انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش فالوور از طریق استوری اینستاگرام

افزایش فالوور از طریق استوری اینستاگرام

#1
اگر یکی از کاربران همیشگی اینستاگرام باشید که هر روز ساعت های زیادی را صرف تعیین استراتژی های اینستا، جستجوی هشتگ ها و تامین محتوا برای اینستاگرام می کنید، زمان به سرعت برای شما سپری می شود. تقربا هر ماه به روش های جدیدی در اینستاگرام وارد می شوند و چالش جدیدی برای شما ایجاد می شود.

استوری های اینستاگرام به دلایل متعددی مورد استفاده بسیاری از برندها قرار می گیرند. بیش از 300 میلیون استوری روزانه در اینستاگرام توسط کاربران مشاهده می شوند که بیش از یک سوم آنها مربوط به تجارت و کسب و کار هستند.


استوری جذب کننده

استوری ها طول عمر کوتاه تری (تنها ۲۴ ساعت) نسبت به پست ها دارند. اما برای ساخت استوری جذب کننده باید محتوای شما مخاطبان را تحریک کند تا با آنها درگیر شوند و تعامل کنند.

با بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر روزانه استوری اینستاگرام، شما باید مطمئن شوید که پلن اینستاگرام خود را به گونه ای در اختیار دارید که مخاطبان استوری های شما را دوست داشته باشند. این باعث جذب مخاطبان جدید از طریق استوری اینستاگرام می شود.


اصولی کار کنید

طبق استاندارد های شناخته شده، تک تک جزئیاتی که برای صفحه تان به کار می برید در روند پیشرفت پیج تان موثر خواهد بود. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که می تواند توجه کاربران را به صفحه شما جلب کند، محتوایی است که منتشر کرده اید.طرفداران و مخاطبان این شبکه اجتماعی روزانه ساعت ها بین صفحات مختلف جستجو می کنند و شما در صورتی می توانید توجه شان را به سمت خودتان معطوف کنید که متفاوت باشید. اینکه برای پست تان از چه تصاویری استفاده می کنید و مطالب را با چه ادبیاتی برای دنبال کننده های تان منتشر می کنید میتواند نشان دهنده زمان و اهمیتی باشد که شما برای آن ها قائل هستید.

وقتی کاربران متوجه شوند که شما برای جذاب و متفاوت بودن محتوا تان زمان صرف می کنید ارزش بیشتری به شما خواهند داد. نتیجه این ارزش دادن برای شما بسیار سودمند خواهند بود. زیرا در این صورت کاربران ترجیح می دهند که شمارا دنبال کنند و به پست های تان باز خورد بدهند.
این دقیقا همان نقطه روشنی است که باعث می شود اعتبار کسب کنید و اینستاگرام شمارا در رده صفحات با کیفیت و لایق تبلیغ های بیشتری بداند. پس در نتیجه پیج شما در اکسپلور و هر جایی که لازم باشد صفحه ای پیشنهاد شود، خواهد درخشید.

اما حقیقت دیگری نیز وجود دارد. اینکه شما چقدر دنبال کننده داشته باشید نیز مسئله مهمی است که نمی توانید در راه پیشرفت از آن چشم پوشی کنید. بنابراین در ابتدای راه این مسئله مشکل ساز خواهد بود اما نا امید نشوید، راه دیگری نیز هست.احتمالا در بین میلیون ها مطلبی که روزانه در این پلتفرم منتشر می شود چشم تان به راه هایی نظیر خرید بازدید اینستاگرام خورده است.

هایلایت کردن استوری برای معرفی برند خود


وقتی کاربران جدید وارد صفحه اینستاگرام شما می شوند، احتمالا اطلاعات زیادی در مورد شما ندارند. بسیاری از کاربران به شرح مختصری در پروفایل خود (یا همان bio) اکتفا می کنند تا اولین تاثیر را بر روی مخاطب خود بگذارند. تاکنون در مورد اهمیت و ویژگی های یک بیوگرافی مناسب برای جذب مخاطب زیاد شنیده اید.

زیرکانه عمل کنید!

اگر نگران این هستید که در ابتدای راه باید چگونه دنبال کننده های زیادی را جذب کنید، باید به شما بگوییم که خوشبختانه راه های راحت تری هم هست.این یک راز است که لازم نیست همیشه همه توان تان را به کار بگیرید، گاهی لازم است در کنار قابلیت های تان میان بر بزنید و زیرکانه تر عمل کنید تا بتوانید در نهایت به اهداف تان برسید و موفق شوید.

یکی از این میان برها خرید بازدید اینستاگرام برای رشد صفحه تان است. قطعا اعتبار پیج شما و مطالبی که منتشر کرده اید زمانی مشخص می شود و نتیجه بخش خواهد بود که دنبال کننده های زیاد و فعالی داشته باشید.بله درست شنیدید، فعال! این نکته بسیار مهمی است که کاربران حاضر در صفحه شما فعالیت پویایی داشته باشند و با شما مشارکت کنند. زیرا هوش مصنوعی اینستاگرام بسیار باهوش تر از آن است که فکرش را بکنید!

اینجاست که فکر خرید بازدید اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا آمار فعالیت و دیده شدن صفحه تان را بالا ببرید. پس از آن انتخاب یک منبع مناسب که بتوانید این ایده را عملی کنید مهم می شود.برای اینکه بتوانید با خیال راحت تری خرید بازدید اینستاگرام را انجام دهید، سایت خرید فالوور اینستاگرام این جاست تا به شما در راه عملی کردن ایده ها و اهداف تان کمک کند.

این سایت خدمات متفاوتی را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. پس اگر به فکر کاهش هزینه های تان هستید و در کنارش کیفیت کار تان هم مهم است می توانید برای خرید بازدید اینستاگرام روی کمک ما حساب کنید. همراه کردن ایده ها و محتوای اصولی تان با این روش قطعا نتایج خوبی را برای شما خواهد داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان