انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی شغل های طراحی سایت و اپلیکیشن در شهر تهران

بررسی شغل های طراحی سایت و اپلیکیشن در شهر تهران

#1
طراحی سایت و اپلیکیشن در تهران امروزه یکی از مشاغلی است که در بخش دنیای اینترنت و مجازی افراد زیادی را به خود مشغول کرده اند. اما بازار کار این شغل ها در شهر تهران چگونه است؟

شما در هر شغلی که قصد ورود داشته باشید اغلب در ابتدای کار باید کمی تجربه کسب کنید و با تلاش و پشتکار خود به موفقیت های بعدی دست یابید. مشاغل طراحی سایت و اپلیکیشن نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شما باید برای این که تبدیل به یک نیروی متخصص و زبده شوید، بایستی تجربه کافی را کسب نمایید. (طراحی وب سایت در تهران)

امروزه طراحی اپلیکیشن نیز در تهران به سبب رشد استارت آپ ها و شرکت ها و همچنین تمایل بیشتر مردم به استفاده از تلفن های همراه رونق بیشتری را پیدا کرده است.

از نظر درآمد نیز شغل طراحی سایت و اپلیکیشن در تهران خوب است، زیرا شرکت ها و موسسات زیادی هستند که برای تکمیل کادر فنی خود نیاز به این چنین نیرو هایی دارند که می توانند از شما هم استفاده کنند.

شاید در گذشته مشاغل اینترنتی آن چنان تعریفی نداشتند، اما اکنون و با رشد روز به روز تکنولوژی شاهد اهمیت بیشتر آن ها هستیم. مخصوصا در شهر های بزرگ دنیا مانند تهران که پیشرفته هم هستند.

[عکس: 1552296595_website-design-and-development-company.jpg] 

البته شما می توانید سایر مشاغل دیگر مرتبط با دنیای وب و اینترنت را بررسی کنید تا نتیجه گیری دقیق تری برای انتخاب کار آینده خود داشته باشید.

تهران کانون اقتصادی ایران است. همچنین این شهر به عنوان پایتخت سیاسی ایران، مشاغل فراوانی در زمینه‌های گوناگون دارد و اولین منطقهٔ صنعتی کشور محسوب می‌شود. فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی با وجود پایتخت بودن، تاریخ و بزرگی تهران نقش چندانی در تعداد شاغل‌های آن ندارد.

بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، سهم تهران در کل تولید ناخالص داخلی ایران ۲۱ درصد است و با اختصاص نیمی از بخش صنعت کشور به خود، نقش مهمی دراقتصاد ایران دارد. صنایع تهران شامل خودروسازی، الکترونیک و تجهیزات الکتریکی، تسلیحات نظامی، منسوجات، شکر، سیمان و محصولات شیمیایی است. همچنین تهران مرکزی پیشرو در فروش فرش و مبلمان در ایران است. در جنوب حومهٔ تهران نیز یک پالایشگاه نفت به نام پالایشگاه نفت تهران وجود دارد.

مقر اصلی شرکت ملی نفت ایران، دومین شرکت بزرگ نفتی جهان در تهران قرار دارد. ایران خودرو نیز به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز ایران، در تهران کارخانه دارد و مقر اصلی آن نیز در همین شهر است.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان