انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پنج نکته مهم که کارآفرین باید توجه کنند

پنج نکته مهم که کارآفرین باید توجه کنند

#1
5 نکته مهم که کارآفرین باید توجه کنند
تکنولوژی
 

[عکس: 5-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%87-...%D8%AF.jpg]

همانطور که در بزرگسالی رشد می کنیم باید درس های مختلفی را برای موفقیت یاد بگیریم تا بتوانیم انسان خوب و سازنده ای باشیم. همراه با بلوغ و کامل شدن انسان این درس ها نیز یاد گرفته می شوند اما اگر باهوش باشیم هرگز از یادگیری دست نمی کشیم. ما می توانیم در طول عمر خود هزاران درس یاد بگیریم و اگر کارآفرین باشیم درس های بیشتری باید یاد بگیریم.
هنگامی که در حال نوآوری یک ایده جدید و یا شروع یک کسب و کار جدید هستید سوالهای زیادی ممکن است برایتان پیش بیاید و این غیرممکن است. در هنگام کسب و کار باید به طور مداوم از اشتباهات خود درس گرفته ولی تجربیات کارآفرینان دیگر نیز می توانند بسیار مفید باشند. در اینجا پنج درس را آورده ایم که به عنوان یک کارآفرین ناچار به یادگیری آنها هستید:
1. تصمیم گیری لحظه ای ایده بدی است
فرقی نمی کند که در حال شروع کسب و کار خود هستید و یا می خواهید شرکت چند میلیاردی خود را گسترش دهید همیشه تصمیمات پرمخاطره ای پیش رویتان قرار دارد که بهتر است احساسات خود را در آن مداخله ندهید.
کارآفرینان افراد بسیار پرشوری هستند و اتخاذ تصمیم برای آنها آسان است. اما همیشه باید نفع خود را در نظر بگیرند. قبل از دادن یک پاسخ بهتر است تمام متغیرها را در نظر بگیرید. تصمیمات عاطفی نتایج نامطلوبی بر روی عملکرد خواهد گذاشت. بهتر است به جای بررسی احساسات خود به جمع آوری حقایق برای اتخاذ بهترین تصمیم بپردازید. ابتدا احساسات خود را بررسی و کنار گذاشته و تنها زمانی تصمیم بگیرید که در منطقی ترین حالت خود هستید.
2. شکست بیشتر از آنچه که فکر می کنید مزایا دارد
به عنوان یک کارآفرین، ممکن است جمله در آغوش گرفتن شکست را شنیده باشید. همه انسان ها دچار اشتباه می شوند، اما نباید خود را بخاطر آن سرزنش کنند. شکست دارای مزایای زیادی است و درک بهتری در مورد کاستی ها به ما می دهد.
شکست ها نه تنها فرصت یادگیری از اشتباهات را به ما می دهند بلکه منجر به اخذ تصمیمات بهتری می شوند.
3. احتمالا ترس هرگز از بین نمی رود
ترس یکی از دلایل اصلی است که اجازه نمی دهد افراد تبدیل به یک کارآفرین شوید. اگر واقعا در مورر کار خود پرشور هستید باید راهی برای مقابله با ترس خود پیدا کنید. غیرممکن است کسی بتواند ترس را فراموش کند اما برای موفقیت باید آن را کنترل کنید.
ترس بر روی پیشرفت های ما نیز تاثیر می گذارد و مانع تصمیم گیری و انجام کارهایی می شود که می تواند به موفقیت کسب و کار کمک کند. بدتر از همه، باعث پایین آمدن اعتماد به نفس می شود.
اگر بتوانید با ترس خود مقابله کنید و تمام امکان های شکست را فراموش کنید می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش داده و به نتایج بهتری برسید.
4. چیزی را رایگان از دست ندهید
بسیاری از مدل های راه اندازی از کسب کاربر قبل از پرداخت برای انجام کارها استفاده می کنند، اما مشکل این است که یک کسب و کار ممکن است به راحتی قبل از هرگونه درآمدزایی کل سرمایه خود را بسوزاند.
هنگامی که می خواهید مشخص کنید کسب و کار شما چه چیزی می فروشد ابتدا باید مسئله ای که می خواهید حل کنید را تعریف کنید. سپس هنگامی که ایده مشخصی در مورد بازار خود پیدا کردید، راه حلی پیدا کنید که مردم برای آن هزینه پرداخت کنند. بهتر است از کم شروع کنید و سپس مشتریان خود را افزایش دهید.
اگر می خواهید چیزی را شروع کنید ابتدا آن را بفروشید و مشخص کنید که چه مقدار می توانید بفروشید و حساب و کتاب کنید.
5. همه چیز به اجرا بستگی دارد
هر کسی می تواند یک ایده عالی داشته باشد. هر کسی می تواند یک استراتژی بزرگ نظری داشته باشد. اما اگر این ایده ها اجرا نشوند ارزشی نخواهند داشت. اطلاعات بدون اجرا بی فایده هستند. حتی دسترسی به اطلاعات صحیح در زمان مناسب کاملا بی فایده است مگر اینکه بدانید چگونه آنها را اجرا کنید.
عدم ارتباطات، تعریف نقش ها و اولویت بندی باعث می شود حتی بهترین ایده ها با شکست مواجه شوند. سعی کنید یک جدول زمانی، اهداف و معیارهایی برای خود انتخاب کرده و به صورت هفتگی آنها را بررسی کنید.
مقالات مرتبط
[عکس: 50-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%...%D9%86.jpg]

[عکس: %D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9...%D8%AF.jpg]

[عکس: %D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%DA%A9%D9...%D8%A7.jpg]
پاسخ

پنج نکته مهم که کارآفرین باید توجه کنند

#2
خیلی مطلب مفیدی بود با تشکر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان