انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روشهای درمان سریع بواسیر

روشهای درمان سریع بواسیر

#1
در حال حاضر راهکار های درمانی بسیاری برای این بیماری پیشنهاد می شود که هر کدام از آنها تا حدودی در درمان این بیماری موثر است، از جمله مهمترین راهکار درمان سریع بواسیر می توانیم به این موارد اشاره کنیم:
 
مصرف قرص
مصرف قرص ها با افزایش قدرت ورید ها و افزایش گردش لنفاوی در درمان هموروئید موثر هستند از طرفی می توانند به سرعت علائم ناشی از این بیماری را کاهش دهند. یکی از مهمترین داروهایی که در درمان سریع بواسیر توصیه می شود،Phlebotonics است که به سرعت علائم بیماری را کاهش می دهد. داروهای هیدروکورتیزون و لیدوکائین از داروهای ضدالتهابی هستند که در درمان بواسیر به کار می روند.
کمپرس یخ
قرار دادن بسته یخ یا کمپرس سرد در کاهش تورم ناحیه ی درگیر موثر است، این روش می تواند تاثیر مستقیم و موثری در درمان هموروئید های دردناک شده و بزرگ داشته باشد.به یاد داشته باشید همیشه یخ را در پارچه و یا حوله ای بپیچید و مستقیماً بر روی ناحیه ی درگیر قرار ندهید.
استفاده از پماد
یکی از بهترین پماد هایی که برای درمان سریع بواسیر توصیه می شود، پماد آنتی هموروئید و ام جی است، این پماد قادر است علائم این بیماری از جمله درد و سوزش ناشی از آن را به سرعت کاهش دهد.
نشستن در آب گرم
آب گرم میتواند در درمان سریع بواسیر موثر باشد زیرا که در کاهش علائم این بیماری از جمله درد و سوزش موثر است، برای انجام این روش می توانید از حمام سیتز که به شکل لگنی در توالت فرنگی قرار می گیرد و یا تشت آب گرم استفاده نمایید. بهترین زمان انجام این روش بلافاصله بعد از دفع مدفوع و به مدت ۱۵ دقیقه می باشد.

https://clinicdarman.com/
کلینیک پایتخت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان