انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیر کولر گازی به صرفه تر است یا خرید کولر گازی نو

تعمیر کولر گازی به صرفه تر است یا خرید کولر گازی نو

#1

برای اکثر مردم خرید کولر گازی … نیاز به برنامه‌ریزی اقتصادی دارد، چرا که امروزه باید بودجه قابل توجهی را برای خرید ان درنظر گرفت.
بنابراین خیلی مهم است کولر گازی که خریداری می‌کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و مدت زمان طولانی به خوبی برای شما کار کند؛ اما خیلی از مواقع پیش می‌آید که حتی با تمام برنامه‌ریزی و پرس و جوهایی که برای خرید یک وسیله با کیفیت انجام می‌دهید، دستگاه شما به هر علتی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.
برای مثال از پنل آن آب چیکه می کند و یا باد خنک نمی زند و شما تمام شرایطی را که به ذهنتان می‌رسد بررسی می‌کنید اما باز هم دستگاه کار نمی‌کند، پس مطمئن می‌شوید نیاز به مشاوره متخصص فنی دارید. حالا این سؤال برای شما مطرح می‌شود که آیا بهتر است آن را تعمیر کنید و هزینه  به صرفه است و یا اینکه به طور کلی دستگاه را عوض کنید؟
پاسخ به چنین سؤالی بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه شما دارد. تجربه نشان داده است که در اکثر مواقع  به صرفه‌تر از تعویض آن‌ها است؛ اما در بعضی مواقع هم هزینه تعمیر دستگاه آن قدر زیاد می‌شود که تعویض آن معقولانه‌تر است
چگونه مطمئن شویم که کولر گازی ( اسپیلت) خود را تعمیر کنیم بهتر و هزینه آن به‌صرفه‌تر است؟
هنگامی که دستگاه شما دچار نقص فنی می‌شود، بهترین کاری این است که با مرکز تعمیرات تخصصی کولر گازی ما تماس بگیرید و یا از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را به ما اطلاع دهید.
متخصصان فنی ما با توجه به توضیحاتی که در مورد مشکل دستگاه‌تان بیان می‌کنید، مشاوره لازم را به شما می‌دهند و حدود هزینه تعمیرات را اعلام می‌کنند و به این صورت شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا بهتر است دستگاه خود را تعمیر کنید و یا خیر.
مرکز تخصصی ما با داشتن متخصصان فنی و با تجربه در زمینه تعمیر اسپیلت ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر داکت اسپیلت ،  و … آماده خدمت‌رسانی به همه همشهریان در سراسر استان تهران و البرز است.
خط مشی اصلی متخصصان فنی در مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی ما، تعمیر قطعات مشکل دار دستگاه است نه تعویض آن‌ها.اکثر شرکت‌های تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای سهولت کار و کسب سود بیشتر، سریعاً اقدام به تعویض قطعه مشکل‌دار می‌کنند. در صورتی که متخصصان فنی و متعهد ما برای رفاه حال شهروندان عزیز و صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات، اولویت کار خود را در تعمیر قطعات مشکل‌دار قرار می‌دهند و تنها در صورتی که قطعه قابل تعمیر نباشد، اقدام به تعویض آن می‌کنند.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان