انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصلی‌ترین دلایل اسپاسم عضلات چیست؟

اصلی‌ترین دلایل اسپاسم عضلات چیست؟

#1
[عکس: %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9...%D8%B1.jpg]
اسپاسم عضلانی می تواند در هر عضله ای در بدن ایجاد شود، اما در تمرین من معمولا بیماران مبتلا به اسپاسم عضلانی در کمر، گردن، پایین پا وکف پاها را مشاهده می کنم. در حالی که بسیاری از اسپاسم های عضلانی در کمر بی ضرر هستند و می توانند به طور موثری درمان شوند، بعضی از آنها نشان می دهد که موضوع اصلی دیگری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
اسپاسم عضلانی معمولا از چند ثانیه تا 15 دقیقه و شاید حتی بیشتر طول بکشد و علاوه بر این، ممکن است چندین بار اتفاق بیافتد و برگردد تا در نهایت از بین برود. درد ناشی از اسپاسم عضلانی می تواند از تحریکی خفیف تا دردی شدید متفاوت باشد. در حالی که برخی از گرفتگی عضلات ها، فعالیت بدنی را تحت تاثیر قرار نمی دهند، اما بعضی ها می تواند تحت تاثیر قرار بدهند.
علائم دیگری که ممکن است همراه با اسپاسم عضلانی یا گرفتگی عضلات کمر باشند ،عبارتند از:
  • عضله آسیب دیده در هنگام لمس به نظر سفتتر از حالت نرمال به نظر می رسد
  • درد عضلانی که ممکن است برای روزهای پس از اسپاسم طول بکشد
  • عضله آسیب دیده به وضوح از شکل طبیعی می افتد
  • ممکن است عضله آسیب دیده بلرزد
مسائل اساسی با آناتومی ستون فقرات:
اگر متوجه شوید که اسپاسم کمر شما بهتر نمی شود، یا اگر اسپاسم به طور متناوب در ناحیه کمر شما اتفاق می افتد، ممکن است یک مشکل اساسی با ستون فقراتتان داشته باشید، مانند دیسک فتق، تنگی مجرای ستون فقرات، آرتریت و دیسک دژنراتیو. در جایی که مسئله و مشکل وجود دارد، عضلات کمر شما با درد و التهاب با اسپاسم واکنش نشان می دهند.
ورزش های مرتبط با گرفتگی عضلات:
ورزشکاران تفریحی و رقابتی معمولا گرفتگی عضلات را تجربه می کنند ، این نوع گرفتگی عضلات در طول یا پس از تمرین در افراد سالمی که هیچگونه مشکلات پزشکی ندارند، رخ می دهد
فشار عضلانی یا آسیب:
یک اسپاسم در کمر ممکن است به علت هر نوع فشار یا آسیب به بافت نرم کمر، از جمله عضلات، رباط ها و تاندون ها رخ دهد برای مثال سنگین بلند کردن و همچنین ورزش‌هایی که شامل حرکات ناگهانی و تکراری هستند، علل شایع اسپاسم عضلانی در کمر هستند با این حال، هر نوع فعالیتی که موجب فشار بیش از حد بر عضلات کمر می شود، منجر به آسیب و سپس اسپاسم عضلانی می شود
کمبود آب و عدم تعادل الکترولیتی:
ورزش، به خصوص در شرایط گرم و مرطوب، می تواند منجر به افزایش خطر کم آبی و گرفتگی عضلات شود. عدم تعادل منیزیم و / یا پتاسیم ممکن است به اسپاسم عضلانی کمک کنند، زیرا عضلات قادر به انجام درست کارشان نیستند. علل عدم تعادل الکترولیتی ،عبارتند از:کار زیاد بدون آبرسانی صحیح بعد از آن، شروع چرخه قاعدگی، و / یا داشتن رژیم غذایی که در آن غذاهای فرآوری شده و ناتازه دارد.


منبع: http://darmanblog.shoplogger.ir/
<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placementConfusedame-cell;}-->http://warts.blogsky.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان