انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
150 بهترین مجموعه ی UI و وب قالب برای 2017

150 بهترین مجموعه ی UI و وب قالب برای 2017

#1
150 بهترین مجموعه ی UI و وب قالب برای 2017
منابع و ابزار 


[عکس: 150-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86...C-2017.jpg]


در طی چند سال گذشته، متوجه شده ایم که در طراحی وب، استفاده از تصاویر پر جنب و جوش، بافت های بیرونی و سایه افتاده به حداقل رسیده است، اگر نهکاملا حذف شده این به دلیل تاثیر رو به رشد طراحی کم و مسطح - یک سبک طراحی وب سایت محور است. 


مایکروسافت، گوگل و در حال حاضر حتی اپل این روند طراحی را حفاری می کند. اگر متوجه شدید که شما پشت سر گذاشتهاید و هنوز شیبهای ناهموار، پراکنده و چشمانداز وجود دارد، می توانید با یادگیری اصول اساسی طراحی تخت. 


همچنین ممکن است دوست داشته باشید نگاهی به Top 50 Kits UI Design Flat Design & amp؛ قالب ها و یا 50 بهترین قالب های رایگان پاسخگو وب .
همه < قوی> مجموعه های UI شما می توانید برای
درخواست کنید
عناصر و فریم های پایه وب UI برای ایجاد یک نمونه از نمونه UI استفاده می شود که به مشتری نشان داده می شود تا بتواند ایده ی چگونگی نمایش یک رابط کاربری کاربر را پس از آن که به طور کامل طراحی شده باشد. 


و در اینجا بیشتر به شما کمک می کند تا شروع کنید. من <قوی> 150 فایل PSD کیت UI و PSD قالب برای 2017 را برای کمک به شما در طراحی وب سایت های بسیار جذاب طراحی کرده ام. 
کیت ها و قالب های UI بسته های بزرگی برای شروع می باشند زیرا می توانند زمان شما را صرفه جویی کنند، مهم این است که شما در زمان محدود بودن یا بودجه کار می کنید. این کیت ها و قالب های UI معمولا در فرمت های فایل PSD می آیند و شامل گرافیک، آیکون، فونت ها، الگوهای و بسیاری از عناصر رابط کاربر است. 
Creative & amp؛ تم های وب سایت نمونه کارها

در زیر میتوانید تمام تم های PSD وب سایت و UI بسته های PSD را پیدا کنید که دسته بندی شده اند تا نمونه کارها و نیازهای خلاقانه شما متناسب باشد.


& nbsp؛
کسب و کار & amp؛ تم های طراحی وب سایت

در اینجا شما می توانید تمام تم های طراحی وب و مجموعه های UI را پیدا کنید که فوق العاده مفید برای پروژه های تجاری و نوع شرکت شما است. 
& nbsp؛


در اینجا ما مجموعه ای زیبا از قالب های زیبا و تمیز و کم وب طراحی و بسته های UI را در اختیار شما قرار می دهیم. 


& nbsp؛
وب سایت آژانس های حرفه ای

در حال حاضر برخی از قالب ها و کیت های حرفه ای آژاکس واقعا خوب را برای کمک به پروژه بعدی خود از زمین دریافت می کنید. 


& nbsp؛


& nbsp؛ 
قالب های طراحی برنامه موبایل و & amp؛ مجموعه های UI PSD

امروزه تلفن همراه و طراحی برای آنها در چنین تقاضایی است. در اینجا برخی از قالب های عالی و مجموعه های PSD UI برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید وجود دارد. 


& nbsp؛


[عکس: 0.jpg] 



ویکیپدیا رابط کاربر را تعریف می کند: 


در زمینه طراحی صنعتی تعامل انسان و ماشین فضائی است که در آن تعامل بین انسان ها و ماشین ها اتفاق می افتد. هدف این تعامل، کارایی و کنترل موثر دستگاه در پایان کاربر و بازخورد از دستگاه است، که اپراتور را در تصمیم گیری های عملیاتی کمک می کند. 


در کلمات ساده، رابط کاربری در واقع سیستم است که از طریق آن کاربران با دستگاه ارتباط برقرار می کنند. سخت افزار و نرم افزار موجود در رابط کاربر، سخت افزار در فرم فیزیکی و نرم افزار در شکل منطقی وجود دارد.


وجود رابط کاربر به ما ورودی و خروجی می دهد. 


هدف این تعامل بین کاربر و سیستم این است که کاربران را به تجربه موثر، دوستانه و لذت بخش تبدیل کند، بنابراین، تولید نتایج مورد نظر. 
رابط کاربری بخش بصری برنامه کامپیوتری است که از طریق آن کاربران با کامپیوتر ارتباط برقرار می کنند. این تصمیم می گیرد که چگونه دستور به هر کامپیوتر داده می شود و چگونه اطلاعات بر روی صفحه نمایش کامپیوتر نمایش داده می شود. 


با افزایش استفاده از رایانه های شخصی، رابط کاربری کلمه به طور کلی به عنوان وسیله ای برای ارائه رابط کاربر گرافیکی در نظر گرفته می شود. اما زمانی که انواع آن را می بینیم، این اصطلاح واضح تر می شود. 
انواع رابط کاربر

انواع مختلف رابط کاربری وجود دارد. با این حال، ما تنها مواردی را که مهم هستند بحث خواهیم کرد. 
[عکس: 6.jpg%20alt%20=] 


شما احتمالا در مورد این اصطلاح شنیده اید. رابط گرافیکی ورودی را از طریق صفحه کلید و ماوس کامپیوتر دریافت می کند و خروجی نهایی گرافیکی را روی صفحه نمایش کامپیوتر شما نشان می دهد. 


[عکس: 12.jpg] 


رابط کاربر وب یا رابط کاربری مبتنی بر وب ورودی های صفحه کلید و ماوس را قبول می کند و خروجی را در قالب صفحات وب تولید می کند که می تواند به اینترنت منتقل شود و برای کاربران در دسترس باشد. 
< h2> 
پیاده سازی های جدید از جاوا اسکریپت، AJAX، ادوبی فلکس، مایکروسافت دات نت و سایر تکنولوژی های مشابه برای استفاده از یک کنترل جداگانه در یک برنامه جداگانه استفاده می کنند. این موضوع نیاز به طراحیشده کردن صفحه HTML را مانند آنچه که در گذشته داشت، حذف می کند. 


[عکس: mobile-phonesrc%20=] 


صفحه نمایش لمسی ورودی کاربر را از طریق لمس انگشت یا قلم انجام می دهد. این نوع استفاده هر روز افزایش می یابد و در تعداد زیادی از تلفن های همراه، فرآیندهای صنعتی و ماشین آلات، ماشین های خودپرداز و غیره استفاده می شود. 
همه چیز درباره رفتار کاربر است.

طراحی رابط کاربر برای ارائه یک تعامل لذت بخش و سودمند با استفاده از محصول شما مناسب است. یک روش خوب با توجه به رفتار کاربر است. 


شما تصمیمات خود را بر اساس داده های رفتار کاربر که جمع آوری کرده اید طراحی می کنید. بعضی از کارشناسان همچنین گفتند که رابط کاربری به عنوان دستکاری طراحی شده است، زیرا طراحان وب باید چیزی را که باید توسط کاربران مورد استفاده قرار دهند، ایجاد کنند. 


برای این منظور بسیاری از طراحان تجربه کاربر از ابزارهایی مانند: فتوشاپ، تصویرگر، آتش بازی، سینما 4D، ZBrush استفاده می کنند تا نتایج مورد نظر خود را دریافت کنند. با این حال، به یاد داشته باشید که نمیتوانید رابط کاربری عالی را بدون دانستن اینکه چه تجربه کاربری در مورد آن است، بدست آورید. بنابراین، بیایید درباره آن صحبت کنیم. 
تجربه کاربر (UX)

[عکس: 24.jpg] 


تعریف تجربه کاربر که در ویکیپدیا یافت می شود، بیان می کند: 


تجربه کاربر (UX) شامل رفتار، نگرش، و احساسات در مورد استفاده از یک محصول خاص، سیستم یا سرویس. تجربه کاربر شامل جنبه های عملی، تجربی، عاطفی، معنی دار و ارزشمند تعامل انسان و کامپیوتر و مالکیت محصول است. علاوه بر این، شامل درک فرد از جنبه های سیستم مانند ابزار، سهولت استفاده و کارایی است.


رابط کاربری از یک تجربه کاربری زمانی شروع می شود که شما در مورد تنظیم برخی الزامات برای پروژه خود آگاهی داشته باشید. این در مورد ارائه تجربه به کاربر برای محصول شما است. 


در اینجا فرایند گام به گام است که پس از جمع آوری داده ها برای تجربه کاربر انجام می شود: 


نمونه سازی به شما اجازه می دهد تا بازخورد از کاربران را به گونه ای جمع آوری کنید تا اطلاعات به شیوه ای بسیار سریع و آسان پردازش شود. Conclusion 
امیدوارم که تفاوت واقعی بین هر دو شرایط را درک کنید. اگر چه UI و UX مفاهیم متفاوت هستند، آنها می توانند برای بهترین نتایج ترکیب شوند. آنها مطمئنا در انتقال پیام شما به کاربران و جمع آوری اطلاعات از آنها کمک خواهند کرد. 
اکنون که تفاوت واقعی بین آنها را می فهمید، برای شما آسان است که شخص حق را برای پروژه خود استخدام کنید. مفاهیم UI و UX راه ساده ای برای برقراری ارتباط بهتر با کاربر فراهم می کنند و به حل مشکل به درستی کمک می کند. 
آیا فکر می کنید که هر دو اصطلاح کاملا متفاوت هستند و باید جداگانه استفاده شوند؟ یا فکر می کنید که هر دو دو شاخه درخت مشابه هستند؟ آیا فکر می کنید که داشتن یک طراح رابط کاربری خوب نیازی به داشتن طراح خوب UX ندارد؟ 
لطفا افکار خود را درباره آنچه که از آن فکر میکنید به اشتراک بگذارید. اگر شما هر گونه سوال که می خواهید بپرسید، فقط آنها را در قسمت نظرات زیر قرار دهید. من دوست دارم به آنها پاسخ بدهم. src = "30.jpg
مقالات مرتبط
[عکس: %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B7%D8...%D8%AF.jpg]

[عکس: %DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9...%D8%AA.jpg]

[عکس: %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B7%D8...%D8%AF.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان