انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ضرورت یادگیری افترافکت

ضرورت یادگیری افترافکت

#1
اگر شما در حوزه تدوین و ویرایش فیلم و قطعات ویدیویی فعالیت دارید و به این فکر می کنید که چرا باید به یادگیری افتر افکت بپردازید ، باید از قابلیت های آن برای شما بگویم تا بدانید با گذراندن دوره های آموزش افترافکت چه پیشرفت هایی در حوزه ویرایش فیلم می کنید و چه چیز هایی به توانایی های شما در این حوزه افزوده می شود.


[عکس: Adobe-After-Effects-logo1.png]

از افتر افکت برای تولید انیمیشن، موشن گرافیک ، جلوه های بصری ویژه و ... استفاده می شود. در نتیجه تمام سازندگان و ویرایشگران فیلم و انواع قطعه های ویدیویی، به خصوص افرادی که در زمینه جلوه های ویژه، موشن گرافیک و انیمیشن فعالیت دارند، باید کار با نرم افزار افترافکت را به خوبی بلد باشند.
علاوه بر این، با توجه به بازار داغ انیمه و موشن گرافیک، و افزایش طرفداران این حوزه شما پس از تسلط بر نرم افزار ادوبی افترافکت ، می توانید با به اشتراک گذاشتن توانایی های خود و همچنین برگزاری دوره آموزشی افتر افکت ، صاجب کسب و کار و درآمد خوب شوید.
پاسخ

ضرورت یادگیری افترافکت

#2
من الان یه مطلبی تو بولتن نیوز https://www.bultannews.com/fa/news/739751/جذابیت-یک-تیزر-موشن-گرافیک-به-چه-عواملی-بستگی-دارد خوندم، به افتر افکت علاقه مند شدم، من شاید مثل بیشتر افراد عاشق موشن گرافیک هستم، و الان متوجه شدم نرم افزاری که باهاش موشن گرافیک رو میسازن، افتر افکت هستش، و تو دنیای امروز که همه دنبال تولید محتوا هستند به نظرم موشن گرافیک هم میتونه یک محتوای بصری عالی در این زمینه باشه.
.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان