انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مبلمان اداری با استانداردهای سال 2019

مبلمان اداری با استانداردهای سال 2019

#1
امروزه باید در هنگام خرید صندلی نهایت دقت را کرد، زیرا اگر صندلی با کیفیتی را نخرید، پول خود را حرام کرده اید، در صورتی که اگر از همان اول از شرکت گلدسیت خرید خود را انجام داده بودید، میتوانستید هم از محصولات بسیار باکیفیتی استفاده کنید و هم تا آخر عمر گارانتی دریافت کنید. این موضوع مهم را هم بدانید که باید وسایل اداری خود را با توجه به موقعیت و کلاس کاری خود انتخاب کنید! برای مثال اگر یک شرکت بسیار با کلاس در منطقه ی شمال تهران دارید و می خواهید تجهیزاتی برای میهمانان شرکت خود تهیه کنید، باید از  مبلمان اداری با فناوری روز استفاده کنید.
چرا و چگونه باید از مبلمان اداری استفاده کرد؟
زمانی باید از مبلمان اداری استفاده کرد که جلسات بسیار زیادی در شرکت شما برگزار می شود و شما باید برای آبروداری شرکت خود از مبلمان اداری خوب استفاده کنید و کلاس کاری خود را به رخ دیگران بکشید و اگر چنین کاری را به خوبی انجام دهید، مشتریان شما، از کلاس کاری شما، انگشت به دهان می مانند و شما می توانید به همین سادگی، فروش خود را افزایش دهید. اگر از مبلمان اداری گلدسیت استفاده کنید، می توانید از خطرات احتمالی کمردرد، گردن درد و .... در امان باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد صندلی کارشناسی و صندلی مدیریتی که در اغلب شرکت ها استفاده می شود با شما صحبت کنم.
صندلی مدیریتی چیست؟
اگر به بازارهای ارائه کننده ی صندلی سری بزنیم، متوجه می­شویم که صندلی های بسیار متنوعی در بازار ارائه شده اند که هر کدام کارائی مخصوص به خود را دارند. یکی از انواع این صندلی ها، صندلی انتظار لوکس نام دارد. به دلیل تایم بالایی که کارشناسان در ادارات سپری می کنند، صندلی هایشان نیز باید از راحتی و ارگونومی بسیار بالایی برخوردار باشد تا در طولانی مدت موجب دردهای ناحیه کمر و پا نشود.
ویژگی مهم و اساسی که هر صندلی اداری باید داشته باشد، راحتی و ارگونومیک بودن آن است. یک صندلی مدیریتی تقریبا تمامی ویژگی هایی که در ساختار یک صندلی اداری وجود دارد را دارا است. با این تفاوت که وجود برخی از آپشنها و ویژگیها در ساخت صندلی مدیریتی سبب می­شود تا این صندلی ها برای کاربران آنها راحت تر و نشستن طولانی مدت بر روی آنها دلنشین تر باشد. برای مثال وقتی به یک کتابخانه یا یک رستوران می روید، به دلیل تایم کوتاهی که قرار است در آن محیط سپری کنید، راحتی صندلی ها خیلی تاثیری بر سلامت و جسم شما نمی گذارد و موضوعی نیست که قابل توجه قرار بگیرد. اما در ادارات به دلیل اینکه هر روز هفته به مدت بیش از هشت ساعت کاری بر روی صندلی نشسته اید، این موضوع به یک موضوع مهم تبدیل می­شود. در این صورت صندلی باید کاملا مطابق با قد و وزن شما تنظیم شود و مواد به کار رفته در آن باید به گونه ای باشد تا در بلند مدت احساس خستگی نکنید.
پس یک صندلی کارشناسی خوب صندلی ای است که هم در طراحی و ساخت آن اصول ارگونومیک رعایت شده باشد و هم از لحاظ ظاهری بسیار زیبا، شکیل و متناسب با جایگاه کارشناس باشد.
صندلی کارشناسی چه ویژگی هایی دارد ؟
·       قد و بلندی افرادی که در سازمان وجود دارند با یکدیگر متفاوت است. بنابراین وجود جک در صندلی های کارشناسی کمک می کند تا این افراد به راحتی بتوانند متناسب با نیاز خود ارتفاع صندلی را تغییر داده و احساس راحتی کنند.
·       در طراحی صندلی کارشناسی معمولا از چرخ هایی در زیر آن استفاده می شود که حرکت بر روی سطوح و دسترسی و جابجایی را تسهیل می کند.
·       ناحیه ی پشتی در این صندلی ها به صورت منعطف و شکل طراحی میشود تا با پر کردن ناحیه گودی کمر افراد در هنگام نشستن، بتواند احساس راحتی بیشتری را به آنها منتقل کند. معمولا پشتی این صندلی ها به گونه ای است که زاویه 110 درجه را در اختیار کاربر قرار میدهدزاویه 110 درجه بهترین زاویه برای تسلط به محیط روبرو و جلوگیری از فشار مضاعف به کمر است.
·       وجود آپشن تنظیم ارتفاع دسته در این صندلی ها کمک میکند تا محل مناسب تری برای قرار دادن دستها انتخاب شود و از ایجاد ناراحتی در ناحیه گردن جلوگیری به عمل می آورد.
·       معمولا کارشناسان نسبت به کارمندان ساعات کمتری را در ادارات سپری می کنند و به همین خاطر میتوان در ساخت این نوع از صندلی ها از روکش چرم استفاده کرد. اما اغلب شرکت های تولید کننده صندلی های کارشناسی از روکش چرم از نوع PVC در تولید آن استفاده می کنند.
·       استفاده از مواد ضد تعریق در جنس روکش صندلی که سبب میشود تا نشستن بر روی صندلی در طولانی مدت آزار دهنده نباشد.
به طور کلی و بر اساس آنچه تا به الان گفته شد، صندلی های کارشناسی باید از بیشترین و استانداردترین اصول ارگونومیک برخوردار باشند تا در طول زمان از بروز مشکلات جسمی برای کاربران جلوگیری کنند.
نتیجه گیری
اگر صرفا به دنبال جنس ارزان هستید، می توانید به بازار مبل و صندلی یافت آباد مراجعه کنید تا با وضوح، با چشم خودتان انواع صندلی و مبل نامرغوب را ببینید و معمولا این نوع کالاها، نه تنها مشکل شما را برطرف نمی کند، بلکه باعث ایجاد بیماری های زودرس مانند کمردرد و .... می شود. اما ما یک پیشنهاد دوستانه برای شما داریم، اگر قیمت کالای مد نظرتون برای شما مهم نیست، می توانید از تجهیزات اداری گلدسیت استفاده کنید و برای همیشه سلامتی و کیفیت بی نظیر کالای خود را تضمین کنید.
در ضمن جنس ارزان در ظاهر قضیه ارزان به نظر می رسد، اما در باطن قضیه، جنس ارزان، از همه گران تر است و شما باید جنس ارزان خود را، یا 6 ماه یکبار تعمیر کنید و یا به صورت کامل کالای خود را دور بریزد و این عاقبت ارزان خریدن  است، اما اگر یک بار کالای گران تهیه کنید، می توانید از خدمات همیشگی شرکت ما استفاده کنید و از همه مهمتر اینکه مبلمان اداری شما هیچگاه خراب نخواهد شد که بخواهید از خدمات ما استفاده کنید و این شعار شرکت گلدسیت است که یک بار کالای خود را خریداری کنید و همیشه از آن لذت ببرید.
 
پاسخ

مبلمان اداری با استانداردهای سال 2019

#2
خیلی عالی بود ممنون
مکس بکس
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان