انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بمب مواد مغذی

بمب مواد مغذی

#1
د ر مطالعات و تحقیقات جدید نشان داده شده که برخی مواد غذایی را می توان منبع اصلی فواید دانست. همانطور می توان گفت یک از این مواد، خرما می باشد که می توان به عنوان بمب مواد مغذی آن را نام برد.
به همین سبب می بایست دقت کرد که این موادمغذی شامل چه عناوینی می باشد تا در رژیم غذایی مناسب برای هر فرد مصرف گردد.
از جمله مواد مغذی که می توان به ویتامین ها و مواد معدنی اشاره داشت.این میوه مغذی منبع خوب سرشار از کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر، منگنز، آهن، انرژی، قند و فیبر است. همچنین حاوی انواع ویتامین های A و C و انواع  B یعنی تیامین، ریبوفلاوین،فولات، نیاسین و همچنین ویتامین K می باشد.
می توان به مخصر فواید این بمب موادمغذی (خرما) نیز اشاره داشت :
خرما در رشد عضلات به سبب دارا بودن پتاسیم فراوان ، موثر واقع می گردد. به همین علت می توان از آن در برنامه غذایی کودکان و نیز ورزشکاران گنجاند.
مطالعات پزشکی حاکی از آن است که خرما می تواند در پیشگیری از سرطان شکم بسیار مفید واقع شود و این امر اثبات گردیده است.
مصرف خرما در بهبود بیماری و همچنین زخم های متخلف، بسیار مفید می باشد.
خرما را به عنوان یکی از بهترین موادغذایی دارای توانایی در تنظیم فرایند گوارش نیز می شناسند .
ویتامین A موجود در خرما کمک شایانی به تقویت چشم و جلوگیری از ابتلا به شب کوری را منجر می شود.
این میوه شیرین و مغذی از طرفی بسیار لذیذ می باشد و از طرف دیگر توسط انجمن سرطان آمریکانیز توصیه شده که مقدار فیبر دریافتی روزانه باید بین 20 تا 35 گرم باشد که این مقدار را می توان با مصرف یک عدد خرما در طول روز تامین نمود.
خرما را در دسته موادغذایی ملین جای می دهند . این ماده غذایی به سبب دارابودن مقدار فراوانی فیبر می تواند از بروز بیماری یبوست به شدت پیشگیری نماید. افرادی که دچار این مشکل می شوند می توانند به راحتی چندین خرما میل کنند و یا جهت تاثیر بهتر و بیشتر و زودتر،از شب قبل آن را بخیسانند و صبح روز بعد به صورت ناشتا میل نمایند.
مقدار قابل توجهی از موادمعدنی که در خرما وجود دارد، آن را به ابرماده غذایی مفید جهت تقویت استخوان ها و همچنین مبارز قوی دربرابر بیماری های سخت و خطرناک مانند پوکی استخوان مبدل ساخته است.
نیکوتین موجود در خرما همان ماده ای است که اختلالات روده را تسکین و رفع می سازد.
پس خرما جزئی از برنامه غذایی ضروری است که مواد معدنی و قند و پروتئین لازمه برای سلامت بدن را تامین می نماید. از این رو افراد لاغر نیز می توانند برای تقویت  و به تعادل رساندن وزن خود حتما از خرما در برنامه غذاییشان استفاده نمایند.
درنهایت باید گفت که اگرجه خرما باید حتما در برنامه غذایی همه قشر جامعه قرار گیرد؛  امالازم است تا از سلامت آن نیز اطمینان یابیم. قطعا شرکت ها و کارخانه های بسیاری  در این راستا مشغول به فعالیت هستند. همان ها که ضامن سلامتی بدن تمام انسان های دنیا هستند.
می توان با افتخار گفت که یکی از این شرکت های تولید و صادرات خرما در کشور خودمان و با اصولی ترین و استانداردهای لازمه فعالیت دارد و از این بابت جایگاه ویژه ای را در بین مردم و همچنین مشتریان خارج به خود اختصاص داده است.
تمام ویتامین ها و فواید گفته شده را می تواند با خرید خرمای مرغوب از دریافت نمایید. این همان لازمه سلامتی شماست! کارشناسان شرکت کریستال با تحقیقات و رعایت تمامی نکات بهداشتی توانسته اند انواع خرمای مرغوب درجه یک را تولید و سپس عرضه و صادر نمایند.
لذا قطعا برای دستیابی و استفاده از بمب مغذی و ضامن سلامتی بدن، بایست با داشتن آگاهی کافی از محل خرید حرما، این اقدام را انجام داد.
با تکیه بر اعتتماد خود به شرکت کریستال می توان پس از اطلاع از بروز ترین قیمت خرما ، انواع خرمای درجه یک را هم به صورت  و هم حضوری تهیه نمود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان