انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اهمیت و ضرورت اجاره خودرو در دنیای امروز

اهمیت و ضرورت اجاره خودرو در دنیای امروز

#1
 
اجاره خودرو ، امروزه استفاده از وسایل نقلیه و خودروهای شخصی به جزء جدایی ناپذیری از زندگی مردم تبدیل شده‌ است؛ طوری که اگر صبح تا شب در یک شهر بگردید امکان ندارد، خیابانی بدون خودرو بینید. افراد به دلایل زیادی از خودرو استفاده می‌کنند که اصلی‌ترین آن‌ها جابه جایی و از رفت و آمد محلی به محل دیگر است. از طرفی در بسیاری از موقعیت‌ها نمی‌توان از خودروهای شخصی استفاده کرد؛ به عنوان مثال هنگامی که فردی به یک شهر یا کشور جدید سفر می‌کند؛ نمی‌تواند به خودرو شخصی خودش را که در مبدا قرار دارد دسترسی داشته باشد و همان‌طور که می‌دانید استفاده از وسایل نقلیه عمومی با مشکلاتی همراه است و به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد و راحتی خودروهای سواری شخصی را ندارد؛ طوری که تحقیقات نشان داده یکی از دلایلی که مسافران از پرواز باقی می‌مانند؛ عدم رسیدن به موقع و زمان‌بندی نادرست است؛ بنابراین در زمان‌ها از خدمات اجاره خودرو استفاده می‌کنند ( که در اصطلاح به آن ترانسفر فرودگاهی گفته می‌شود). به عنوان مثال اگر مسافری به تهران سفر کرده باشد و در این شهر هیچ وسیله‌ی نقلیه نداشته باشد؛ لزومی ندارد که یک خودرو جدید خریداری کند، می‌تواند از خدمات موسسات و شرکت‌های ارائه دهنده اجاره ماشین تهران استفاده کند و از سفر و اسکان خود در شهر جدید لذت ببرد و با مشکلات رفت و آمد و حمل و نقل که یکی از چالش‌ها اصلی مسافران است مواجه نشود.

[عکس: carrentaliran.jpg]


اجاره خودرو به‌عنوان ماشین عروس
خدمات اجاره خودرو تنها به مسافران اختصاص ندارد؛ امروزه برگزاری مراسم عروسی از سبک گذشته خود فاصله بسیاری گرفته است؛ در طول مراسم عروسی علاوه بر پذیرایی از مهمانان، خدمات برگزاری عکاسی، ساخت کلیپ، فیلمبرداری و ... نیز انجام می‌شود و عروس و داماد برای بهبود کیفیت فیلمبرداری و حمل و نقل به ماشینی با کیفیت نیاز دارند و ممکن است خودشان تهیه خودروی مدل بالا به صورت شخصی را نداشته باشند؛ بنابراین برای تهیه ماشین عروس از خدمات  استفاده می‌کنند و پس از اتمام قرارداد خودرو را به شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو باز می‌گردانند.

شما برای گل آرایی ماشین عروس هم می توانید با شرکت اجاره خودرو هماهنگ شوید و این خدمات را ار آن ها دریافت کنید. در این مقاله راهنمایی های کاملی درباره گل آرایی ماشین عروس می توانید پیدا کنید: اجاره ماشین عروس با ایده های خاص

کرایه خودرو برای مهمانان ویژه
تجارت و کسب و کارها هر روز بیشتر از دیروز در حال پیشرفت و گسترش است و شرکت‌های مختلفی در داخل و خارج از کشور با یکدیگر همکاری می‌کنند. در اغلب موارد پرسنل و افراد فعال در کسب و کارها باید با همدیگر ملاقات کنند تا بتوانند در زمینه کارها و فعالیت‌هایی که می‌خواهند انجام دهند مشورت کنند که در این موارد شرکت‌ها یا افراد دیگر برای استقبال و حمل و نقل میهمانان و همکاران خود از خودرو یا ماشین‌های لوکس و اجاره‌ای استفاده می‌کنند. یکی از کارهایی که در این زمان اغلب شرکت‌ها انجام می‌دهند اجاره خودرو است. به عنوان مثال زمانی سران دولت یک کشور به مکان دیگری، مانند تهران مراجعه می‌کنند برای استقبال آن‌ها از خودروهایی با طرفیت و مدل بالا استفاده می‌کنند که موسسات و شرکت‌های خاص  ، خدمات ارائه خودروهای تشریفاتی را ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های شرکت‌های کرایه خودرو با کیفیت 
هر چند امروزه بر تعداد شرکت و موسسات ارائه دهنده اجاره خودرو در حال افزایش است؛ اما تمامی این مجموعه‌ها از خدماتی با کیفیت یکسان برخوردار نیستند. شرکت‌هایی خودروهای لوکس و ماشین‌هایی در مدل‌های مختلف را کرایه می‌دهند ویژگی‌های مشخصی دارند که باعث می‌شود در بین رقبای‌شان برتری داشته باشند. اجاره خودرو باید طی قرارداد رسمی به مشتریان تحویل داده شود یکی از ویژگی‌های شرکت اجاره خودرو باکیفیت، ارائه خودرو طی قرارداد رسمی، همراه با بیمه کامل است. همچنین از دیگر مزایای این شرکت‌ها می‌توان به دریافت کپی گواهینامه و کارت شناسایی از شخص کرایه دهنده است. از طرفی اجاره خودرو توسط این شرکت‌ها به دو صورت اجاره خودرو با راننده و کرایه ماشین بی‌ راننده انجام می‌گیرد که در هر دوی آن‌ها، خودروهای تحویل داده شده بیمه هستند و از خدمات خوبی بهره‌مند می‌شوند.

مزایای کرایه ماشین
رنت یا همان اجاره خودرو در جنبه‌های مختلف، مزایای زیادی به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان، صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه؛ بیمه و اطمینان از وسیله نقلیه، بهره‌گیری از رانندگان با تجربه( در صورت اجاره خودرو با راننده)، پشتیبانی از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو و حفظ سبک و کلاس کاری در صورت حضور مهمانان کاری نام برد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان