انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوالات آیین نامه رانندگی سال ۹۷

سوالات آیین نامه رانندگی سال ۹۷

#1
نقل قول:با خواندن این نمونه سوالات آیین نامه رانندگی و یا جزوه ای برای شرکت در آزمون آیین نامه مقدماتی و اصلی ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۹۷ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ سبز (تیک خورده) مشخص شده است. با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی قبولی شما را در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی تضمین میکنیم.


همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است. همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است. این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست.





سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی
هنرجوی گرامی شما با خرید بسته طلایی آیین نامه رانندگی با سخت ترین سوالات آیین نامه آشنا می شوید، ما برای شما سخت ترین سوالات آیین نامه، مهم ترین سوالات آیین نامه رانندگی را جمع آوری کردیم، با مطالعه بسته طلایی آیین نامه رانندگی دیگر نیازی به کتاب آیین نامه نخواهید داشت، چراکه شما با سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی آشنا شده اید و با خیال راحت در جلسه آزمون آیین نامه حاضر خواهید شد و برای بار اول با نمره عالی آزمون آیین نامه را پشت سر خواهید گذاشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان