انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعداد بازدید وب سایت را چگونه بالا ببریم | افزایش آمار بازدید سایت

تعداد بازدید وب سایت را چگونه بالا ببریم | افزایش آمار بازدید سایت

#1
شاید این سوال بارها برای شما پیش آمده باشد که تعداد بازدید وب سایت را چگونه بالا ببریم؟ بهترین راهکار ها کدام اند؟
در ادامه این مقاله از شرکت نوپرداز به مواردی می پردازیم که می توانند بیشترین تاثیر را در افزایش تعداد بازدید سایت شما داشته باشند.
محتوا سایت خود را بهینه کنید
این کار در حقیقت به عنوان پایه و اساس سیستم به حساب می آید. اگر می خواهید واقعا ترافیک وب سایت را بالا ببرید، ابتدا باید مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما بهینه شده است. در غیر این صورت، ترافیک زودگذر و موقتی خواهد بود.
استفاده از شبکه های اجتماعی
هنگامی که پایه و اساس وب سایت شما برای دریافت ترافیک بیشتر آماده شده است، وقت آن است که شروع کنید. این شما هستید که باید روش های منحصر به فرد افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی را کشف کنید. از شبکه های اجتماعی مهم در ایران می تواند به اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و... اشاره نمود.
ارسال پست مهمان و انتشار محتوا
رسانه های اجتماعی تنها بخشی از پازل هستند. شما باید محتوا خود را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهید. شما چگونگی انجام این کار را کشف خواهید کرد (حتی اگر زمان اضافی برای نوشتن پست های مهمان ندارید).
تکیه بیش از حد به شبکه های اجتماعی و موتور های جستجو برای افزایش ترافیک و بازدید بالای سایت می تواند یک نوع عقب گرد باشد. 
شما ممکن است یک شبه ترافیک خود از طریق موتور های جستجو را از دست بدهید. همچنین الگوریتم های شبکه های اجتماعی نیز دائم در حال تغییر هستند.
شما باید بتوانید ترافیک وب سایت خود را با تعیین یک استراتژی مناسب کنترل نمایید.
آماده کردن محتوا برای هدف های مختلف
تمامی آمار ها بر سر این موضوع توافق دارند که محتوا بیشتر، نتایج بیشتری را در پی خواهد داشت. در حقیقت هنگامی که صحبت از بازاریابی محتوا می شود، کیفیت کافی نیست و شما باید کمیت را هم مد نظر داشته باشید.
[عکس: 1551083626_359841cb7cac7e00778e4c7bfe869...iginal.png] 
منبع
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان