انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایا و معایب نصب قفل برقی چیست؟

مزایا و معایب نصب قفل برقی چیست؟

#1
نقل قول:قفل‌های برقی به قفل‌هایی گفته می‌شود که شما بدون نیاز به کلیدهای معمولی و سنتی می‌توانید آن‌ها را باز کنید. به همین دلیل است که به آن سیستم دسترسی الکترونیکی بدون کلید نیز گفته می‌شود. حتما در هتل‌های مختلف دیده‌اید که درب اتاق‌ها با کارت باز می‌شود، این نیز نوعی قفل برقی است. از انواع دیگر  می‌توان به درب‌هایی که با کد خاصی باز می‌شوند اشاره کرد. حتی امروزه، برای هوشمندتر کردن خانه‌ها امکاناتی بوجود آمده که بتوانید قفل برقی را از راه دور کنترل کنید و فقط با یک دکمه روی گوشی موبایلتان آن را باز یا بسته کنید.


مزایا و معایب نصب قفل برقی چیست؟ ویژگی‌های نصب قفل کارتی
کلیدهای کارتی نیز نوعی قفل برقی هستند. هرچند این نوع قفل‌ها که با کارت باز می‌شوند نیز باز برای باز شدن نیاز به یک وسیله دیگر که همان کارت است دارند. بنابراین شاید انتخاب مناسبی برای خانه‌ها نباشد.
هرچند اغلب افراد از هوشمندتر کردن خانه‌شان استقبال می‌کنند اما در هر حال همانند هر شیء جدید دیگری، نصب قفل برقی نیز مزایا و معایبی را همراه دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.


مزایای نصب قفل برقی چیست؟
قفل‌های برقی راحتی بیشتری برای شما ایجاد می کنند
بدون شک هیچ چیزی بدون توجه به راحت‌تر کردن زندگی بشر طراحی نشده است. قفل‌ هتلی نیز به همین منظور به روی کار آمدند. تصور کنید یکی از دوستانتان به خانه شما می‌آید و باید سر راه به محل کار شما بیاید تا کلید را به او بدهید. اما وقتی قفل برقی داشته باشید نیازی به کلید نیست و فقط کافیست به او بگویید کد ورود چیست. حتی پیش از آن خودتان نیز راحت‌تر هستید و دائم نیاز نیست به دنبال ساخت یک کلید جدید یا نگرانی بابت جا گذاشتن کلید در خانه خود باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان