انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آپارتمان هامون مشهد

هتل آپارتمان هامون مشهد

#1
هتل آپارتمان هامون مشهد
معرفی:هتل آپارتمان هامون در سال 1390 افتتاح شده است و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.هتل آپارتمان هامون در 6 طبقه دارای 16 واحد اقامتی میباشد.این هتل آپارتمان در 4 راه دانش قرار گرفته است.این هتل بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران تور مشهد قرار میدهد تا در طول اقامت براحتی استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان این هتل همگی مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی از مسافران و زائران تور مشهد نوروز 99 میباشند.
[عکس: hamon.jpg]
امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، پرینتر، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، پارکینگ، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، رخت آویز، آشپزخانه، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
[عکس: hamoon.jpg]
رستوران هتل:هتل آپارتمان هامون دارای رستورانی تمیز و استاندارد میباشد و بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران عزیز تور مشهد آماده و سرو میکند.صبحانه در رستوران هتل به صورت بوفه سرو میشود.
[عکس: hamon-rest.jpg]
موقعیت جغرافیایی:
فاصله هتل تا حرم:217.3 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار رضا:344 متر
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد:21.87 کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد:20.59 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملت مشهد:8.47 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:6.03 کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:8.47 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد:4.23 کیلومتر
فاصله هتل تا راه آهن:3.49 کیلومتر
فاصله هتل تا پایانه مسافربری:2.57 کیلومتر
پاسخ

هتل آپارتمان هامون مشهد

#2
روزهای نزدیک به اربعین حسینی است و همه جا بوی عطر عاشقی گرفته و هزاران عاشق با پای پیاده برای بیعتی تازه با سالار شهیدان می شتابند. چند سالی است که شاهد حرکت عظیم شیعیان و عاشقان اهل بیت در ایام اربعین به سمت کشور عراق و شهر کربلا هستیم. سفر پیاده به عراق در ایام اربعین هزینه چندانی ندارد و مسافران می توانند به راحتی به جمعیت عظیم عزاداران اربعین بپیوندند.
اولین قدم، دریافت ویزا اربعین 98
[عکس: 387593-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D...B%8C%D9%86]
قطعا برای هر سفر خارجی داشتن پاسپورت از مهمترین بخش سفر است. برای دریافت یا تمدید پاسپورت می توانید به مراکز پلیس+ 10 مراجعه کنید. در کمتر از یک هفته پاسپورت شما آماده می شود. به تازگی بر اساس توافقات سیاسی با کشور عراق، ویزای عراق برای زائران اربعین حذف شده است. با حذف مبلغ 41 دلار از هزینه ویزا، سفر به عراق قیمت مناسب تری می یابد. زائران باید پیش از سفر اربعین به کشور عراق اقدام به ثبت نام اربعین در سامانه سماح نمایند.

با خرید بلیط قطار و یا اتوبوس می توانید تا مرز را به آسانی طی کنید و از مرز تا نجف را با کرایه ماشین توسط سواری و یا اتوبوس بروید. کرایه ماشین از مرز تا نجف متغیر بوده و از 10 تا 40 هزار دینار می باشد. 

از نجف تا کربلا را با کاروان و پای پیاده طی خواهید کرد. برای پیاده روی اربعین به وسایلی نیاز دارید تا پیمودن مسیر را برای شما سهل تر نماید. در اینجا مهمترین وسایل مورد نیاز برای زائران را بیان می کنیم.

وسایل مورد نیاز برای پیاده روی اربعین 

کوله پشتی 

از کوله‌پشتی سبک و راحت با بندهای پهن و استاندارد استفاده کنید تا ستون فقرات شما با طی مسیر طولانی آسیب نبیند. 

وسایل بهداشتی شخصی 

 مسواک، حوله شخصی، ظروف سبک یا یکبار مصرف، لیوان و کلاه آفتاب‌گیر، دستمال‌کاغذی، ژل ضدعفونی دست و هرچه که به آن نیاز دارید، به همراه داشته باشید. 

کیسه خواب و لباس گرم 

شبهای عراق کمی سرد است و اگر بنا به فصل پاییز باشد باید حواس تان به سرما و تغییرات دما باشد. بنابراین لباس گرم راحت و سبک بردارید. به همراه داشتن یک عدد کیسه خواب نیز بسیار مهم و ضروری می باشد و شما را از رختخواب بی نیاز می کند.

داروهای ضروری 

به اندازه تعداد روزهایی که قرار است در سفر باشید داروهای ضروری را بردارید. داروهای مسکن، تب بر، ضد تهوع و ضد اسهال می تواند در مواقع ضروری کمک کننده باشد. اگر بیماری خاصی دارید حتما داروهای خود را به همراه داشته باشید و قبل از سفر با پزشک خود مشورت نمایید.

‌کتانی کهنه 

حتما همه شما تجربه پیاده روی با کفش نو را داشته ید. همانطور که میدانید کفش های نو برای پیاده روی مناسب نیستند. از همین رو برای پیاده روی اقدام به خرید کفش نو نکنید و از کتانی های سبک، راحت و کمی کارکرده استفاده کنید. کفی کفش مناسب به همراه داشته باشید و مواظب بهداشت پاها باشید تا دچار تاول نشود.

خوراکی های ساده ولی مقوی 

مقداری آجیل، نان، بطری آب معدنی، بیسکویت و میوه خشک، شکلات مخصوص شکلات تلخ برای پیاده روی و تامین کالری مورد نیاز بدن گزینه های خوبی هستند. 

گوشی فراموش نشود

با به همراه داشتن گوشی تلفن همراه و نصب اپلیکیشن های ضروری مانند دعا و زیارت عاشورا و امثالهم می تواند در طول مسیر برای راز و نیاز مثمر ثمر باشد. با استفاده از وای فای رایگان که به زائران ارائه می شود می توانید از سرگرمی ها و اطلاعات مفید بهره مند شوید.

از مسیر درست بروید

برای پیاده روی سعی کنید با کاروان همسو شده و از مسیرهای شناخته شده حرکت کنید. مسیر نجف به کربلا یا بغداد به کربلا مسیر درست پیاده روی می باشد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید می توانید از شهرهای تهران، ساری، مشهد، شیراز، کرمان، اهواز، اصفهان پرواز مستقیم به بغداد یا نجف داشته باشید. اما اگر قصد سفر با اتوبوس دارید امکان خرید بلیط اتوبوس را از شهرهای مختلف به مرز مهران، چزابه و شلمچه دارید. 

خرید بلیط اربعین

به منظور خرید بلیط اربعین می توانید نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب کرده سپس با مراجعه به وب سایت تیک بان (WWW.Tikban.com) بلیط خود را به راحتی خریداری کنید. مسافران و زائران گرامی می توانند در سایت تیک بان برای خرید بلیط هواپیما اربعین، گزینه بلیط هواپیما خارجی را کلیک کرده و با تکمیل نمودن اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد و تاریخ، پرواز مستقیم به نجف داشته باشند. بلیط هواپیما نجف با ارزنانترین قیمت برای شما نمایش داده می شود و شما در لحظلاتی کوتاه آن را به آسانی رزرو خواهید کرد. اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید در سایت تیک بان خرید بلیط اتوبوس را از مبدا تا مرز مهران، چزابه و شلمچه می توانید انجام دهید. بلیط اتوبوس تهران مهران، بلیط اتوبوس تهران شلمچه و بلیط اتوبوس تهران به چزابه به سهولت در تیک بان در دسترس شما می باشد.

چند توصیه مهم برای مسیر پیاده روی اربعین
  • بعد از ورود به نجف و زیارت امیرالمومنین (ع) پیاده روی خود را آغاز کنید. موکب های که در طول مسیر وجود دارند از زائران پذیرایی می کنند. هر 50 متر یک موکب برپا می باشد. 
  • هر زائر معمولا حدود 82 کیلومتر پیاده روی می کند که حدود 2 تا 5 روز بسته به شلوغی مسیر طول می کشد. حتما در طول مسیر زمانی را به استراحت بپردازید.
  • به موقع غذا بخورید تا دچار افت قند خون نشوید. مایعات بیشتری بخورید و موارد بهداشتی را رعایت کنید. اگر دچار گرفتگی عضلات و پادرد شدید استراحت کرده و از قرص شل کننده عضلات استفاده کنید. در موکب ها افرادی برای ماساژ پاهای زائران آماده هستند.
  • به خوبی از خود مراقبت کنید و با دیگران همکاری و تعامل داشته باشید. اگر کودکی به همراه دارید بیشتر مراقبش باشید. با رعایت موارد ذکر شده سفری معنوی و سلامت را می گذرانید.
    منبع
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان