انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
باکس موتورسیکلت دارای دو درب

باکس موتورسیکلت دارای دو درب

#1
این باکس که دارای ساخت قطعات فایبرگلاس است و بسیار مقاوم و سبک می باشد، سبب شده است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد زیرا که در صورت آسیب دیدن و یا در صورت بروز تصادف به راحتی قابلیت ترمیم و تعمیر دارد.

مشخصات جعبه پشت موتور دو درب

شرکت فایبرگلاس این محصول را نسبت به سایر محصولات خود با سایز و ابعادی بزرگ تر ساخته است و دلیل آن این می باشد که برای حمل انواع مختلفی از وسایل مناسب باشد اما در عین حال این نکته را نیز مد نظر داشته است که برای انواع موتور ها مناسب بوده و موتور سوار در هنگام تردد در سطح شهر دچار مشکل نکند. این سایز بزرگ سبب شده است که بتوان برای باکس دو درب در نظر گرفت و داخل آن را طبقه بندی مناسب انجام داد که به خوبی بتوان وسایل را دسته بندی کرد.
نگران نور آفتاب و بارش باران نباشید زیرا که  شرکت فایبر گلاس آن را به خوبی مقاوم طراحی کرده است که طول عمر بالایی را شامل می شود و به هیچ عنوان آب باران در درون آن نفوذ پیدا نمی کند و قابلیت نصب بسیار راحتی بر روی انواع مختلف از وسیله نقلیه شما را دارد.

استفاده تبلیغاتی از بدنه صندوق موتورسیکلت دو درب

شما به راحتی می توانید بر روی هر دو درب این باکس پیک موتوری، تبلیغات برند خود را انجام دهید که به دلیل ابعاد بزرگ قادر خواهید بود تبلیغ های بسیار متنوعی را درج کنید که از جمله آن استفاده از استیکر، حرف های برجسته و یا لایت باکس می باشد که سبب بهتر دیده شدن شما از دید عموم و مشتریان می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان