انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل پنج ستاره موون پیک استانبول

هتل پنج ستاره موون پیک استانبول

#1
[عکس: Movenpick_Hotel_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg]
هتل موون پیک استانبول در منطقه لونت واقع شده و دارای اتاق‌های لوکسی است. وجود یک تلویزیون کابلی به همراه میز مطالعه از دیگر مزیت‌‌های آن محسوب می‌شوند. این‌ها تنها بخش کوچکی از امکانات هتل موون پیک استانبول به شمار می‌روند.
هتل موون پیک استانبول تا مرکز شهر فاصله‌ای حدودا 5 کیلومتری دارد، اما این موضوع برای رفت و آمد راحت شما طی تور استانبول مشکل‌ساز نیست، چرا که تا ایستگاه متروی لونت تنها چند قدم فاصله دارید. برای رسیدن به مجتمع تجاری کانیون باید 1.7 کیلومتر طی کرده و سپس هر چقدر دوست دارید خرید کنید. به عنوان دیگر امکانات هتل موون پیک استانبول باید به یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام اشاره کرد.
اتاق‌های این هتل به شکلی بسیار شکیل تزیین شده و انتظارات ما از یک هتل پنج ستاره را کاملا برآورده می‌کنند. هر اتاق به طور طبیعی دارای سیستم تهویه مطبوع مجزایی برای خود است. لوازم و اثاثیه هر اتاق کاملا لوکس بوده و اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهند شد. در هر کدام یک مینی بار به همراه قهوه‌ساز وجود دارد. از ذکر وجود حمامی مجهز، با لوازم آرایشی و بهداشتی کافی، نباید غافل شد.
همانطور که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود، هتل موون پیک استانبول دارای رستوران اختصاصی خود است تا مسافران بعد از خوردن صبحانه، برای تناول دیگر وعده‌های غذایی نیازی به بیرون رفتن از محل اقامت خود نداشته باشند. در این رستوران، انواع غذاهای مدیترانه‌ای و سوئیسی سرو می‌شود. برای سرو نوشیدنی گرم و سرد نیز احتیاجی به خروج از هتل نخواهید داشت، چرا که در اینجا، یک بار اختصاصی وجود دارد.
دیگر امکانات بی‌نظیر هتل موون پیک استانبول
به لطف وجود یک مرکز تناسب اندام، ورزشکاران، طی اقامت چند روزه خود در هتل موون پیک استانبول از برنامه تمرینی‌شان دور نمی‌مانند! سونای هتل برای همه مهمانان قابل استفاده است. در صورت نیاز   تور تایلند   به دریافت خدمات ماساژ، باز هم می‌توانید روی امکانات هتل موون پیک حساب کنید. در اینجا، هر چه از یک هتل پنج ستاره توقع دارید، فراهم است.
هتل موون پیک استانبول  تور باکو از نظر دسترسی به مکان‌های دیدنی مهم، نه در وضعیتی خوب، نه در وضعیتی بد، بلکه در وضعیتی میانه قرار دارد. فاصله آن تا مرکز شهر یعنی میدان تکسیم حدود 6 کیلومتر است. البته به لطف مجاورت ایستگاه متروی لونت به هتل می‌توان راحت خود را به متروی تکسیم به عنوان ایستگاه متروی مرکزی رساند. سایر سیستم‌های حمل و نقل عمومی نیز ایستگاهی در میدان تکسیم داشته یا مرکز و پایانه آن‌ها در همین تور دبی  میدان قرار دارد. فاصله تا تعدادی از مکان‌های دیدنی مهم شهر نیز حدودا به اندازه مسافت بین هتل موون پیک استانبول و مرکز شهر است. به عنوان نمونه باید به برج ساعت دلمه باغچه، کاخ دلمه باغچه، برج مایدن و برج گالاتا اشاره کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان