انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فاکتورهای مهم در سئوی محتوا

فاکتورهای مهم در سئوی محتوا

#1
نداشتن محتوای تکراری:



این موضوع کاملا واضح است که یک محتوای کپی برداری شده از دیگر وب سایت ها نمی تواند یک محتوای مفید و خوب محسوب شود و به رشد سئو وب سایت شما کمکی کند.مهم نیست این محتوا از یک وب سایت معتبر کپی شود یا یک وب سایت تازه کار و ضعیف.مهم این است که این محتوا قبلا توسط یک وب سایت دیگر ایندکس شده و گوگل سایت شما را به عنوان کپی کننده محتوا میشناسد.پس فکر کپی کردن محتوا از هر وب سایتی را از سر خود بیرون کنید.

در اکثر موارد کپی برداری به این شکل دیده میشود که محتوای کپی را با کمی تغییرات در جمله بندی و جابجا کردن جملات در سایت قرار میدهند.در بهترین حالت این نوع محتوا فقط برای سایت شما ضرر نخواهد داشت و هیچ وقت نمیتوان انتظار داشت یک محتوا با چنین ادیتی بتواند ربات های گوگل را فریب دهد.الگوریتم های هوشمند گوگل به راحتی متوجه تغییرات شما در متن شده و سایت شما را به عنوان کپی کننده محتوا میشناسند.

البته این موضوع را در نظر بگیرید که در بعضی مواقع نیاز است محتوای کپی را در سایت قرار داد.مثلا کپی کردن شرایط پذیرش یک دانشگاه.یا کپی کردن یک سری قوانین بانکی یا شهری که نباید تغییر کنند.در چنین مواردی در انتهای مطلب لینک منبع را قرار دهید تا از جریمه گوگل در امان بمانید.


محتوای پاراگراف بندی شده:



گوگل به محتواهایی بیشتر علاقه دارد که خواندن آن برای کاربر آسان تر باشد.فرض کنید شما یک عنوان برای مقاله خود انتخاب میکنید و تمام توضیحات را زیر این عنوان به صورت پشت سرهم قرار میدهید.این نوع نگارش علاوه بر ظاهر نامناسبی که دارد و کاربر این نوع ظاهر را نمیپسندد،گوگل نیز علاقه ای به آن ندارد و سخت تر به این نوع محتواها رتبه میدهد.

سعی کنید محتوای خود را در چند پاراگراف تقسیم کنید و برای هر پاراگراف عنوان مناسب را انتخاب کنید.دقیقا شبیه همین مطلبی که در حال خواندن آن هستید.


توجه به تگ های H1,H2,H3 :



ربات های گوگل از طریق کد ها، مطالب صفحه شما  را درک میکنند و چه بهتر که ما با بهینه کردن این کد ها به ربات های گوگل کمک کنیم.

هر صفحه از وب سایت شما باید فقط یک h1 داشته باشد.h1 به عنوان سرتیتر کل مقاله شما است و قاعدتا هم هر مقاله باید فقط یک سرتیتر داشته باشد.

با توجه به حجم مقاله شما میتوانید از تعداد یک تا پنج h2 استفاده کنید.h2 به عنوان زیر مجموعه h1 در نظر گرفته میشود.

تیتر های زیر مجموعه h2 را با تگ  h3  قرار دهید.

توجه داشته باشید که متن تمامی تگ ها باید نزدیک به عنوان اصلی صفحه باشد و گذاشتن متن هایی با مفاهیم بی ربط به عنوان مقاله،میتواند تاثیر منفی در رتبه بندی صفحه شما داشته باشد.


قرار دادن تصویر برای محتوا:



برای هر محتوا حداقل یک تصویر قرار دهید.متن دارای تصویر مخاطبان بیشتری را جذب میکند و رضایت ربات های گوگل را نیز به دست می آورد.البته توجه داشته باشید برای تصویر alt مناسب قرار دهید که در نتایج بخش image گوگل هم تصویرتان دیده شود.

دقیقا شبیه محتوا،گذاشتن عکس تکراری و کپی از وب سایت های دیگر میتواند نتیجه منفی برای شما داشته باشد.سعی کنید عکس هایی را قرار دهید که تکراری نباشند و یا عکس های موجود در اینترنت را با ادیت در سایت قرار دهید که تکراری محسوب نشوند.


قرار دادن ویدیو برای محتوا:



در صورت امکان یک ویدیو مناسب و جذاب برای مقاله و محتوای خود قرار دهید.ویدیو میتواند دقایق بیشتری کاربران را در صفحه شما نگه دارد و این موجب افزاریش رتبه صفحه شما خواهد شد.


بخش کامنت محتوای خود را فعال کنید:



حتما برای تمامی مقالات و محتوای خود بخش کامنت را فعال کنید.در انتهای مقاله کاربران را ترغیب کنید که نظر خود را راجع به مقاله شما بنویسند.

کامنت گذاشتن کاربران و پاسخ دادن به کامنت ها توسط شما باعث میشود که صفحات وب سایت شما به صورت خودکار آپدیت شده و این یکی از تاثیر گذارترین فاکتور هایی است که در رتبه بندی صفحات در نظر گرفته میشود.
منبع: 7seo
پاسخ
 سپاس شده توسط download69 ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان