انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترازوی صنعتی و انواع

ترازوی صنعتی و انواع

#1
سیستم های توزین صنعتی طیف وسیعی از مقیاس های صنعتی است که استحکام و عملکرد بالا را با هم ترکیب می کند. ترازوی صنعتی نوعی تجهیزات توزین است که در محیط های مرطوب و خشن مداوم مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا در معرض تمیز کردن منظم و مداوم هستند، این نوع ترازو به فناوری های حفاظت خاصی نیاز دارند. آب و رطوبت در هنگام نفوذ به دستگاه می توانند به قطعات الکترونیکی آسیب وارد کنند، باعث خوردگی شوند و ممکن است منجر به وزن گیری نادرست یا خراب شدن آن شوند. علاوه بر این، باقی ماندن آب یا رطوبت در سطح تماس با محصول باعث افزایش پتانسیل آلودگی باکتری ها می شود. قرار گرفتن دستگاه در معرض گرد و غبار و رطوبت و نیاز مداوم آن به نظافت و حتی شستشو موجب شده تا سازندگان این نوع محصولات را با بدنه فولادی و حتی استیل ضد زنگ تولید نمایند.
طراحی ساده، نگهداری آسان و نیز سهولت در استفاده از این گروه از سیستم های توزین از دیگر ویژگی های آن میباشد.
این نوع ابزار توزین معمولا از یک بدنه ی بسیار مقاوم فلزی یا استیل، صفحه کیبورد با کلیدهای محدود، سینی توزین ضد زنگ و ضد آب، نمایشگر LCD/LED ساخته میشوند.


ترازوی صنعتی با تنوع بالایی تولید میشود که به دلیل مقاومت، استحکام و طول عمر بلند مدت با استقبال بالایی مواجه شده است. بنابراین انتخاب این محصولات با در نظر گرفتن نوع کسب و کار صورت میگیرد .

انواع سیستم های توزین صنعتی بر اساس عملکرد:
– ترازوی کارگاهی: این نوع محصولات معمولا در ظرفیت های 30 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم تولید میشوند و در دو نوع علمک دار و بدون علمک قابل انتخاب هستند. از این دستگاه معمولا در کارگاه ها، کارخانجات و سایر محیط های صنعتی که از سختی کار بالایی برخوردار هستند استفاده میشود.

– ترازوی آزمایشگاهی صنعتی: این گروه از سیستم های توزین صنعتی معمولا از دقت بالاتری برخوردار هستند همچنین قدرت تحمل وزن کمتری دا

رند و به همین دلیل از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند. این نوع ترازوی دیجیتال معمولا در ظرفیت های 3 کیلوگرم، 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم و 15 کیلوگرم تولید میشوند، موارد استفاده از این دستگاه در کارخانجات رنگ، نساجی ها، تولید ابزار آلات، مراکز بسته بندی و تولیدی میباشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان