انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وب سایت

وب سایت

#1
نکته حیاتی اول
وب سایت خود را به حال خود رها نکنید

اولین نکته ای که میخواهیم به آن بپردازیم مسئله بسیار مهمی است.

فرض میکنیم شما وب سایت خود را به حال خود رها کنید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا گوگل نسبت به این موضوع واکنش منفی خواهد داشت؟

اگرچه بدیهی است که گوگل از یک سایت راکد خوشش نمی آید اما الگوریتم های گوگل عملا برای هیچ شخصی بطور قطع مشخص نیست. پس ما دو حالت زیر را فرض می کنیم

    گوگل واکنش منفی نشان ندهد؛ این می تواند برای کسانی که برای وب سایت خود وقت نمی گذارند خبر خوبی باشد اما خبر بد اینکه وب سایتهای رقیب منتظر این هستند که شما غفلت کنید. پس وقتی سایت شما وضعیت ثابت و ساکن پیدا می کند رقبا فرصت کافی برای سبقت از شما را دارند. این درست مانند یک مسابقه اتومبیل رانی است و ایست کردن معنا ندارد.
    گوگل واکنش منفی نشان دهد؛ در این حالت علاوه بر خطر رقبا، خطر گوگل هم وجود خواهد داشت. یعنی اگر در مسابقه سرعت با دیگر سایتها، ایست کنید گوگل زودتر از خط پایان شما را بازنده خواهد کرد!

با بررسی موارد فوق واضح است که چرا می گوییم راکد شدن وب سایت شما برای سئو سایت جام زهر است!

اینکه چگونه و از چه راههایی می توانیم سایت خود را از حالت راکد درآوریم در مقالات بعدی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نکته حیاتی دوم
محتوای خوب تولید کنید و خوب نتیجه بگیرید

آیا تا کنون به این اندیشیده اید که چرا گوگل تا این حد محبوب شده است؟ دلیل اینکه همه برای سئو سر و دست میشکنند چیست؟ در ادامه یک توضیح کوتاه خواهیم داد تا این بخش را بدرستی درک نمایید

گوگل همواره به دنبال این بوده است که بهترین ها را برای کاربران خود ارائه دهد. توجه به چنین موضوعی باعث این شده است که به مرور زمان تبدیل به غول تکنولوژی جهان شود.

از چند خط بالا چه نتیجه ای باید بگیرید؟ حدس شما صحیح است. شما باید بهترین ها را داشته باشید تا گوگل آنها را به کاربران خود معرفی کند. پس طبق یک اصل ساده همواره سعی نمایید محتواهایی که تولید می کنید دلچسب باشد. سعی کنید از بروزترین منابع روز بهرمند شوید و آن را در دسترس کاربران خود قرار دهید.

استفاده از متن های طولانی، باعث خسته شدن کاربران می شود.

استفاده از رنگ مشکی چشم کاربران را اذیت می کند. با کمی خلاقیت و رنگ آرایی کیفیت محتوای خود را بالا ببرید.

گاهی بدون عکس، فیلم و یا هر رسانه دیگری، درک موضوع برای کاربران سخت است. در استفاده از محتوای چند رسانه ای خساست به خرج ندهید.

 
نکته حیاتی سوم
شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید

شبکه های اجتماعی یکی از بزرگترین منابع برای جذب مخاطب است. قطعا شما هم به این نتیجه رسیده اید بزرگترین وب سایتهای دنیا شبکه های اجتماعی هستند . اینستاگرام بعنوان پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی در ایران می تواند برای شما بصورت مستقیم و غیر مستقیم سود رسان باشد.

کار کردن در شبکه های اجتماعی بصورت غیر مستقیم می تواند موجب بهبود سئو سایت شما شود. انتشار محتوای وب سایت شما در گوگل پلاس، فیسبوک، لینکداین و ... بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

 

نکته حیاتی چهارم
لینک سازی فراموش نشود

در رابطه با اینکه بک لینک چیست و چگونه لینک سازی کنیم می توانید بطور مفصل در این مقاله مطالعه کنید. در کنار موارد فوق، لینک سازی یکی از مواردی است که اهمیت بالایی در سئو دارد. جهت مشاوره لینک سازی و اصولی و همچنین سئو تضمینی می توانید با کارشناسان 7سئو ارتباط برقرار کنید.

 

نکته حیاتی پنجم
تبلیغات متنوع داشته باشید

یکی از نکاتی که میتواند به سئو سایت شما نیز کمک کند، تبدیل شدن برند شما به یک برند شناخته شده است. این موضوع می تواند از طرق مختلف انجام گردد. تبلیغات به شیوه های گوناگون کمک بزرگی به این موضوع خواهد نمود. برای مثال نحوه تبلیغات و بودجه تبلیغاتی شرکت های و وب سایتهای مختلف را بررسی نمایید و برترین روش های تبلیغات برای خودتان را شناسایی کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان