انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند مورد از قالب های ثبت شرکت در گرجستان

چند مورد از قالب های ثبت شرکت در گرجستان

#1
شركت هلدینگ بین المللی سهامی عام JSC) International Holding)
شرکت های هلدینگ در گرجستان نیز همانند نمونه های مشابه در کشورهای دیگر، شرکت های سرمایه گذاری هستند که به عنوان شرکت مادر در زمینه های متفاوتی سرمایه گذاری و کسب سود می نمایند.
سرمایه در شرکت های هلدینگ به مقادیر اسمی بین هیأت مدیره تقسیم می شود. این سهام در ارتباط با دارایی شرکت هلدینگ، حقوق و تعهدات شرکت در قبال سهامداران می باشد. در این نوع شرکت نیز تعهدات شرکاء در مقابل دیون شرکت محدود به دارایی شرکت می باشد.

مشارکت عمومی General Participation) GP)
شرکت مشارکت عمومی نیز یکی از قالب های ثبت شرکت در گرجستان است که ممکن است چندین شریک در قالب یک مجموعه فعالیت های مستقلی داشته باشند. در این نوع شرکت شرکاء اصلی در مقابل تمامی دیون احتمالی شرکت شخص به شخص مسئول هستند.

شراکت تجاری Business Partner) BP)
شرکت های تجاری از دو شریک یا بیشتر تشکیل می گردد که این شرکاء می توانند از اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند و مسئولیت آنها در مقابل بدهکاران تقسیم می گردد و نامحدود می باشد. مسئولیت شرکاء نیز در مقابل یکدیگر در قالب یک تفاهم نامه قانونی تعیین و تنظیم می گردد.

مشارکت محدود Limited Partnership) LP)
در این نوع شرکت نیز ممکن است افراد بصورت مشترک و در قالب یک مجموعه، فعالیت های متفاوت و مستقلی نسبت به یکدیگر داشته باشند. تفاوت آن با قالب قبلی در این است که در این نوع شرکت دو نوع شریک وجود دارد؛ شرکاء محدود که به میزان سرمایه اولیه خود در شرکت مسئولیت دارند و شرکاء اصلی که در مقابل دیون احتمالی شرکت مسئولیت کامل دارند.

تعاونی Cooperative)  CO)
شرکت های تعاونی در کشور گرجستان با هدف توسعه امور مشترک المنافع و افزایش سود بین اعضاء تشکیل می گردد. هدف از تشکیل این نوع شرکت در واقع دستیابی به سود نیست و اهدافی گروهی و تیمی را دنبال می نماید. مشئولیت شرکاء این نوع شرکت نیز در مقابل طلبکاران تنها به میزان سرمایه اولیه می باشد.

کارآفرین فردی Individual entrepreneur) IE)
این نوع کسب و کار در کشور گرجستان مخصوص افرادی است که در قالب به عنوان یک شخص حقیقی فعالیت های کار آفرینی دارند. این افراد شخصا در مقابل تعهدات مجموعه خود مسئول می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان