انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اگر به دنبال تبلیغات هدفمند هستید، این موارد را بدانید

اگر به دنبال تبلیغات هدفمند هستید، این موارد را بدانید

#1
اینترنت در دنیای امروزی، اطراف‌مان را متحول کرده و در بخش تبلیغات آنلاین نیز تاثیر خود را به خوبی نشان داده است. تبلیغات در اینترنت به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها تبدیل شده و نقش مهمی را در حیات یک بیزینس ایفا می‌کند. در حقیقت اگر تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه در اینترنت نداشته باشید، شرکت‌های دیگر در رقابت برنده می‌شوند و مشتریان بیش‌تری جذب می‌کنند. روش‌های مختلفی در فضای مجازی وجود دارد که می‌توان به تبلیغ محصول یا خدمات پرداخت. اما هر متد و راه‌حلی امروزه نمی‌تواند موفقیت یک کمپانی را تضمین کند. به این ترتیب باید به‌ دنبال بهترین روش‌ها بود تا بتوان کاربران بیش‌تری جذب کرد و در عین حال ارزش شرکت را افزایش داد. طراحی و ساختن تبلیغات هدفمند و خلاقانه یکی از بهترین راه‌های پیش‌روی‌ کسب‌وکارهاست. اما چگونه تبلیغات هدفمند انجام دهیم؟ چگونه می‌توانیم با این روش به موفقیت برسیم؟ آیا واقعا این راه‌کار موثر است؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده‌ایم.

به سئو سایت‌تان و کیفیت محتواها توجه کنید:
در نقش یک سایت، باید به سئو توجه زیادی داشته باشید. سئو سایت یعنی کدها و محتوای سایت برای موتورهای جست‌وجو مانند گوگل بهینه‌سازی شده و به این ترتیب کاربران راحت‌تر قادر به پیدا کردن پاسخ‌های پرسش‌های خود باشند. در ضمن با رعایت اصول سئو می‌توانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و از این رو کاربری وفادار و ثابت به دست آورید. گفته می‌شود مشتریانی که از سمت موتورهای جست‌وجو با علاقه و خواست قلبی خود وارد سایت شما می‌شوند، به احتمال زیاد به مشتری وفادار برند شما تبدیل خواهد شد (البته اگر شما دارای محتواهای جذاب و باکیفیت باشید).

تبلیغات کلیکی مبتنی‌بر سلایق کاربران:
از آنجایی که تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، هر روز روش‌های نوینی عرضه می‌شود. تبلیغات کلیکی نیز یکی از همین راه‌کاری نوین و جدید است. از این رو می‌توانید تقریبا با هر بودجه‌ای کمپین تبلیغاتی خود را شروع کنید و به جذب کاربران بپردازید. همچنین با کمک تبلیغات کلیکی قادرید تبلیغات هدفمند و خلاقانه داشته باشید. هوش مصنوعی در این راه به یاری شما آمده تا با سلایق و علاقه‌مندی‌های تک‌تک کاربران آشنا شوید و محصول و خدماتی منحصربه‌فرد به آن‌ها ارائه دهید.

ارائه تخفیفات جذاب و وسوسه‌کننده:
بر همگان آشکار است که کاربران و مشتریان عاشق تخفیف هستند. شما اگر در کمپین‌های تبلیغاتی خود تخفیفاتی جذاب ارائه دهید، نه تنها کاربران بیش‌تری جذب خواهید کرد بلکه می‌توانید در بودجه خود نیز صرفه‌جویی کنید. چرا که مشتریان علاقه زیادی به اشتراک‌گذاری تخفیفات دارند و به این ترتیب اطرافیانشان را به استفاده از خدمات یا محصولات شما تشویق می‌کنند.

موج سواری کنید:
امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌توانیم با یک کلیک در لپ‌تاپ‌مان یا یک لمس در اسمارت فون خود به آخرین اخبار و اتفاقات دنیا دسترسی داشته باشیم. در نتیجه قادرید به راحتی اطلاعات مورد نظرمان را به اشتراک بگذاریم و در عین حال از دیگر دیتاهای موجود بهره ببریم. این موج اطلاعات، ترندها را تشکیل داده است. موضوعات داغ یا همان ترندها می‌توانند رمز موفقیت شما در دنیای آنلاین باشند چون می توان با آن‌ها تبلیغات هدفمند و خلاقانه داشت.
برای مثال فرض کنید که افراد جامعه در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود در مورد تغییرات اقلیمی صحبت می‌کنند. در این زمینه شما نیز قادرید به ثبت نظر و محتواهای جذاب مختلف در این مورد بپردازید یا هر موضوع داغ دیگری. در قرن بیست‌ و یکم موج‌سواری بر روی ترندها یکی از اصلی‌ترین روش‌های بازارایابی اینترنتی است.

کمپین‌های هدفمند و خلاقانه ایمیل مارکتینگ:
این روش همیشه یکی از متدهای جذب کاربران جدید بوده و احتمالا خواهد بود. اما شما می‌توانید با استفاده از ترفندهایی کمپین‌های خلاقانه‌ای رقم بزنید که نظر هر کاربری را به سمت خود جلب می‌کنند. مثلا کمپانی ها قادرند با تشخیص سلایق و علاقه مندی‌های کاربر، محصول مورد نظر آن‌ها را به ایمیل‌شان ارسال کنند و برای آن‌ها تخفیفات مختلف در نظر بگیرند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست کاربران وقت خود را به گشتن در اینترنت برای یافتن کالای دل‌‌خواه‌شان هدر دهند. از آن‌جا که شما محصول مورد نظر آن‌ها را در ایمیل برای‌شان ارسال کرده‌اید و تخفیفی نیز ارائه می‌دهید، این موضوع موجب می‌شود تا بیش از پیش کاربران به برند شما علاقه‌مند شوند و به یک مشتری تبدیل گردند.

ارزش پیشنهادی برندتان را بولد کنید:
اگر می‌خواهید تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه داشته باشید، در ابتدا باید با محصولات و خدمات خود به‌طور کامل آشنا شوید. برای مثال فرض کنید شما به فروش کالای دیجیتال می‌پردازید. در این‌جا باید به این سوال پاسخ دهید که چرا باید کاربران از شما خرید کنند. جواب دادن به چنین پرسشی می‌تواند درک بهتر و عمیق‌تری از کسب‌وکار به شما بدهد. ارزش پیشنهادی در واقع چیزی‌ست که مشتری با خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما به‌دست می‌آورد. با بولد کردن و نشان دادن این ارزش‌ها و ویژگی‌های منحصر‌به فرد استارتاپ و شرکت خود قادرید نظر مشریان را به سمت برند خود جلب نمایید. گاهی پیش می‌آید که کمپانی‌های نوپا فاقد هرگونه قابلیت‌های جذاب و خاص هستند، در این موقعیت شما باید به‌دنبال خلق ارزش‌های پیشنهادی باشید و تبلیغات‌تان را حول محور آن‌ها تنظیم نمایید. به این ترتیب حتی ساده‌ترین نوع تبلیغات نیز جذاب خواهند شد، از آن‌جا که شما چیزی را به کاربران خود ارائه می‌دهید، که هیچ شرکتی (لااقل در منطقه) آن را عرضه نمی‌کند. در نتیجه به فکر ایجاد تجربه‌های جدید باشید تا با رقبای متمایز شوید.
پاسخ

اگر به دنبال تبلیغات هدفمند هستید، این موارد را بدانید

#2
این تاپیک رو خووندم بسیار جالب بود. یکی دیگر از روش های جدید تبلیغات سفارش رپورتاژ آگهی است. به طور کلی رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک مقاله است که از سوی شما در یک سایت دیگر به صورت یک نوشته معمولی منتشر می‌شود. شما در این مقاله به معرفی خود، کار و کسب، برند، شرکت و … می‌پردازید. رپورتاژ آگهی یک از بهترین ابزارها برای بازاریابی محتوایی کسب و کار شماست. فارغ از هدف‌تان برای انتشار رپورتاژاگهی، شما با یک تیر چند نشان می‌زنید. علاوه بر آن ‌که محتوای شما به دست مخاطبان بالقوه‌تان می‌رسد، جایگاه شما در نتایج موتور جستجو نیز بهبود پیدا می‌کند.
پاسخ

اگر به دنبال تبلیغات هدفمند هستید، این موارد را بدانید

#3
بسیار مفید بود با تشکر فراوان از شما
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان