انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ظاهر سایت های خبری برای طراحی چگونه باید باشد؟

ظاهر سایت های خبری برای طراحی چگونه باید باشد؟

#1
همانطور که اخبار و محتوای سایت های خبری مهم است، ظاهر و طراحی آن نیز حائز اهمیت است. به دلیل بالا بودن محتوا و به روز بودن همیشگی سایت های خبرگزاری، این سایت ها از لحاظ بصری باید جذاب باشند و همچنین خوانندگان بتوانند به راحتی در آن حرکت کنند و به اهداف و موضوعات مورد نظرشان برسند. جذاب بودن و رابط های کاربری (Navigation) مناسب در سایت برای دستیابی راحت کاربران به مطلب مورد نظر بسیار مهم است و باعث جذب و ماندگاری آنان در وبسایت می شود.

قالب های این سایت ها را می توان از اینترنت و با قیمت پایین خریداری کرد تا در کمترین زمان ممکن، سایت خبری خود را راه اندازی کنیم. بعد از اینکه قالب ها را نصب کردیم می توانیم به سلیقه خودمان سایت را شخصی سازی کنیم.
نکته: قالب های آماده از نظر گسترش پذیری و ویرایش و شخصی سازی طبق سلیقه مشتریان، بسیار قالب های محدودی هستند و به وسیله آنها نمی توان سایت ها را با افکار و تصورات خودمان طراحی کنیم. ضمن اینکه کدها در این قالب ها می تواند توسط هر کسی در سرتاسر دنیا نوشته شود و ممکن است با موارد سئو و سازگاری با موتورهای جستجو سازگاری نداشته باشد که این به ضرر رتبه بندی سایت ما خواهد شد و بسیاری از ضعف های دیگر که این قالب ها دارند.
به همین دلیل اکیدا توصیه می کنیم از قالب های اختصاصی که شرکت های طراحی سایت آنها را برای شما آماده خواهند کرد استفاده کنید. شرکت طراحی سایت آروین کارن با طراحی قالب های شخصی و اختصاصی برای هر نوع وبسایت همواره سعی بر این دارد تا وبسایت هایی خاص و با کارکرد مناسب به مشتریان خود عرضه کند.

جریان درآمد سایت خبری خود را از ابتدا مشخص کنید:
در ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید که از وبسایت خود درآمد داشته باشید یا فقط به عنوان سرگرمی از آن استفاده کنید. باید در مورد رویکرد مالی سایت تصمیم گیری کنید که اگر قصد دارید از آن درآمد داشته باشید باید افرادی را جهت پوشش و درج اخبار استخدام کنید. راه های زیادی برای پولسازی از طریق سایت خبری وجود دارد که باید با شرکت های طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی برای این راه ها مشورت کنید. از نام بردن اسم برندها در متون تا بنرهای تبلیغاتی در صفحات وبسایت ها، روش هایی وجود دارد که باید با توجه به توانایی سایت خود از آنها برای درآمدسازی استفاده کنید.

بعد از طی مراحل اولیه ی طراحی سایت خبری، اکنون آماده پر کردن سایت با اخبار و محتوا هستیم. اکنون زمان آن رسیده تا نویسنده و تولید کنندگان محتوا را استخدام کنید. نویسندگان باتجربه و حرفه ای می دانند که سرتیترها و عناوین و لید را برای هر موضوع و خبر چگونه بنویسند تا روی خواننده اثر بگذارد و آنرا جذب کند. قبل از استخدام آنها بهتر است که حتما به صورت آزمایشی چندین خبر را ویرایش کنند و بنویسند تا میزان تسلط آنها محک زده شود.
به یاد داشته باشید که یک سایت خبری خوب با یک تیم خوب بدست می آید؛ از طراح سایت بگیرید تا تولید کننده محتوا. زمانی که اجزا را در پایان برای مطالعه به خواننده ارائه می دهید، نتیجه باید منحصر به فرد باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان