انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خیابان پکینی تفلیس

خیابان پکینی تفلیس

#1
[عکس: Pekini_Street_11_bisungasht_560.jpg]
 
 
 
تفلیس پایتخت کشور گرجستان که سالانه مسافران زیادی در  به این شهر سفر می کنند علاوه بر جاذبه های گردشگری و توریستی زیادی که وجود دارد ، مراکز خرید و فروشگاه های فراوانی در این شهر زیبا و سر سبز وجود دارد که مسافران را بیشتر به خرید کردن از فروشگاه ها ترقیب می کند .
یکی از مکان های بسیار فوق العاده که برای نه تنها مسافران تور تفیس بلکه مردمان گرجی بسیار پر اهمیت است و در طول روز مملو از مشتری می باشد ، خیابان پکینی تفلیس می باشد . مکانی عالی برای توریست های تفلیس.
در خیابان پیکنی تفلیس تا دلتان بخواهد، مراکز خرید و فروشگاه های مختلف وجود دارد . اگر بخواهید مثالی برایتان بزنیم میتوان گفت همانند خیابان ولیعصر تهران که همیشه پر از شور و شلوغی است این خیابان نیز حسابی شلوغ می باشد.
 
در فروشگاه های خیابان پیکنی تفلیس  ، تقریبا می توان گفت اکثریت برند های مطرح جهانی را در خود جای می دهد . و هر آنچه را که می خواهید از انواع فروشگاه های پوشاک مردانه ، زنانه و بچگانه همچنین معروف ترین برند های بین المللی ، برترین کیف و کفش های روز دنیا ، زیورالات و جواهرات بسیار خاص ، ساعت های برند و .... همگی به تعداد زیاد در خیابان پیکنی تفلیس موجود می باشد . از جمله شعبه های برترین برند های جهانی میتوان زارا ،پوما ، آدیداس ، کوتون ، کالینز ، ریباک ، منگو ، گارفیلد ، بنتون دبن هامز، و .... نام برد .
گفتنیست که علاوه بر فروشگاه های متعدد در خیابان پیکنی ، رستوران ها ،فست فود ها و کافه های فراوانی همچون شعبه نیویورک برگر، تگزاز برگر، مک دونالد ، KFC   ،  Wendys و کافه اینتره وجود دارد که بعد از یک گشت گذار و خریدی عالی می توانید در این رستوران و کافه ها استراحتی داشته باشید و با خوردن برگر های لذیذ و یا نوشیدنی های عالی استراحتی داشته باشید . البته باید گفت یکی از معروف ترین بستنی ها در شهر تفلیس بستنی معروف لوکا پورارای است که در این خیابان شعبه دارد ، که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تست کنید .  
به علاوه سالن های کنسرت فراوانی در خیابان پیکنی وجود دارد که باعث محبوبیت بیشتر این خیابان شده است .
قطعا اگر شما هم مسافران گرجستان می باشید و قصد خرید برای خود و سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود دارید این خیابان بهترین ، متنوع ترین و با کیفیت ترین خرید را در اختیارتان قرار می دهد . چرا که در دو طرف خیابان انواع فروشگاه ها وجود دارد که هر قدر هم مشکل پسند باشید بالاخره یکی از این فروشگاه ها شما را راضی از خرید میکند . ............... تور دبی ، تور باکو ،  تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، جالب است برانید که خیابان پیکنی تنها خیابان در تفلیس است که مسیر دوچرخه سواری دارد . لذا شما می توانید با اجاره کردن دوچرخه ،خیلی راحت این خیابان را طی کنید و با کمترین خستگی خریدتان را انجام دهید . به علاوه بعد از خرید و گشت و گذار در خیابان پیکنی تفلیس ، میتوانید از میدان قهرمان و میدان آزادی تفلیس بازدید کنید چرا که این دو میدان به خیابان پیکنی بسیار نزدیک میباشند
 [عکس: Pekini_Street_1_bisungasht_560.jpg]
 
 
 
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان