انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اجاره خودرو برای سفر در ایران

اجاره خودرو برای سفر در ایران

#1
اجاره ماشین برای سفر در ایران می توانید یک پیشنهاد بسیار جذاب برای تمامی افرادی باشد که همیشه فکر ایرانگردی و سفر به شهر های مختلف ایران را در سر می پرورانده اند اما به دلایل مختلفی مانند نبود وقت و دغدغه های مختلف این فرصت را پیدا نکرده اند.

در این مقاله می خواهیم برای شما یک برنامه ایرانگردی بی نظیر برای یک سفر به یاد ماندنی در ایران ارائه دهیم. شما می توانید با اجاره ماشین در تهران، خود را برای این سفر آماده کنید.

[عکس: travel-with-car.jpg]

چرا اجاره خودرو برای سفر در ایران
این امکان وجود دارد که شما در مسیر یابی در شهر های مختلف به مشکلاتی برخورد کنید و یا به کسی احتیاج داشته باشید که به مقاصد شما و جاذبه های آن تسلط کافی داشته باشند، به همین دلیل شما می توانید با اجاره خودرو در اختیار، تهران سفر خود را با یک راننده کار بلد آغاز کنید. هم چنین اگر تعداد هم سفرانتان زیاد است و فضای یک خودرو برای شما کافی نیست، با اجاره ون تهران یک سفر دسته جمعی به یاد ماندنی در شهر های ایران را تجربه کنید.

حال اگر می خواهید با اجاره ماشین با راننده، سفر ایرانگردی خود را آغاز کنید، با ما همراه باشید.

اجاره خودرو و مقاصد ایرانگردی
برنامه سفر ایرانگردی که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم مسیر بسیار معروف و پر طرفداری است که تمامی توریست های خارجی هنگامی که برای بار اول به ایران سفر می کنند، این مسیر را بر می گزینند و بسیاری از تور ها با اجاره اتوبوس، مسافران خود را به جاذبه های تاریخی این شهر ها می برند.

مقصد ایرانگردی اول: کاشان
شهر کاشان با قدمتی چند هزار ساله یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین شهر های ایران با معماری بی نظیر است. خانه های تاریخی، باغ فین کاشان که در UNESCO ثبت جهانی شده است، بازار تاریخی کاشان و روستا های تاریخی آن بهترین جاذبه هایی هستند ک می توانید از آن ها بازدید کنید.

مقصد ایرانگردی دوم: اصفهان
امکان ندارد شخصی به ایران سفر کند و نخواهد این شهر را ببیند. اصفهان در میان مقاصد ایرانگردی، مظهر هنر و معماری ایران است. میدان نقش جهان و مساجد شیخ لطف الله و امام، عالی قاپو و سی و سه پل از مهم ترین مقاصدی هستند که باید در این شهر بازدید کنید.

مقصد ایرانگردی سوم: شیراز
شیراز را همه با نام تخت جمشید و پاسارگاد می شناسند، اما داخل شهر شیراز هم جاذبه های دیگری هستند که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. باغ ارم و مسجد رنگین کمانی نصیر الملک از جمله آن هاست.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان