انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزشگاه موسیقی تهران

آموزشگاه موسیقی تهران

#1
قائدتا اولین موضوعی که در آموزش موسیقی مهم جلوه می کند، این است که به کدام آموزشگاه موسیقی بروم؟ فرزندم را به کلاس های کدام آموزشگاه بفرستم که دلزده نشود؟ کدام موسسه آموزش موسیقی اساتید بهتری دارد؟ و سوالات اینچنینی که در این پست بدنبال پاسخ دادن به آنها هستیم.
انتخاب این که کدام آموزشگاه موسیقی برای من یا فرزندم مناسب تر است در واقع کار آسانی نیست. معیارهای متعددی برای انتخاب برتری آموزشگاه موسیقی وجود دارند و باید ببینید که کدامیک برای شما مهم تر هستند؟ در این پست ما با توجه به تجارب شخصی خود و دوستانی که کلاس های متعددی شرکت کرده اند، با توجه به امتیازاتی که هنرآموزان به آموزشگاه های خود داده اند و سرچ های اینترنتی، سه تا از آموزشگاه های موسیقی را در تهران به شما معرفی می کنیم.
  • معیارهای انتخاب ما چه بوده؟

  • کیفیت اساتید آموزشگاه

  • کیفیت تجهیزات کلاس ها

  • داشتن کلاس های مخصوص سنین مختلف

  • دسترسی و فاصله

  • نسبت قیمت به کیفیت تدریس

  • اعتبار ملی یا بین المللی
آموزشگاه موسیقی منظومه
آموزشگاه موسیقی منظومه با هدف ارتقا سطح فرهنگ موسیقی کشور و ارائه خدمات برتر به هنر جویان علاقه مند و مستعد این مرز و بوم تاسیس گردیده است.
آموزشگاه موسیقی منظومه در راستای این هدف با انتخاب اساتید مجرب و متخصص موسیقی کشور تلاش کرده تا بهترین فضای آموزشی را ایجاد نماید ،
که علاوه بر آموزش آکادمیک موسیقی به هنر آموزان راه را برای ادامه این تلاش هموار سازد.

(عکس مربوط به کنسرت های آموزشگاه)
برای رسیدن به این مهم آموزشگاه این امکان را برای هنر آموزان فراهم نموده تا بعد از هر دوره ی با نظر اساتید مربوطه وارد کلاسهای گروه نوازی شده
و علاوه بر آن با گذراندن دوره های تئوری موسیقی نزد اساتید این آموزشگاه بتوانند به دوره های بعدی راه یابند .

در آموزشگاه سعی بر آن داشته ایم تا آموزش کلیه سازهای معمول ایرانی و کلاسیک را فراهم آوریم.
از این رو اساتید در روزهای هفته برای آموزش در تمامی سبک ها آماده مشاوره و آموزش می باشند و شما عزیزان می توانید جدای از ثبت نام یا آموزش ، از مشورت اساتید نیز بهره ببرید.
آموزشگاه موسیقی منظومه برای هر چه بهتر نمودن آموزش و در راستای آموزش بر پایه استعداد و روحیه هنر آموز و همگام با اصول فراگیری جهانی و شاگرد محوری برای اولین بار در این عرصه این امکان را برای هنر آموزان فراهم نموده تا در پایان هر ترم درسی با دیدن اجرای هنرجویان هر استاد و اشنایی با اساتید دیگرِ هر ساز استاد خود را خود انتخاب کنند ، در این زمینه هنر جویان یا والدین می توانند از مشاورین آموزشگاه نیز که دائماً و به طور رایگان آماده مشاوره هستند، کمک بگیرند.
تحقیقات تاثیر موسیقی بر روحیه و هوش و کاربرد آن در زندگی روزمره و آتی را به اثبات رسانده اند، موسیقی علاوه بر ایجاد نشاط و سرزندگی در افراد ،گستره هوشی را برای برنامه ریزی در امور و قدرت تجزیه و تحلیل ذهنی را افزایش می دهد .همچنین تاثیر موسیقی بر امور درسی و رشد عاطفی کودکان انکار ناپذیر است ، در این راستا آموزشگاه در ابتدای هر دوره با کمک مشاورین و آموزشگاه اقدام به انجام آزمون های هوش، خلاقیت و … می نماید تا علاوه بر ارزیابی سطح علمی ، تغییر در زمینه های فوق را به طور آماری بررسی نماید و تاثیر موسیقی بر شکوفایی استعداد و کاربرد هوشی را در اختیار والدین قرار دهد.
نظرات سازنده شما
همیشه باعث پیشرفت و ارائه خدمات بهتر آموزشگاه در همه ابعاد بوده است، لذا با پیشنهدات و انتقادات خود ما را در رسیدن به این مهم یاری دهید.

آموزشگاه همه روزه بین ساعات 10:30 الی 21 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

آموزشگاه موسیقی راه صبا

آموزشگاه موسیقی راه صبا به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه موسیقی در تهران در محدوده ونك در زمینه‌ آموزش تخصصی موسیقی (تدریس ویولن، تدریس پیانو ، تدریس گیتار، تدریس ویلن .سل، تدریس سنتور ، تدریس موسیقی کودکان و ...) فعالیت داشته و در تلاش است با کادری مجرب در تمامی قسمت‌ها محیطی آرام و کاملاً هنری را به شما هنردوستان عزیز تقدیم کند.
مدیرمسئول، پیشکسوت و ردیفدان موسیقی ایران استاد محمدرضا اتابکی با حضور اساتید و هنرآموزان با سابقه و شناخته شده کشور. کارشناسان و کارشناسان ارشد موسیقی.اساتید دانشکده های موسیقی.نوازندگان ارکستر سمفونیک صدا و سیما و ارکستر موسیقی ملی ایران. ما مفتخریم با وجود پشتوانه های علمی و هنری اساتیدمان و روش آموزشی صحیح و آکادمیک از اکثر شهرهای ایران پذیرای هنردوستان و علاقه مندان به موسیقی باشیم.

درباره آموزشگاه موسیقی آوای باروک

آموزشگاه موسیقی آوای باروک مفتخر است از سال 1382 در خدمت هنرجویان و هنردوستان محترم می باشد.
وزارت ارشاد آموزشگاه های موسیقی را از جهت اساتید، متد آموزش، زمان آموزش و محیط آموزشی به سه درجه 1 و 2 و 3 تقسیم بندی کرده است که در مجوز هر آموزشگاه این درجه قید می گردد.
این آموزشگاه یکی از قدیمی ترین مراکز آموزش موسیقی با مجوز درجه یک هنری می باشد که در طول سالها فعالیت خود مفتخر به کشف، پرورش و معرفی استعدادهای درخشان به جامعه ی هنری بوده است.
وجود اساتید مجرب و دلسوز در این آموزشگاه با متد آموزشی معتبر، این مکان را به یکی از مطرح ترین آموزشگاه های موسیقی تبدیل کرده است. 
تنوع در آموزش انواع ساز
سازهای جهانی، ایرانی، ارف کودکان، مبانی موسیقی و آهنگسازی در این آموزشگاه به صورت تخصصی آموزش داده می شود. 
تنوع دوره ها و رده های سنی
برگزاری دوره های مختلف موسیقی بصورت گروهی و یا انفرادی، در سنین و گرایش های مختلف از دیگر فعالیت های آموزشگاه موسیقی آوای باروک محسوب می شود.
 
آموزشگاه موسیقی فردوس
آموزشگاه موسیقی فردوس دارای پیشرفته ترین امکانات موسیقی سنتی ،کلاسیک و پاپ می باشد.این موسسه با سابقه درخشان اجرا های بزرگ هنرجویی پذیرای دوستداران و عاشقان ساز و آواز این مرز وبوم است.
آموزشگاه موسیقی: به جرات می توان گفت یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی تهران، آموزشگاه موسیقی فردوس است. اگر به دنبال ثبت نام و حضور در کلاس های موسیقی در تهران هستید؛ آکادمی فردوس به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران، در خدمت علاقمندان به یادگیری موسیقی می باشد و بهترین برگزار کننده کلاس آموزش موسیقی کودکان ، بانوان و آقابان هست
اگر قصد ثبت نام بهترین آموزشگاه موسیقی تهران را دارید، هم اکنون می توانید در آموزشگاه موسیقی فردوس ثبت نام کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان