انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در تهران

#1
اجاره خودرو از گذشته تا به امروز وجود داشته است، اما در گذشته بیشتر در شهرهای منطقه آزاد رنت خودرو انجام می گرفت، در این شهر ها به دلیل آنکه خودرو های لوکس و گران قیمت به قیمت کمتری به فروش می رسد، ساکنین منطقه خودرو های خود را به مردم اجاره می دادند. با گسترش اجاره خودرو، موسسات اجاره خودرو در این شهر ها دایر شدند. رفته رفته در شهر های دیگر نیز با توجه به اجاره ماشین عروس و استقبال بالای مردم،  موسسات اجاره خودرو تاسیس شدند.

امروزه تقریبا در تمامی شهر ها موسسات اجاره خودرو وجود دارند. در تهران نیز تعداد این شرکت ها هر روز افزوده می شود. یکی از موسسات قدیمی اجاره اتومبیل در تهران  می باشد. انواع اتومبیل های لوکس، خودرو های مسافر بری مانند اتوبوس و ون، خودرو های شهری، آفرود و … در مجموعه اجاره خودرو رنتینال قابل اجاره می باشند.

رنت ماشین در تهران و شهر های بزرگ از رونق خوبی برخوردار می باشد. ترافیک بالا، ازدحام جمعیت و مشغله های فراوان باعث شده است، رفت و آمد با وسایل نقلیه شخصی و عمومی کمی سخت شود. تعداد اتومبیل های موجود در سطح شهر تهران بسیار زیاد است، کمبود جای پارک، هزینه های بالای رفت و آمد، هزینه های تعمیرات و نگهداری اتومبیل، کمبود وقت و هزینه باعث شده است که بسیاری از افراد اجاره ماشین را انتخاب کنند.

برای بسیاری از افراد زمان بسیار مهم است. به همین دلیل ترجیح می دهند به جای استفاده از اتومبیل شخصی یا حمل و نقل عمومی از اجاره خودرو استفاده کنند. استفاده از خودرو های اجاره ای بسیار مقرون به صرفه است به خصوص برای افرادی که اتومبیل شخصی ندارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان