انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تشریفات بی نظیر مراسم با خرید آنلاین میوه و رنگارنگ

تشریفات بی نظیر مراسم با خرید آنلاین میوه و رنگارنگ

#1
تشریفات بی نظیر مراسم با خرید آنلاین میوه و رنگارنگ
[img=0x0]http://onlinesabad.com/wp-content/uploads/2019/01/1-1-198x300.jpg[/img]
این روزها مردم علاقه ای به برگزاری مراسمشان به شیوه متفاوت از قدیم دارند. شنیده اید که می گویند شخص عروسی آن چنانی گرفته است؟ زمانی که وارد سالن می شوید با خرید آنلاین میوه، خوراکی های سالم و تشریفاتی خاص روبرو می شوید.
طراحی های متفاوت سالن، ملزومات سالن، طراحی لباس یا سبک و شیوه ی  پذیرایی ها ، تنوع خوردنی ها و نوشیدنی ها همگی با ایده ای نو و متفاوت شکل گرفته اند.
شما نیز از آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید شب جشن مراسمتان به بهترین و ماندگارترین شکل ممکن صورت بگیرد؟
در این پذیرایی ها جدا از حضور میوه ها انواع شیرینی جات، شربت ها، بستنی و دسر سرو می شود. البته که این خوراکی های سالم برای مهمانان رنگارنگ و هیجان آور می باشد.
اما تصور کنید همین مراسم با سرو خوراکی های سالم، رنگارنگ و نشاط آوری چون میوه های خوش طعم، لذیذ و متنوع، برگزار گردد؟ اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد روند به شکل زیر تغییر می کند:
پذیرایی خوراکی های سالم
[img=0x0]http://onlinesabad.com/wp-content/uploads/2019/01/2-2-300x180.jpg[/img]
کیک ها و شیرینی ها روز به روز در حال تغییر و به شکل های جدیدتر تولید می شوند. بستنی که در گذشته سنتی سرو می شد اکنون به انواع و اقسام طعم ها و شکل ها تعارف می گردد.
فینگر فود هایی که عموما شاخه ای از کوچک تر شده ی فست فودها هستند، بسیار باب و پرطرفدار شده اند. این نکته باید ذکر شود که در کنار این همه تغییر و هیجان برای میهمان، متاسفانه میوه ها همچنان به همان شیوه سنتی پذیرایی می گردد.
این گونه می شود که اکثر مهمانان ازکودک تا بزرگسال جذب چهره ی جذاب غذاهای ناسالم می شوند و براحتی از خوردن میوه های سالم صرف نظر می کنند.
عبارت خوراکی های ناسالم مناسب بزرگسالان نیست، جمله ی اشتباهی نیست ولیکن نه تنها بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز خطر جدی ای محسوب می گردد.
این روزها همه می دانند که مردم به خاطر روش غلط زندگی و مصرف این گونه خوراکی ها به انواع بیماری هایی که در گذشته به این شدت وجود نداشت مبتلا شده اند. کودکانی که به دیابت دچار هستند. جوانانی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند.
بزرگسالانی که با تغییر روش خورد و خوراک خود میزان متوسط طول عمر یک انسان را ۹۰ سال به ۷۰ سال کاهش داده اند.
اینکه می گویند حالا همین امشب است اشکالی ندارد!؟ این بار را بخور و جمله هایی از این قبیل در سرتاسر سال به تعداد مکرر و با هربار مهمانی رفتن شنیده می شود.
پس بهتر است تفکر خود را نسبت به این گونه حرف های تکراری و همیشگی و وسوسه آور تغییر دهیم و بیشتر به فکر سلامتی خود و اطرافیانمان باشیم.
ولی آیا می شود همه ی افراد جامعه را کنترل کرد؟ باید به تک تک مهمان هایی که به مراسم دعوت میشوند گفت این روش تغذیه، خطرناک است؟ و نخورید؟ یا بهتر این است که حمایت و تغییر فرهنگ صحیح تغذیه از ریشه صورت بگیرد.
بهتر نیست که سالن های برگزاری تشریفات همگی شیوه ی پذیرایی خود را به شکل سالم تر تغییر بدهند و میزبانان که همان مردم جامعه هستند شیوه های سالم تر را باب کنند؟!
زمان آن رسیده است که پیام ها و مقالات و اخبار را که در فضاهای مجازی، سمینارها، کتاب ها و مجلات روزنامه ها، رادیو و تلویزیون شنیده اید، خوانده اید و برای یکدیگر صرفا نقل کرده اید، به شکل عملی در بیاوریم.
به هم نگوییم این روش اشتباه است و آن شیوه صحیح است. به هم نشان دهیم و این را به صورت اپیدمیک در بین مردم گسترش دهیم.
 اکنون این سوال پیش می آید که پذیرایی به سبک جدید و سالم چگونه است؟
[img=0x0]http://onlinesabad.com/wp-content/uploads/2019/01/3-2-237x300.jpg[/img]
فروشگاه سبد آنلاین با خرید آنلاین میوه به شما پیشنهاد می کند که با خرید آنلاین میوه هایی خوشم طعم، تازه و یا حتی نوبرانه، عشق و علاقه واقعی خود را به مهمانان نشان دهید.
با پذیرایی مهمانان از میوه های رنگارنگ هیجان و شگفتی مراسمتان را در ذهن ویاد مهمانانتان ثبت کنید.
برای اینکار حتی بهتر است شیوه های سنتی پذیرایی میوه را محدود کرده و به شکل های امروزی چون سالاد میوه و فینگر فروت و یا سرو میوه ها با تنوع بالاتر و تزئینات زیباتر جشن های خود را خاص تر و رنگارنگ تر و با مزیت پذیرایی سالم تر نسبت به قبل درآورید.
مزایای پذیرایی میوه ها به شکل های فینگر فروت و سالاد بسیار زیاد است ازجمله اینکه برای خوردن یک تکه شیرینی کاری جز خودن آن وجود ندارد اما اکثر میوه ها باید در ابتدا پوست آن گرفته شود تکه شود.
بنابراین با پذیرایی به شیوه فینگر فروت می توانید سرعت خوردن میوه ها را به اندازه خوردن شیرینی ، کیک، بستنی و دسرها افزایش دهید.
دومین مزیت آن این است که میوه ها اسراف و حیف و میل نمی شوند. اکثر کودکان که معده آنان کوچک بوده و توان خوردن تمام یک میوه را ندارند با تکه ای گاز از میوه، مثل خیار یا سیب بقیه ی آن را دور می ریزند.
نه تنها کودکان بلکه عموم مردم به تنوع و خوردن طعم های متفاوت علاقه مند هستند. ممکن است کسی علاقه مند باشد که از انواع میوه ها سرو کند اما با خوردن یک عدد سیب سیر شود و یا به دلیل عدم اسراف میوه های زیادی را پوست نگیرد و از همه آنان بخورد.
[img=0x0]http://onlinesabad.com/wp-content/uploads/2019/01/4-2-199x300.jpg[/img]
بجای پذیرایی محدود میوه هایی که درسرتاسر سال موجود هستند و مهمان را خیلی مجذوب خود نمی کند با سفارش میوه آنلاین تنوع میوه ها را با هزینه ای کمتر و جایگزینی سالم برای غذاهای و خوراکی های ناسالم افزایش دهید و منحصر بفرد بودن تشریفات مراسم خود را به همگان نشان دهید.
حتی با پذیرایی سبزیجات پخار پز با طبخ متفاوت و چاشنی های خوش عطر آنان را جایگزین خوراکی هایی نظیر سیب زمینی های سرخ کرده سالادهای حاوی کربوهیدرات، سس های مایونز، کالباس و سوسیس ها و ازین گونه خوراکی های ناسالم کنید.
پذیرایی نوشیدنی ها
[img=0x0]http://onlinesabad.com/wp-content/uploads/2019/01/5-2-300x187.jpg[/img]
با حذف نوشیدنی های گازدار و شربت های مصنوعی ناسالم حاوی شکر و جایگزین کردن آن با نوشیدنی های طبیعی و سرشار از ویتامین میوه های خوش طعم، کیفیت بالا پذیرایی و لوکس بودن مهمانی خود را به همگان ثابت کنید.
شربت های آماده همیشه همه جا در دسترس همگان است. این نوع نوشیدنی ها دشمن سر سخت سلامتی و عامل مهم بالا رفتن قند خون و ایجاد بیماری دیابت یا همان مرض قند است که متاسفانه درمان قطعی و بازگشت به دوره نرمال سلامتی برای آن وجود ندارد.
با خرید آنلاین میوه از سبد آنلاین و سرو آب میوه های طبیعی تازه، متنوع و خوش طعم می توانید ماندگارترین مهمانی ها را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.
سبد آنلاین، فروشگاه اینترنتی نوین در راستای بهبود سبک زندگی مردم می کوشد تا با فروش میوه به صورت آنلاین، بهترین، متفاوت ترین، با کیفیت ترین و تازه ترین میوه های خود را در حداقل زمان ممکن به دست دوست داران سلامتی و عاشقانخوراکی های سالم برساند.
پس هم اکنون با خیالی آسوده برنامه های مراسمتان را با خرید آنلاین میوه های تازه و خوش طعم از این فروشگاه به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی کنید. رضایت شما انگیزه ای برای تلاش بیشتر ادامه ی راه ماست.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان