انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چقدر با گوگل ادوردز (Google Adwords) آشنایی دارید؟

چقدر با گوگل ادوردز (Google Adwords) آشنایی دارید؟

#1
گوگل ادوردز (Google Adwords) یک امکان تبلیغاتی است که شرکت گوگل آن را به صاحبان مشاغل ارائه داده تا بتوانند وبسایت خود را بهتر در معرض دید کاربران اینترنت قرار دهند. صاحبان کسب و کار از این فرصت تبلیغاتی و بازاریابی گوگل برای داشتن جایگاه در صفحه نتایج جستجوی گوگل استفاده می کنند. محصولات گوگل مانند یوتیوب، جیمیل و بسیاری دیگر از سایت ها به عنوان ناشر و در Adwords سهیم هستند. به عنوان یک بازاریابی اینترنتی می توان از این CPC که مخفف Cost Per Click است استفاده کرد. قابل ذکر است زمانی که کسی بر روی تبلیغات شما کلیک می کند، باید هزینه ای را در ازای هر کلیک به سایتی که تبلیغ شما در آن قرار گرفته است پرداخت کنید.

اساس کار گوگل ادوردز
سیستم ادوردز به مانند یک حراجی بزرگ است. در این سیستم، بازاریابان در آن برای مکان های تبلیغاتی در جایگاه های بالا به رقابت می پردازند. گوگل ادوردز سیستمی است که قسمتی از آن برپایه کوکی ها و قسمتی دیگر بر پایه کلمات کلیدی می باشند. گوگل با استفاده از این کاراکترها، صفحات و وبسایت هایی را که قصد افزایش رتبه و دیده شدن در مکان های بالا را دارند در صفحات مرتبط با موضوع وبسایت، در نتایج قرار می دهد.
یعنی اگر برای مثال سایت آروین کارن بر اساس کلمه کلیدی "طراحی سایت" ادوردز خریداری کند، گوگل این سایت را در جستجوهایی که در آن این کلمه ی کلیدی به کار رفته نمایش خواهد داد.

در حال حاضر ادوردز به منبع اصلی درآمدی گوگل تبدیل شده است. در سال 2012 درآمد گوگل از این راه به 44 بیلیون دلار رسید. Adwords شامل توزیع محلی، ملی و در سطح بین المللی می باشد. تبلیغات متنی گوگل کوتاه هستند؛ شامل یک عنوان با حداکثر 30 کاراکتر، 2خط متنی که هر کدام شامل 35 کاراکتر می باشند و URL سایت که 40 کاراکتر است.

با گوگل ادوردز دیگر نیاز نیست که برای بالا آمدن وبسایت به طور طبیعی (سئو) صبر کنید. با استفاده از پرداخت برای ادوردز (Paid Search) نتایجی که انتظار دارید بلافاصله اعمال می شود و اینکار از آن چیزی که فکر می کنید آسانتر و با قیمت نسبتاً مناسبی هم می باشد.

جستجوی پرداختی (Paid Search) ادوردز روشی است که برای تبلیغات و قرار گرفتن سایت ها در لیست نتایج جستجو به کار گرفته می شود. به طور عادی با پرداخت هزینه برای ادوردز، وبسایت در بالاترین قسمت نتایج موتورهای جستجو یا در سایدبار (کناره های صفحه نمایش نتایج جستجو) به نمایش در خواهد آمد. این اتفاق باعث می شود که این وبسایت ها دقیقا مانند سایت هایی که به طور طبیعی توسط سئو و در طولانی مدت در قسمت بالا قرار گرفته اند بیشتر دیده شوند و فروش و ورودی زیادی خواهند داشت.

سایت هایی که با این روش در نتایج بالای موتورهای جستجو قرار گرفته اند، در کنار لینک ها و عناوین آن در نتایج جستجو کلمه (Ad) درج شده است. گوگل تنها موتور جستجویی نیست که این خدمت را ارائه می دهد و یاهو (Yahoo) و بینگ (Bing) هم شبکه ای را دارند که این نوع تبلیغات را دارا می باشند.
پاسخ

چقدر با گوگل ادوردز (Google Adwords) آشنایی دارید؟

#2
ادوردز، سیستم تبلیغاتی Google است که در آن تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات قابل کلیک خود در نتایج جستجوی Google، بر روی برخی از کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. از آنجا که تبلیغ کنندگان باید هزینه این کلیک ها را بپردازند ، Google به این ترتیب از طریق جستجو درآمد کسب می کند.
قیمت گوگل ادوردز
چرا قیمت Google Ads مشخص نیست؟
هیچ پاسخی ساده یا کاملاً یکجا برای این سوال وجود ندارد که هزینه گوگل ادوردز برای تجارت شما چقدر است. هزینه ادوردز بسته به صنعت ، چرخه عمر مشتری و روند فعلی کسب و کار شما متفاوت است.

صنعت
به عنوان مثال ، خدمات تجاری حقوقی ، حسابداری ، املاک و مستغلات و غیره یکی از رقابت های صعودی در گوگل ادوردز است که به طور کلی به هزینه های گران تری برای هر کلیک (CPC) تبدیل می شود. این به دلیل صنعت خدمات حرفه ای است: یک مشتری جدید بسته به کسب و کار شما می تواند بیش از 1 تا 10 هزار دلار درآمد کسب کند ، بنابراین CPC 50 دلار قیمت کمی برای پرداخت آن مشتری است.

از طرف دیگر ، مشاغل تجاری هنری CPC کمتری دارند اما برای دستیابی به این تعداد $ 1k - $ 10k باید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

چرخه عمر مشتری
شما همچنین باید چرخه عمر مشتری خود را در نظر بگیرید. برای رسیدن به بازدهی بیشتر، مشتری های احتمالی مدت بیشتری طول بکشد تا از طریق فرایند تصمیم گیری حرکت کنند و کسب و کار شما باید در تمام طول سفر سرآمد باشد. این ممکن است شامل بازدیدهای متعدد از وب سایت شما ، بارگیری محتوا یا دو مورد باشد. 

روندهای فعلی کسب و کار شما
مطمئناً مصرف کنندگان و مشاغل تجاری رفتارهای خود را تغییر داده و سازگار می کنند. اکنون هزینه اجرای گوگل ادوردز تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 قرار گرفته است برای برخی از صنایع به روشی مثبت و برای برخی دیگر ، به روشی ویرانگر.

به عنوان مثال ، صنعت پوشاک در اوج شیوع بیماری همه گیر شاهد افزایش تبدیل و کاهش هزینه بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان