انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پخش محصولات شوینده بهداشتی در جنوب کشور

پخش محصولات شوینده بهداشتی در جنوب کشور

#1
پخش محصولات شوینده بهداشتی در جنوب کشور

شرکت پاکسایه شیراز در تاریخ  1372/11/23 به  ثبت رسید و  با صدور مجوز تاسیس از وزارت صنایع  و معادن شروع به ساخت گردید. در سال 1374 پروانه ساخت مایع سفید کننده و پروانه ساخت مایع ظرفشویی از وزارت بهداشت و درمان صادر گردید. نظر به تقاضای مکرر شرکت های فوم حفاری جهت تولید فوم حفاری اقدامات لازم جهت دریافت پروانه بهره برداری این محصول را نمود و توانست به عنوان اولین و برترین تولید کننده فوم حفاری در استان فارس جهت آب های شور و شیرین در حفاری های صنعت نفت و گاز به فعالیت خود ادامه دهد و موفق به دریافت گواهینامه های  مختلف در  این زمینه  گردد. در تاریخ 1381/08/20 موفق به  دریافت مجوز ساخت مایع دستشویی گردید و در سال های  اخیر  با توجه به نیاز جامعه و سفارش مکرر شرکت های ساختمانی اقدام به تولید فوم بتن و سایر محصولات از  این قبیل را نمود. از سایر تولیدات این شرکت می توان به شامپو اتومبیل ، شیشه پاک کن و مایع چندمنظوره و اسپری کارواش خشک اشاره نمود.

 [b][b]جرم گیر بدون بو شیراز
[/b][/b]
جرم گیر بدون بو تولید شده در شرکت پاکسایه در اندازه های مختلف بدون بخار و گاز آسیب رسان برای حفظ سلامتی و سهولت استفاده مشتریان فرموله و تولید شده است. جرم گیر بدون بو موژان با غلظت مناسب و قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالا جرم انواع سطوح را پاک می کند و تمیزی را برای شما به ارمغان می آورد. امروزه استفاده از جرم گیر بدون بو در هر خانه به حد بالایی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو شرکت تولیدی پاکسایه در جهت ارتقای سلامت مصرف کنندگان گرامی با تولید این محصول پاکیزگی، درخشندگی سطوح و سلامت را به شما مشتریان عزیز هدیه می دهد.
 
جرم گیر در شیراز و جنوب کشور

شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه تولید کننده برترین برندهای جرم گیر بدون بو در شیراز و جنوب کشور است. کارخانه پاکسایه با تولید و عرضه انبوه محصولات بهداشتی خانگی و صنعتی از جمله جرم گیر بدون بو محصولات خود را به شهر شیراز و شهرهای جنوبی کشور عرضه می دارد.
 
جرم گیر بدون بو سرویس بهداشتی
همان طور که می دانید نظافت مداوم سرویس بهداشتی امری ضروری برای بهداشت فردی و جسمی شما و خانواده شما است اما برای حفظ سلامت ریه ها و جلوگیری از رویداد هر گونه مشکل تنفسی در هنگام شست و شو و نظافت سرویس بهداشتی منزل، شرکت پاکسایه اقدام به تولید جرم گیر بدون بو و بخار کرده است. جرم گیر بدون بو شیراز تولیدی شرکت پاکسایه مناسب برای انواع سطوح از جمله سرامیکی،کاشی و ... است.
 
[img=512x0]http://paksaye.com/files/upload/%D8%AC%D8%B1%D9%85-%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-.jpg[/img]
 
خرید جرم گیر بدون بو در شیراز
شما عزیزان برای ثبت سفارش و خرید جرم گیر بدون بو در شیراز و در شهرهای جنوبی به صورت عمده می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و یا به به آدرس کارخانه مراجعه نمایید.
 
قیمت جرم گیر بدون بو در شیراز
شرکت تولیدی مواد شوینده بهداشتی پاکسایه با تولید و عرضه ی انواع مواد شوینده با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر در حفظ و حمایت از شما مشتریان عزیز کوشا است. برای اطلاع از لیست قیمت جرم گیر بدون بو در اندازه ها و کاربردهای مختلف با ما تماس حاصل نمایید.
 


شامپو ماشین شیراز
 
شامپو ماشین موژان به عنوان برترین برند شامپو ماشین در شیراز با قدرت پاک کنندگی فوق العاده برای شست و شوی بدنه شیشه ها و موتور انواع خودروها و ماشین آلات به کار می رود. شست و شوی خودرو با شامپو ماشین موژان باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود زیرا این شامپو ماشین با میزان کف کنندگی مطلوب بدنه خودروی شما را از هرگونه گرد و غبار و دوده به سرعت پاک کرده و مانع هدر رفتن آب می شود.
از دیگر محصولات مرتبط با شامپو ماشین در شیراز تولید شده در شرکت بهداشتی پاکسایه شیراز میتوان به اسپری کارواش خشک موژان نیز اشاره کرد.
 
با خرید شامپو ماشین در شیراز و جنوب کشور از شرکت پاکسایه با کیفیت فوق العاده خودروی خود را با یک بار شست و شو براق و درخشنده کنید. شامپو ماشین در شیراز در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه در سایز های مختلف تولید شده تا شما مشتریان عزیز بسته به نیاز سفارشات خود را انجام دهید. جایگزین کردن اسپری کارواش خشک و شامپو ماشین در شیراز به جای مواد شوینده دیگر در کارواش ها باعث رضایت مشتریان از پاکیزگی دو چندان خودرو ها شده و جلب رضایت مشتریان را برای شما در بر دارد.
 [img=465x0]http://paksaye.com/files/upload/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.jpg[/img]
 
قیمت شامپو ماشین در شیراز
شامپو ماشین در شیراز با بهترین قیمت بازار در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه تولید و به فروش می رسد. شرکت پاکسایه توزیع شامپو ماشین را به صورت عمده به شیراز و جنوب کشور ارسال می کند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با شماره های 071-32605111-17 و 09175554250  تماس حاصل نمایید.
 
شامپو ماشین ارزان در شیراز
شاید به ذهنتان خطور کند که شامپو ماشین با قیمت مناسب به بدنه خودروی شما آسیب می زند و یا قدرت پاک کنندگی مناسبی ندارد اما محصولات شرکت پاکسایه با تولیدات محصولات کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به شما هم میهنان عزیز خدمت می کند. شامپو ماشین در شیراز با فرمولاسیون استاندارد مانع از پوسیدگی یا سفیدک زدن ماشین آلات بر اثر مواد اسیدی می شود و باعث شفافیت و درخشندگی خودرو شما می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان