انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 سایت برتر آگهی و نیازمندی در ایران

10 سایت برتر آگهی و نیازمندی در ایران

#1
از آنجایی که در عصر جدید، تبلیغات نوین در اینترنت انجام می گیرد، بخشی از این بازاریابی مربوط به سایت های آگهی می شود. با درج آگهی ویژه در این سایت ها می توان، هم برای سایت خودمان با توجه به امکان درج لینک، بازدید فراهم کنیم و رتبه ی سایت را در موتورهای جستجو بالا ببریم و هم به طور مستقیم محصول خود را تبلیغ کرده ایم. برخی از این سایت ها را معرفی می کنیم:

1- سایت دیوار divar.ir
این سایت یک سایت درج آگهی و نیازمندی می باشد که معمولاً می توان کالاهای دسته دوم را بدون واسطه، خرید و فروش کرد. رتبه جهانی الکسای آن ۳۸۸ و رتبه داخل ایران آن ۹ می باشد. این سایت یک سایت با بازدید فراوان جهانی می باشد که داخل کشورمان نیز طرفداران فراوانی دارد.

2- سایت خرید و فروش شیپور sheypoor.com
سایت شیپور نیز مانند سایت دیوار یک سایت خرید و فروش کالا و خدمات می باشد که خریدار و فروشنده را بدون واسطه به یکدیگر متصل می کند. رتبه الکسای جهانی آن ۱۸۰۷ می باشد و رتبه بازدید آن در بین سایت های داخلی ۴۳ است که بعد از سایت دیوار در مقام دوم قرار دارد.

3- سایت iran-tejarat.com
یک سایت آگهی و نیازمندی است که رتبه جهانی آن ۱۰۳۱۹ و رتبه داخل ایران آن ۲۵۵ کشوری می باشد و در مقام بعدی قرار دارد. سایت هایی که مشابه این سایت از نظر مخاطب است عبارتند از: سایت ایستگاه، نیازروز، سایت "رایگان بفروش" (sellfree)، دیوار و شیپور

4- سایت niazerooz.com
یکی دیگر از سایت های پربازدید آگهی در کشور می باشد با بازدید کشوری ۱۶۱ در ایران. این سایت دارای قابلیت جستجوی کالا و خدمات تا حد شهر و استان را دارد و مانند سایت های دیوار و "رایگان بفروش" دارای جستجوی محلی تا حد فوق الذکر می باشد.

5- سایت ایستگاه istghah.com
این سایت آگهی دارای رتبه جهانی ۱۲۵۸۲ و رتبه کشوری ۳۱۲ در کشور ایران است. اکثر خصوصیت سایت های بالا را دارد و تنها تفاوت آن این است که آگهی های ویژه در این سایت برحسب افزایش توان مورد بازدید بیشتری نسبت به آگهی های رایگان قرار می گیرد. هر چه توان انتخابی توسط کاربر بیشتر باشد، آگهی مورد نظر بالاتر قرار خواهد گرفت و بازدید بیشتری خواهد داشت.

6- از سایت های دیگر می توان به aftabir.com اشاره کرد
از جمله سایت های آگهی و نیازمندی شناخته شده و پر بازدید در ایران با رتبه ی جهانی 8783 و رتبه داخلی 221 است که دارای آگهی های رایگان و پلان های مختلف آگهی ویژه با قیمت های مختلف است.

7- سایت نیازمندی niazpardaz.com
سایت نیازمندی های مختلف در ایران با رتبه ۴۰۰۰۰ جهانی و رتبه داخلی ایران ۱۰۳۷ است. بیشترین بازدید کنندگان آن از کشور ایران و آمریکا می باشد.

8- سایت locopoc.ir
یک سایت با دومین اختصاصی ایران با رتبه جهانی ۴۱۸۲۸ و رتبه ایران ۱۰۵۰ که دارای دسته بندی و زیر دسته بندی کالا و خدمات مختلف است. قابلیت انتخاب و فیلتریگ شهرهای مهم ایران را داراست. قابلیت آگهی فوری را نیز دارد که مشابه برخی آگهی های ویژه سایر سایت ها است.

9- ثبت نیازمندی رایگان و آگهی رایگان فری تاپ freetop.ir
یکی دیگر از سایت های پربازدید که آینده ای بسیار روشن دارد. این سایت تبلیغ اینترنتی رایگان دارای رنک جهانی ۲۹۳۳۷۳ می باشد و رتبه الکسای داخل ایران آن ۶۱۰۴ می باشد که به سرعت در حال پیشرفت است.
دارای دسته بندی آگهی ها و تبلیغات بر طبق دسته بندی روزنامه همشهری می باشد. این سایت یکی از سایتهایی است که از نظر بازدید طی سالهای اخیز رشد بسزا و چشمگیری داشته است.
سایت آگهی رایگان فری تاپ دارای سیستم جستجو بر حسب کلمه کلیدی، شهر و دسته بندی سایت می باشد.

10- سایت "رایگان بفروش" sellfree.ir
این سایت نیز که توسط یکی از شرکت های طراحی سایت بسیار قوی ایران طراحی شده است، چندین امکان را در خود دارد. بسیاری از مشاغل، امروزه نیاز به داشتن فروشگاه اینترنتی دارند که یکی از قابلیت های مهم این سایت برای صاحبان مشاغل، ارائه ی فروشگاه اینترنتی رایگان است. همچنین امکانات سایت های دیوار و برخی امکانات سایت دیجی کالا را نیز دارد تا قابلیت های چند سایت را در خود به صورت یکجا ارائه دهد. به طور خلاصه برخی از امکانات این سایت عبارتند از: درج آگهی رایگان و ویژه، ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان، خرید و فروش کالاهای دسته دوم توسط مردم، بازاریابی اینترنتی، آگهی استخدام و ...
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان