انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کاربرد سشوار برقی و پیچ گوشتی برقی

کاربرد سشوار برقی و پیچ گوشتی برقی

#1
رایج ترین ابزارهای برقی مورد نیاز در صنعت سشوار صنعتی برقی و پیچ گوشتی برقی می باشد که ضرورت و کاربرد آن در صنعت های بزرگ و کوچک دارد.
پیچ گوشتی برقی
پیچ گوشتی برقی برای بستن پیچ های کوچک و بزرگ در بدترین حالت ها و محکم ترین چوب ها می باشد.با استفاده از حرکت چرخشی با قدرت ، خیلی بهتر از دریل ها کار می کنند.
این پیش گوشتی ها معمولا برای سوراخ کردن قطعه کار استفاده می شود.
در بعضی از این پیچ گوشتی ها باتری طراحی شده است که خاصیت شارژی برای آن ها ایجاد می‌کند. در جاهایی که از دریل نمی توانیم استفاده کنیم باید از پیچ گوشتی های برقی استفاده کنیم .این پیچ گوشتی ها را می توان در جاهای محدود برای سوراخ کردن دیوار یا چوب استفاده کرد.
 از عیب های پررنگ این دستگاه صدای بلندی است که در هنگام استفاده ایجاد می کند و هم چنین پیچ گوشتی های برقی با قیمت بالایی که در بازارهای بزرگ به فروش می رسند .
پیچ گوشتی های برقی مناسب  استفاده در کارگاه‌ها و صنعت می‌باشد.تمام پیچ گوشتی های برقی دارای  سر چهارگوش می باشند و برای انجام کار مناسب ، باید از تبدیلی برای نوک آنها استفاده کنیم.
نگهداری از پیش گوشتی های برقی مثل خریداری و کاربرد آن مهم است و از عهده افراد حرفه ‌ای و ماهر بر می آید.
در برخی از پیچ گوشتی های برقی سیستمی تعبیه شده است که برای خنک کردن ابزار آلات این پیچ گوشتی ها در هنگام کار که دمای آن ها بالا می رود ؛ استفاده خواهد شد.
در برخی از پیچ گوشتی های برقی ابزارآلات به کار رفته ضد غبار می باشند تا در نهایت پیچ گوشتی برقی عمر بالایی داشته باشد .
در بعضی دیگر از پیچ گوشتی های برقی روکش ضد عرقی تعبیه می شود تا اگر زمان کار طولانی و درمکانی رطوبتی که  درجه حرارت بالاباشد  موتور دستگاه و تمام ابزار آلات به کار رفته در آن آسیب نبیند.
سشوار چیست؟
سشوار ابزار برای تولید باد گرم و سرد می باشد. اطلاعات بیشتر:
  • پیچ گوشتی برقی

  • سشوار صنعتی
سشوار صنعتی
سشوار صنعتی تا حدودی مانند سشوار معمولی می باشد با این اختلاف که سشوارهای صنعتی میزان بادی که تولید می‌کنند خیلی بیش تر از سشوار معمولی می باشد و هم چنین میزان گرما و حرارتی که این باد تولید شده  توسط  سشوار صنعتی خیلی بیش تر از سشوار معمولی می باشد.سشوار صنعتی این گرما و حرارتی بین ۵۰ درجه سانتی گراد و ۷۰۰ درجه سانتی گراد را ایجاد می‌کند.
 سشوار صنعتی از دو قسمت تشکیل شده است:
  1. المنت : گرما ی تولید شده از سشوار صنعتی از این بخش از دستگاه است .

  2. موتور: انتقال هوا گرما تولید شده توسط المنت را برعهده دارد.
در سشوار صنعتی مانند سشوار های معمولی می توانیم گرما و میزان باد خارج شده را تنظیم کنیم. سشوار صنعتی در گرم کردن لوله  پلاستیکی یا فلزی ، در صنایع بسته بندی ، کندن روکش جسمی ، خشک کردن یا پاک کردن رنگ استفاده خواهد شد. مزیت مهم دستگاه سشوار صنعتی این است که از تولید آتش خودداری می‌کند زیرا ممکن است به خود دستگاه و قطعه کار آسیب وارد شود.
https://abzartaha.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان