انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری

#1
پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری از نظر جنس به دو دسته پارتیشن ام دی اف و پارتیشن شیشه ای تقسیم می شوند. این نوع پارتیشن ظاهر بسیار جذابی را برای محیط کار شما فراهم می کنند. از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. در واقع شما با هزینه کم می توانید محیطی زیبا و جذاب داشته باشید.

پارتیشن آلومینیومی

به مجموعه پارتیشن‌هایی که در ساخت آن ها از فریم آلومینیوم استفاده می شود,  پارتیشن‌ آلومینیومی گفته می‌شود.این نوع پارتیشن در طراحی و پارتیشن بندی محیط‌های اداری بسیار پرطرفدار میباشد. زیرا در تولید آن از اسکلت آلومینیوم استفاده شده است که فلزی سبک و همچنین با استحکام زیاد و زیبا میباشد. این نوع پارتیشن به دلیل رنگ آنودایز از رنگی با کیفیت بالا برخوردار است که باعث زیباتر کردن محیط اطراف می شود.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف همانطور که از نامش پیداست دارای قاب ام دی اف می باشد. از تمامی انواع پارتیشن ارزان تر است. در رنگ ها و روکش های مختلفی می توانند ایجاد شوند. ساخت این پارتیشن ها کار دشواری نیست و از نظر وزنی بسیار سبک می باشند.برای ساخت پارتیشن میتوانید با ما تماس بگیرید تا  بهترین و شیک ترین نوع پارتیشن برای شما نصب و اجرا شود.برای سفارش و خرید پارتیشن ام دی اف و اطلاع از قیمت پارتیشن ام دی اف با پارتیشن اداری ورک وود تماس بگیرید.
پارتیشن تک جداره
پارتیشن‌ تک جداره دارای ستون‌های متعددی می باشد که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.
پارتیشن دو جداره
پارتیشن دوجداره  علاوه بر جلوگیری از صدا و کاهش صدای اتاق مجاور باعث عایق بندی حرارتی نیز میشود که در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و به نوعی پارتیشن دوجداره از اتلاف انرژی جلوگیری میکند .
منبع:
workwood.ir
پاسخ

انواع پارتیشن اداری

#2
سیلندر قفل
مغزی قفل از جمله یراق آلات مهم در حرفه ی ساختمانی ست. بسیاری از درب های ساختمانی که داخل آن قفل نصب شده است (به استثنای درب چوبی اتاقی) از یک مغزی قفل برای باز و بسته کردن استفاده میکنند. کیفیت مغزی قفل از بابت مسائل امنیتی بسیار اهمیت دارد. چرا که بسیاری از سارقان پس از باز کردن رویه دستگیره پلاک به مغزی و مغزی قفل براحتی دسترسی خواهند داشت و با فشار امکان شکستن مغزی و دسترسی به داخل قفل براحتی فراهم می شود.
درب ضد سرقت
در حال حاضر بیشتر درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد شده است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب ضد سرقت در ایران ، شرکت های ایرانی نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده ای شده اند .گروه تولیدی درب امن به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت در ایران آماده خدمات رسانی به هم میهنان عزیز است.داشتن شعبات متعدد در سراسر ایران و ارسال درب ضد سرقت به تمام شهرها و استان ها یکی از مهم ترین مزیت های این گروه تولیدی به شمار می رود.
قفل درب ضد سرقت
قفل درب ضد سرقت یکی از مهم ترین اجزای درب ورودی آپارتمان می باشد. حتی اگر درب از بهترین و با کیفیت ترین مواد ( ورق فولادی 1.5 میلی متر)  ساخته شده باشد، اما دارای قفل مطلوبی نباشد به راحتی توسط سارقین باز خواهد شد.قیمت قفل درب ضد سرقت به عواملی مانند شرکت تولید کننده، تعداد قفل ها و تعداد زبانه ها و همچنین عملکرد آن بستگی دارد.

چشمی دیجیتال
چشمی دیجیتال، digital door viewer (چشمی هوشمند درب آپارتمان)، دستگاهی است که پشت درب ورودی آپارتمان، به جای چشمی های قدیمی نصب می شود و صاحب خانه می تواند با وضوح بالا، جلو درب را دیده و در صورت نیاز عکس برداری کند. برای درب ضد سرقت بهترین گزینه برای چشمی، استفاده از چشمی دیجیتال درب ضد سرقت است با نصب این دستگاه امنیت منزل و محل کار خود را چندین برابر افزایش خواهید داد.
دستگیره درب
در یک ساختمان درب ها از جنس های مختلفی ساخته شده اند و جهت کاربردی شدن نیاز به دستگیره درب دارند. عوامل بسیاری از جمله: قیمت، طراحی، جنس و سهولت نظافت مواردی هستند که در هنگام خرید دستگیره درب چوبی در انتخاب ما تأثیر گذار خواهند بود. با توجه به کاربرد و جنس درب می توان از گروه های موجود که شامل دستگیره های سنتی، لوکس، روزرت، دیجیتال و درب آهنین می شوند یکی را انتخاب کرد. این دستگیره ها محصول شرکت های مختلفی از جمله کلون، فوروارد و ریوارد هستند.

قفل درب آهنی
قفل های مخصوص درب آهنی معمولا برای درب با جنس آهن و آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد. این قفل ها از جنس ها برنج، نیمه برنجی، آهن و زاماک می باشند که نوع جنس هر قفل در قیمت آن ها تاثیر دارد. برای خرید این قفل ها می توانید با فروشگاه یراق کالا تماس بگیرید.

قفل درب چوبی
یکی دیگر از انواع قفل مورد استفاده در ساختمان، قفل درب چوبی می باشد. این قفل ها دارای دسته بندی گسترده‌ ای در انواع قفل می باشند. بودجه ای که برای قفل درب ورودی خانه یا محل کار خود خرج می‌کنید، بر روند صحیح عملکرد آنها تأثیر خواهد گذاشت. از انواع قفل درب چوبی می توان به این موارد اشاره داشت.
برای خرید انواع قفل درب و سایر یراق آلات با فروشگاه ها یراق کالا، یراق ابزار و یراق هوم تماس بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان