انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مفهوم سئو کلاه سفید چیست

مفهوم سئو کلاه سفید چیست

#1
در این مقاله به بررسی مفهوم واژه سئو کلاه سفید خواهیم پرداخت و توضیحاتی کامل پیرامون آن به شما خواهیم داد.

اگر در زمینه محیط مجازی فعالیتی داشته باشید، حتما با عبارت های کلاه سیاه، کلاه سفید و حتی کلاه خاکستری نیز مواجه شده اید. در واقع این نامگذاری، برای معرفی صفت کاری که آن را انجام می دهیم می باشد. به نحوی که کلاه سفید ها همیشه افراد درست کار هستند که کارهای درست انجام می دهند. برعکس کلاه سیاه ها، به نحوی خلاف کارها محسوب می شوند که قوانین را زیرپا می گذارند و خاکستری ها هم رفتاری میان این دو دارند. این مفهوم علاوه بر سئو، در اموری مثب هک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
مفهوم کلاه سفید در سئو چیست

کلاه سفید به مجموعه کارهایی گفته می شود که علاوه بر اینکه قوانین و مقررات اتخاذ شده برای موتورهای جستجو را در بر می گیرد موجب بهبود وضعیت سئو سایت در گوگل نیز می شود.

در سالهای اخیر گوگل بهای بیشتری به وب سایتهایی که سئو سفید دارند می دهد و در نتایج جایگاه بهتری دارند.

اگر بخواهیم یکی از وب سایتهایی را که به روش سئو کلاه سفید در گوگل پیشرفت کرده است، می توانیم به ویکی پدیا اشاره نماییم .
سئوکار کلاه سفید کیست

سئوکار کلاه سفید، شخصی است که متعهد به قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو است و از انجام اموری که این قوانین را نقض می کند، دوری می کند. در حالت کلی یک سئوکار کلاه سفید، بیشتر به وب سایت خود رسیدگی می کند تا اینکه از روشهای غیر اصولی، بخواهد وب سایت ضعیف خود را در گوگل ارتقا دهد!
سئو کلاه سفید شامل چه کارهایی است؟

اگر بخواهیم بصورت کوتاه مجموعه کارهایی که برای سئو سفید باید انجام دهید معرفی نماییم به موارد زیر می توان اشاره نمود

تولید محتوا

اصولی ترین و ابتدایی ترین موضوع در سئو سفید، تولید محتوای اصولی و کاربردی است. الگوریتم های گوگل بسیار هوشمند شده اند و می توانند تشخیص دهند که محتوای یک وب سایت تا چه حد مطلوب است. از تولید محتوای بدون کاربرد پرهیز نمایید. سعی نمایید محتوای شما دارای تعداد کافی تصویر، صوت و یا ویدئو برای توصیف کامل صفحه باشد.
جذب مخاطب واقعی

برای اینکه بتوانید پیشرفت کنید، نیاز دارید که در ابتدا خودتان مخاطب جذب نمایید. بهترین روش برای این کار، هزینه کردن برای تبلیغات است. راههای مختلفی برای تبلیغات وجود دارند. یکی از این راهها، تبلیغات در گوگل است. همچنین می توانید از تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنر در وب سایتهای دیگر برای جذب مخاطب بهره ببرید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام که محبوبیت بالایی دارند نیز بسیار مفید است.
وب سایتتان را شکیل و زیبا کنید

یکی از کارهایی که کمک زیادی به سایت شما می کند، زیبایی و کاربر پسند بودن وب سایت است. این موضوع باعث می شود، کاربران علاقه بیشتری به وب سایت شما پیدا کنند و وقت بیشتری در آن صرف کنند. البته در کنار زیبایی باید به مواردی همچون سرعت بارگذاری سایت نیز توجه کافی داشته باشید.
منبع: 7seo.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان