انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پتانسیل های مناسب برای ثبت شرکت در زابل

پتانسیل های مناسب برای ثبت شرکت در زابل

#1
زابل یکی از مراکز ارزشمند تاریخی کشورمان است. علاوه بر آن دارای هنرمندان خودآموخته و صنایع دستی شناخته شده ای است. هنر و صنایع دستی ارزشمندی مانند گلیم بافی، قالی بافی، بلم سازی، کلوچه و نان پزی، حصیربافی، پرده بافی، خامه دوزی بر روی لباس که از ره آورد های این شهرستان هستند. از دیگر پتانسیل های کسب و کار در زابل نیز می توان به صنایع کشاورزی و دامپروری اشاره نمود. در این شهر محصولاتی مانند؛ غلات، محصولات جالیزی، نباتات و علوفه کشت می شود و پرورش دام و طیور و بخصوص پرورش ماهی نیز تولید بالایی دارند. علاوه بر اینها این استان و این شهر دارای معادن ارزشمند کرومیت، مرمر و سنگ لاشه می باشد.

با توجه به تمامی این موارد و طرح های دولتی برای محرومیت زدایی از استان هایی مانند استان سیستان و بلوچستان، متقاضیان می توانند کسب و کار خود را در این شهرستان با ثبت شرکت راه اندازی نمایند. در این شهرستان نیز مانند سایر نقاط کشور تابع قوانین تجارت انواع شرکت های تجاری اعم از شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص وعام، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی، شرکت نسبی، شرکت تعاونی (تولید و مصرف) قابل ثبت هستند و متقاضیان می توانند با توجه به نیازها و امکانات خود قالب مورد نظر را برای ثبت شرکت انتخاب نمایند.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهرستان زابل
شرکت با مسئولیت محدود در شهرستان زابل با حداقل دو شریک و تامین سرمایه اولیه به میزان یک میلیون ریال قابل ثبت است. در این شرکت شرکاء به میزان سرمایه خود در شرکت مسئولیت دارند و نه بیشتر توجه داشته باشید که زمان تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در شهر زابل نیاز به افتتاح حساب در بانک نیست و متقاضیان می توانند بعد از ثبت شرکت به بانک مراجعه نموده و افتتاح حساب نمایند.
جهت ثبت شرکت در زابل در ابتدا بهتر است مدارک مورد نیاز را آماده نمایید (در ادامه به آنها اشاره خواهد شد) و نام شرکت خود را با توجه به قوانین انتخاب نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در زابل (شرکت با مسئولیت محدود)
-کارت ملی برابر اصل کلیه سهامداران (برابر اصل در مراجع قضایی یا دفاتر اسناد رسمی صورت می گیرد).
-فتوکپی برابر اصل شناسنامه شرکاء و مدیران
-تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در 2 برگ و تکمیل آن و امضا ذیل تقاضانامه توسط کلیه سهامداران (لازم به ذکر است اوراق تقاضانامه و شرکتنامه به دلیل بهادار بودن صرفاَ می بایست از محل اداره ثبت شرکت ها تهیه گردند)
-شرکت نامه 2 برگ و تکمیل آن و امضا ذیل شرکت نامه توسط کلیه سهامداران
-اساسنامه 2 جلد و امضا ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه سهامداران
-صورت جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت مدیره 2 نسخه که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد.
-اخذ و ارائه ی مجوز در صورت نیاز
-تاییدیه هیئت مدیره اشخاص حقوقی سهامدار،مبنی بر غیر دولتی بودن آن
-معرفی نامه نمایندگان، در صورتیکه سهامداران و اعضا هیئت مدیره از بین اشخاص حقوقی باشند و ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن
-گواهی عدم سوءپیشینه برای کلیه اعضا
-ارائه مجوز در صورت نیاز بنا به تشخیص کارشناس اداره ثبت شرکت ها
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان