انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هزینه نصب و قیمت کاغذ دیواری و پارکت لمینت

هزینه نصب و قیمت کاغذ دیواری و پارکت لمینت

#1
هزینه نصب و قیمت کاغذ دیواری به جز کیفیت و ابعاد محصول به طرح آن نیز بستگی دارد. چون طرح های کاغذ دیواری بسیار متنوع هستند به همین جهت امکان قیمت گذاری دقیق برای آن وجود ندارد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت کاغذ دیواری داخلیو خارجی با ما در ارتباط باشید.
برای نصب پارکت لمینت نیز باید از شخصی با تجربه در این زمینه استفاده نمود تا کار با دقت و سرعت بیشتری انجام شود. به همین جهت متخصصان ما در فروشگاه سه خط آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند.
هزینه نصب پارکت لمینت
نصب پارکت نسبت به سایر کفپوش ها ساده تر است و به همین جهت شما می توانید انتخاب و نصب آن را با سرعت بیشتری انجام دهید. بر خلاف سایر کارهایی که برای طراحی دکوراسیون منازل انجام می شود، نصب پارکت راحت تر بوده و هزینه آن نیز به صرفه تر است. از طرفی قیمت نصب پارکت فوم دار و بدون فوم با یکدیگر تفاوت دارند.
یکی از سوالات مهم کاربران این است که آیا می‌توان پارکت لمینت نصب شده را پس از مدتی جمع‌آوری کنیم؟  بله این کار امکان پذیر است.
[img=300x0]https://3khat.com/wp-content/uploads/2017/12/blue-design3-300x225.jpg[/img]
شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از هزینه نصب پارکت هم اکنون با ما تماس بگیرید.
قیمت نصب کاغذ دیواری
شما مشتریان گرامی می توانید انواع محصولات کاغذ دیواری و پوستر ها را در فروشگاه اینترنتی سه خط بررسی نموده و مطابق با سلیقه خوب انتخابی مناسب داشته باشید. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت نصب کاغذ دیواری با ما در تماس باشید.
طرح های کاغذ دیواری ارائه شده در فروشگاه سه خط اکثرا همراه با یک مکمل بوده که سبب ایجاد یک هارمونی مناسب در کنار هم شده اند.

پوستر
کفپوش

استفاده از روکش pvc برای این محصولات سبب ایجاد قابلیت شستشو و نیز مقاومت در مقابل ساییدگی و تغییر رنگ می گردد.
[img=300x0]https://3khat.com/wp-content/uploads/2018/11/LX-2264-300x200.jpg[/img]
 منبع: دکوراسیون سه خط
پاسخ

هزینه نصب و قیمت کاغذ دیواری و پارکت لمینت

#2
بله کاملا درسته، قیمت دقیقی نمی شه واسه قیمت نصب لمینت و پارکت گفت. چون قیمت نصب به موارد زیادی بستگی داره که خب با توجه به شرایط هر فرد و جایی که می خواد پارکت کنه تغییر می کنه. به نظر من مهمترین مواردی که توی قیمت نصب تاثیر داره و تجربه کردم، موارد زیر هست.
1. متراژ و مساحت کف جایی که می خواین پارکت کنید.
2. نوع و جنس ابزار و مصالحی که انتخاب می کنید برای نصب.
3. نوع و جنس لمینت و پارکت اتخابیتون.
4.و یه موردی که کمتر توجه میشهف اینه که اون جایی که قرار پارکت شه، نیاز به بازسازی و زیرسازی داره یا نه؟
یکی از کارهایی که می تونین برای نصب پارکت و گرفتن قیمت نصب انجام بدین، اینه که از شرکت های خدمات انلاین کمک بگیرین مثل "خدمت از ما" ، راحت می تونین ثبت سفارش کنید و با توجه به سوالاتی که پاسخ می دین، چندتا نصاب براتون هزینه رو ارسال می کنن و شما می تونین با توجه به پروفایل و نظر کاربرای قبلی ، بهترین نصاب رو انتخاب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان