت شان با سایر جنس‌های موجود بسیار دشوار است. این تابلو با جنس آلیاژ خاص خودش، این امکان را به تابلو سازان حرفه‌ای می‌دهد که به کمک آن، دست به خلاقیت‌های شگفت انگیز زده و تابلوهایی زیبا و نوآورانه تولید کنند.

با چلنیوم، می توان تابلوهایی ساخت که ساخت شان با سایر جنس‌های موجود بسیار دشوار است. این تابلو با جنس آلیاژ خاص خودش، این امکان را به تابلو سازان حرفه‌ای می‌دهد که به کمک آن، دست به خلاقیت‌های شگفت انگیز زده و تابلوهایی زیبا و نوآورانه تولید کنند.

[عکس: slider-6.jpg]

تابلو لایت باکس

لایت باکس ها در انواع مختلفی تولید می شوند که در صنعت تابلو سازی هر کدام از آنها با عنوان تابلو لایت باکس همراه با یک پسوند که نام مختص به همان لایت باکس می باشد شناخته می شوند. تولید انواع تابلو لایت باکس و صادرات آن به دیگر کشورها توسط برخی از تابلو سازی های ایران را می توان از موارد مثبت در پیشرفت تابلو سازی ایران عنوان نمود چرا که ساخت هر کدام از تابلو های لایت باکس به روش های متفاوتی انجام می گیرد که مسلما نیازمند ابزارها، دستگاه ها و همچنین تخصص خواهد بود.

برخی از تابلو های lightbox که توسط مجموعه فوق ساخته می شوند عبارتند از تابلو لایت باکس آلومینیومی، تابلو لایت باکس اسنپ فریم، تابلو لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس مگنتی، تابلو لایت باکس چلنیوم، تابلو لایت باکس کریستال، تابلو لایت استیل و ...

در آخر باید گفت که صنعت تابلو سازی ایران آنقدر گسترده و عظیم است که توضیحات در مورد تمامی محصولات در این مبحث نمی گنجد و همین بس که صادرات تابلو های تبلیغاتی به کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، اسپانیا، آمریکا، استرالیا، سوئد و ... از افتخارات صنعت تابلو سازی ایران بشمار می رود.

گروه تابلو سازی کسا
گروه تابلوسازی کسا با کادری مجرب و گذشته ای پربار از سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت در زمینه ساخت صنایع تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی نموده و با توجه به گستردگی فعالیت در زمینه های ساخت و ارائه در تنوع محصولات در این مجموعه توانسته است که ارتباط نزدیکی با مراکز ، برندها ، ارگانهای دولتی داشته باشد و نیز توانسته است با نوآوری و کیفیت در محصولات خود گام کوچکی در جهت تامین رضایت و نیازهای هموطنان عزیزمان برداشته باشد.
فروشگاه آنلاین دولوکس کار : مرکز فروش لوازم پراید دینا پارت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان