انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قانون جذب عشق پرورش افکار امیر شریفی

قانون جذب عشق پرورش افکار امیر شریفی

#1
[عکس: maxresdefault-61.jpg]
قانون جذب، قانونی جاری بر زندگی تمام کائنات است. آشنایی و درک قانون جذب شما را به سمت رسیدن به آرزوهای خویش سوق می دهد، حال آنکه بسیاری از ما آن را نمی شناسیم و یا به درستی درک نمی کنیم.
به قسمت مقالات تخصصی آموزش قانون جذب سایت پرورش افکار خوش آمدید.
معتقدم قانون جذب مهمترین قانون کائنات است که هر کسی این قانون را درست و از منابع معتبر یاد گرفته باشد اولا شکرگزار یادگیری علم قانون جذب بوده است و ثانیا حسرت خورده که ای کاش زودتر با این موضوع به صورت درست و علمی آشنا می شد.
سعی کرده ‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. در بخش مقالات، عناوینی بسیار پرطرفدار همچون قانون جذب چیست، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت وجود دارد که روزانه هزاران بازدید از نقاط مختلف جهان دارد. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کاملترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است.
با مطالعه مقالات قانون جذب پروش افکار می آموزید همه چیز در این دنیا حاصل انرژی است. ما می توانیم با داشتن افکار مثبت و سازنده که از راه تکرار و تمرین حاصل می شود همه جا این انرژی را پخش کنیم. پس بیایید به یکدیگر انرژی مثبت بدهیم.
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.
قانون جذب ثروت نیز بر این اساس است که اگر احساس خوب نسبت به پول داشته باشیم آن را جذب می کنیم و با نگرانی آن را از خود دور می کنیم و رسیدن به آن ثروت را از بین می بریم. در این قانون مهم نیست شغل شما چیست، تنها با رعایت آن می توانید به ثروتی فراتر از آنچه به ذهنتان میرسد دست یابید.
قانون جذب آن زمان که ما در آرامش هستیم و یا در فکر و خیال، در درون ما جاریست. افکار منفی ما ارتعاش منفی می فرستد و قانون جذب هم همان سفارش را به ما برمی گرداند.
در این جا مقدمه ای بر آموزش تخصصی قانون جذب مطرح می شود، مباحث تکمیلی در مقاله مربوطه ارائه شده است.
زمانی که فکر مثبت یا فکر منفی در درون ما جاریست فکر ما، ارتعاشی در قانون جذب ایجاد می کند. همه چیز این جهان از ارتعاش است. احساس خوب، ارتعاش مثبت ایجاد کرده و احساس بد، ارتعاش منفی.
قانون جذب استاد امیر شریفی نشان می دهد که شما می توانید از طریق افکار و اعمال خود چیزهای مثبت یا منفی را در زندگی خود جذب کنید. این تئوری بر این فرض استوار شده که همه چیز از انرژی ساخته شده است، بنابراین نوع انرژی که شما گذاشته اید، به شما باز خواهد گشت. اگر شما آماده اید که همه چیزهایی که میخواهید بدست آورید را به کائنات بگویید، با ایجاد یک ذهنیت مثبت شروع کنید. سپس، اقدام به بیان اهداف خود کنید و با نگرش های خود با ناکامی هایتان مقابله کنید.
ایجاد یک دید مثبت
[عکس: law-attraction-manifest-dreams-5-steps-main.jpg]
بر آنچه شما در زندگی خود می خواهید تمرکز کنید، نه آنچه که شما فاقد آن هستید. به ماشین قدیمی تان که خراب است فکر نکنید. در عوض، خود را در حال رانندگی یک ماشین جدید ببینید. بر آنچه که می خواهید در زندگی خود به ارمغان بیاورد تمرکز کنید، به جای آن که بر چیزهایی تمرکز کنید که میخواهید آنها را از بین ببرید. این پیام را به کائنات بفرستید که شما انتظار دارید چیزهای خوب اتفاق بیفتد!
در قانون جذب اگر شما در مورد چیزی فکر کنید به این معنی است که شما در زندگی خود آن را می خواهید. بنابراین اگر شما به این فکر می کنید که "من آرزو می کنم یک ماشین داشته باشم که تمام وقت من را نابود نکند"، در واقع شما هنوز بر روی ماشین قدیمی خود تمرکز می کنید، نه یک ماشین جدید.
به عنوان مثال دیگر، با خودتان فکر کنید، "من به سختی تحصیل می کنم تا نمرات خوبی بگیرم"، به جای اینکه با خود فکر کنید که "امیدوارم در این ترم درسی را نیفتم".
قانون ارتعاش 
قانون ارتعاش امیر شریفی بیان می کند دو تا چیز، شی، فکر با ارتعاش مساوی همدیگر را جذب می کنند.
اصلا بحث فکر کردن من به ماشین نیست، بحث فکر کردن من به سلامتی نیست، شما زمانی می توانید سلامتی را جذب کنید که با سلامتی هم ارتعاش شوید . وقتی می توانید ماشین را جذب کنید که با داشتن آن ماشین هم ارتعاش شوید.
اگر میخواهید پول داشته باشید باید وجودتان با پول یکی شود. اگر وجودتان گرم باشد گرمی را می کشید. اگر می خواهید روابط خوب داشته باشید، اگر می خواهید در زندگیتان عشق داشته باشید باید وجودتان عشق باشد. باید ارتعاش عشق، ارتعاش ثروتمندی را به جهان بدهید.
با تکنیک های جذب ثروت مثل تمرین بازی فراوانی امیر شریفی می توانید به سادگی ذهن خود را آماده جذب ثروت کنید.
شما چطور متوجه می شوید هر لحظه چه ارتعاشی به جهان می فرستید؟ و ارتعاش شما مثبت است یا منفی؟ پاسخ این است که باید بنگرید، احساس خوبی دارید یا احساس بدی.
اگر در تجسم تان از یک خانه، ویلا و یا هر خواسته دیگری احساس خوبی نداشته باشید شما در واقع به خواسته خود ارتعاش منفی می دهید و هر لحظه آن را از خود دورتر می کنید.
مغز شما یک ارتعاش به جهان هستی میفرستد و یک احساس نیز به خود شما می فرستد. این احساس و آن ارتعاش همیشه با هم برابرند. مغز شما احساس را به شما می فرستد تا شما مطلع شوید چه ارتعاشی را به جهان هستی می فرستید.
من قدم به قدم و آگاهانه امروزم را خلق کردم و ایمان‌ دارم اگر شما دقیقا همان کارها را انجام دهید به موفقیت‌ های بزرگی در زندگی خود خواهد رسید. من با افتخار همه شما را به ساخت زندگی آگاهانه دعوت می‌کنم و امیدوارم که شما نتیجه شگفت انگیزی با قانون جذب به دست آورید.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است و پرورش افکار وسیله ما برای رسیدن به این هدف …
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان