انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه پخت پیتزا در مایکروفر

نحوه پخت پیتزا در مایکروفر

#1
پیتزا یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذا هایی است که در بین نوجوان ها و جوان ها طرفداران بسیار زیادی دارد. برخی از افراد به پیتزا های خانگی علاقه ی بیشتری دارند زیرا مطمئن هستند که به درستی و با موادی سالم پخته شده است. به همین دلیل امروز در این مقاله قصد داریم برایتان نحوه پخت پیتزا در ماکروفر را بیان کنیم تا به خوبی روش انجام این کار را یاد بگیرید و بتوانید خودتان بدون کمک دیگران پیتزا های مختلف و متفاوتی را طبخ کنید. تا انتهای مقاله همراه نمایندگی  باشید و اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

[عکس: pokhte-pitza-maicrowave.jpg]



  • سوسیس و کالباس 250 گرم


  • قارچ خرد شده 1 پیمانه


  • پنیز پیتزا 100 گرم


  • خمیر پیتزا آماده 1 عدد


  • ادویه به میزان لازم و با توجه به سلیقه تان


  • فلفل دلمه خرد شده 1 پیمانه


    مراحل پخت پیتزا در ماکروفر + فیلم آموزشی

    1. قبل از اقدام به پخت پیتزا باید دستگاه را گرم کنید: پس از آنکه تمامی مواد لازم برای پخت پیتزا را آماده کردید، باید برای مدت زمان مشخصی ماکروفر را گرم کنید تا آماده استفاده کردن باشد. برای انجام این مرحله ابتدا دکمه ی preheat را فشار دهید و دما را بر روی 180 درجه سانتیگراد بگذارید. سپس دکمه استارت را فشار دهید تا دستگاه به مدت 10 دقیقه گرم شود.

    2. خمیر پیتزا را داخل دستگاه بگذارید تا پخته شود: پس از گرم شدن ماکروفر و شنیدن صدای بوق باید خمیر پیتزا را بر روی ظرف مورد نظر خود بگذارید و سپس ظرف را بر روی 3 پایه کوتاه قرار دهید. در نهایت دکمه micro را به همراه convention/conv فشار دهید و دما را بر روی 180 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. به مدت 6 الی 8 دقیقه صبر کنید تا خمیر پیتزا به خوبی پخته شود.

    3. محتویات روی پیتزا را بپزید: بعد از خارج کردن خمیر از داخل ماکروفر سس، پنیر و دیگر مواد اولیه را بر روی آن بریزید و پخش کنید. در این مرحله خمیر را به همراه محتویات آن بر روی 3 پایه بلند بگذارید. سپس دکمه های ماکرو و گریل (micro و (grill را فشار دهید و قدرت 60 درصد را تنظیم کنید. دکمه ی استارت را فشار داده تا ماکروفر شروع به کار کردن کند. در آخر به مدت 1 الی 2 دقیقه صبر کنید تا روی پیتزا برشته و طلایی شده و محتویات به خوبی پخته شوند.
      استفاده از قابلیت کانوکشن (convection) چه مزیت ها و فوایدی دارد؟در ماکروفر های نسل جدید قابلیتی به نام کانوکشن یا convection وجود دارد که نگرانی خیلی از کاربران را برطرف کرده است. این ویژگی گرما را به صورت یکنواخت و با دمای ثابت پخش می کند؛ به همین دلیل با وجود جریان یکسان گرما و حرکت چرخشی دستگاه، پیتزا یا دیگر غذا های مد نظر شما به طور کامل پخته خواهد شد. در نتیجه دیگر نگران نباشید زیرا با وجود این قابلیت تمامی قسمت های پیتزا همزمان پخته می شود و دیگر وسط آن خام نمی ماند و یا خمیر اطراف آن نمی سوزد.امروز در این مقاله سایت نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس برایتان نحوه پخت پیتزا در ماکروفر را بیان کردیم و امیدواریم که با خواندن مطالب، اطلاعات مورد نیاز را بدست آورده باشید. اگر شما هم به غذا های خانگی و سالم علاقه ی بیشتری دارید می توانید از این لحظه به بعد در روز های دلخواهتان، بدون کمک دیگران پیتزا های خانگی مختلف و خوشمزه ای را طبخ کنید و در کنار خانواده از آنها لذت ببرید.


    4. https://www.westinghouserepairco.com/bak...microwave/
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان