انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ

#1

سامسونگ یکی دیگر از شرکتهای برجسته قفل دیجیتال است. این شرکت قفل های دیجیتالی خود را با استفاده از گزینه های بلوتوث ، رمز عبور ، اثر انگشت و کارت طراحی و ساخته است.

یکی از ویژگی های قفل دیجیتال سامسونگ می تواند خاموش بودن قفل باشد. امکان عملکرد قفل خیالی نیز از بیرون ریختن رمز عبور جلوگیری می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد از 1 تا 4 رقم را به عنوان رمز عبور انتخاب کنید.

اگر پس از وارد کردن رمز عبور ناشناس هستید ، می توانید پس از وارد کردن رمز صحیح ، حداکثر 8 شماره اضافی را وارد کنید. این قفل قادر است در ابتدا رمز عبور را دریافت کند. تعداد اضافی هیچ تاثیری در عملکرد دستگاه ندارد و فقط از افشای رمز عبور جلوگیری می کند. این برند همچنین برای قفل دیجیتالی خود از ریموت کنترل و ریموت کنترل استفاده می کند.

قفل دیجیتال گیتمن
یکی دیگر از مارک های شناخته شده در ساخت قفل دیجیتال گیتمن است. این شرکت برای قفل هوشمند خود از رمز عبور و اثر انگشت استفاده می کند. کلمات عبور آن بین 1 تا 2 رقم است. رمز عبور به گونه‌ای انتخاب شده است که جعل آن غیرممکن است.

یکی از اقدامات انجام شده توسط برند گیتمن برای ایمن سازی ساختمان ، ترکیب رمز عبور و اثر انگشت برای باز کردن درب است. به این ترتیب می توانید برای قفل کردن درب ، به طور همزمان رمز عبور و اثر انگشت را برای برنامه تعریف کنید. اگر شخصی رمزعبور را رمزگذاری کند ، قادر به جعل آن نیست.

گیتمن نیز مانند سامسونگ از عملکرد تخیلی برای قفل دیجیتال خود استفاده کرده است. قفل اتوماتیک درب بعد از خارج شدن یکی دیگر از ویژگی های قفل الکترونیکی گیتمن است. اگر فراموشی هستید پس نگران بسته شدن درب نباشید. این ویژگی برای افراد مسن با فراموشی مناسب است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان