انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پارک بتانیک استانبول + تصاویر

پارک بتانیک استانبول + تصاویر

#1
پارک بتانیک استانبول : یکی از جاذبه های طبیعی استانبول، پارک بتانیک در منطقه بایرام اوغلو داریجا می باشد. این پارک درست بین بزرگراه ها و ساختمان ها مرتفع شهر ساخته شده و یکی از بهترین پارک های شهر استانبول می باشد. پارک بتانیک استانبول با محیط آرام و جذابی که داشته هر روز بعد از ظهر بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول را از دل هیاهو و دود و دم شهر بیرون کشیده و به سمت خود جذب می کند. پارک بتانیک به طور کلی 35 هکتار مساحت داشته و تقریبا پانصد درخت دارد. درخت کاری و نهال کاری در این پارک از سال 1995 شروع شده و سپس خود پارک نیز در سال 2002 افتتاح شده است. پارک بتانیک باغ بزرگی از انواع پرندگان و گیاهان دارد که در ادامه بیشتر به ان ها میپردازیم. 
[عکس: 1547522505.jpg]
جاذبه های پارک بتانیک استانبول
همانطور که گفته شد، پارک بتانیک استانبول دارای باغ بسیار بزرگی از انواع و اقسام پرندگاه و گیاهان مختلف بوده که هرکدام از نقاط مختلف دنیا جمع آوری شده اند. جدا از این باغ، بتانیک دریاچه های بسیاری هم داشته چشم اندازهای زیبایی ایجاد کرده اند و برای عکاسی بسیار مناسب هستند. همچنین رودخانه ای هم درست از وسط این پارک می گذرد. 
[عکس: 1547547603.jpg]
امکانات تفریحی و خدمات رفاهی پارک بتانیک استانبول
توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول همراه با خانواده خود در این پارک اوقات بسیار خوشی را خواهند گذراند چرا که پارک بتانیک یکی از زیباترین و جذاب ترین پارک های شهر استانبول می باشد. این پارک شباهت بسیار زیادی با پارک ملت مشهد دارد. امکانات و خدماتی در این پارک ارائه شده شامل رستوران ها و کافه های مختلف، اسباب و وسایل بازی برای کودکان، وسایل ورزشی و ... می باشند. 
[عکس: 1547541165.jpg]
دسترسی های نزدیک به پارک بتانیک استانبول
پارک بتانیک از شهر استانبول 38 کیلومتر فاصله دارد. بنابراین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول برای رسیدن به این پارک باید یا راه بلوار گونش و یا آتاشهیر را انتخاب کنند. فاصله بین این دو ورودی پارک نیز تقریبا چهار کیلومتر می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان