انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مرکز شهر تاریخی آنتالیا کجاست

مرکز شهر تاریخی آنتالیا کجاست

#1
الیچی (Kaleici)مرکز شهر قدیمی آنتالیا ، زیبایی شناسی قدیمی و جدید را در هم می آمیزد. کالیچی در قلب آنتالیا با ساختمان های تاریخی ، امکانات تفریحی ، هتل ها ، رستوران ها و کافه های آن یکی از مناطق پر رفت و آمد شهر در تور آنتالیا است.
بازدید خود از آنتالیا را در مرکز شهر تاریخی که در ورودی های دروازه هادریان ، برج هیدیرلیک ، Yivli Minaret مناره فلوت آنتالیا (مسجد یولی) ، Kesik Minaret و با خیابان های باریک و خانه های تاریخی و بندر باستانی خود قرار دارد ، شروع کنید. همه در مساحت یک کیلومتر مربع قرار دارند. شما می توانید همه این موارد را با پای پیاده پوشش دهید ، که چیز خوبی است زیرا در خیابان های خاصی ممنوع است.
در تمام ساعات شبانه روز می توان از Kaleici بازدید کرد اما بهترین زمان عصر است. بسیاری از خانه ها و عمارت های تاریخی Kaleici بازسازی شده اند و تعداد زیادی از آنها به عنوان هتل ، برای استراحت ، بار و فروشگاه استفاده می شوند.آنتالیا شهری با خورشید ، دریا و شن و ماسه. از تاریخ بسیار خوبی برخوردار است خصوصاً در منطقه کالالیچ که بسیاری از گردشگران تور  ارزان آنتالیا در این منطقه هتل رزرو میکنند.
کارهایی که باید در کالیچی انجام شود؟
شهر قدیمی آنتالیا ، Kaleici هر آنچه را که می خواهید در شهر ساحلی و کارهای بسیار خوبی را برای همه ارائه می دهد.بیشتر مغازه ها هدایا و سوغاتی با هدف بازار توریستی ارائه می دهند. بیشتر هتل ها ، رستوران ها و بارها در Kaleici یک حیاط داخلی دارند. بعد از ظهر یک روز تابستانی لذت بردن از نوشیدنی با یخ زیاد در یکی از این حیاط ها در زیر درختان نارنجی لذت بخش است.همچنین کافه ها ، کافه ها و رستوران های زیادی با مشرف به دریا از دیوارهای شهر وجود دارند. Old Harborیا بندرگاه قدیمی آنتالیا در دهه 1980 بازسازی شد و این اثر ترمیم با دریافت جایزه شورای طلایی شورای اروپا به رسمیت شناخته شد.سرگرمی در شب ها در کالیچ بسیار رنگارنگ است. می توانید با موسیقی که از خیابان های حاشیه نشات می گیرد ، دور شوید ، از نوشیدنی یا در بارها و رستوران ها با موسیقی زنده لذت ببرید و همه آنها تا دیر باز است. می توانید با افرادی با ملیت های مختلف دوست در تور لحظه آخری آنتالیا آشنا شوید شوید.
سایت منبع
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان