انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16 روش برای افزایش ترافیک وب سایت

16 روش برای افزایش ترافیک وب سایت

#1
اگر از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کاری سوال کنید که چه چیزی را بیشتر از همه می خواهد، احتمالا پاسخ او به شما مشتریان بیشتر است. اما چه چیزی می تواند باعث ایجاد مشتریان بیشتری برای سایت شما در دنیای اینترنت شود؟! درست است ترافیک بیشتر.
راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید و در پست امروز ما 20 مورد از آنها را معرفی می کنیم، (از جمله چندین روش برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان).
مقالات مرتبط:
 
1. تبلیغات
این یکی خیلی واضح است، ما در اولین قدم آن را بررسی می کنیم. تبلیغات در گوگل، تبلیغات شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی یک راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان، برند کردن نام تجاری و قرار گرفتن سایت شما در مقابل دید مردم است. استراتژی های پرداخت شده خود را با توجه به اهداف خود تنظیم کنید. آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتر را کسب کنید یا می خواهید هدفمندتر کار کنید؟ هر کدام دارای مزایا و معایب است، بنابراین قبل از پرداخت هزینه، اهداف خود را به دقت بررسی کنید.
[عکس: 1555141182_desktop-advertising-market-poland.jpg] 
بهتر است کلماتی که مربوط به حوزه کسب و کارتان می شود را در موتور های جستجو سئو و بهینه سازی کنید. ممکن است این کار هزینه زیادی داشته باشد، اما بازخورد آن قطعا عالی خواهد بود.
2. کانال های شبکه های اجتماعی
اینکه شما محتوا عالی تولید کنید و انتظار داشته باشید مردم به سراغ کانال شما بیایند کافی نیست. شما باید فعالیت داشته باشید. یکی از بهترین روشهای افزایش ترافیک در وب سایت شما، استفاده از کانال های شبکه های اجتماعی برای تبلیغ محتوا شماست. توییتر برای پیوندهای کوتاه، ایده آل است، در حالی که ارتقاء Google+ نیز می تواند به سایت شما در نتایج جستجو گوگل کمک کند.
[عکس: 1555141212_bigstock-social-media-logotyp...103831.jpg] 
سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و پینترست هم در ایران بازخورد مناسبی دارند.
3. فرمول بازاریابی محتوا
برخی از افراد معتقد هستند که هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد، اما مواردی هست که شما باید آن ها را قبول کنید. سعی کنید با ایجاد تنوع در طول و اندازه محتوا و همچنین پراکندگی کمتر جذابیت بیشتری را برای کاربران فرآهم نمایید. همچنین ایجاد ویدیو های جذاب و اینفوگرافیک ها می تواند تاثیر حداکثری داشته باشد.
4. از عنوان های قدرتمند استفاده کنید
عنوان ها یکی از مهمترین بخش های محتوا شما هستند. بدون یک عنوان جذاب، حتی جامع ترین پست وبلاگ شمت خوانده نشده می ماند. بنابراین قبل از اینکه پست را "انتشار" دهید، در مورد عنوان های خود دقت کنید.
5. به سئو داخلی سایت خود توجه کنید
آیا فکر میکنید سئو مرده است؟! دوباره فکر کنید، بهینه ساز محتوا شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند و مهم است. آیا شما از alt برای تصاویر خود استفاده می کنید؟ آیا شما پیوند های داخلی برای محتوا جدید خود ایجاد می کنید؟ در مورد تگ متا چطور؟ توجه به سئو داخلی خیلی مهم است و می تواند منجر به افزایش ترافیک ورودی سایت شما شود.
ادامه مطلب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان