انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پوشش مناسب در تایلند چگونه است؟

پوشش مناسب در تایلند چگونه است؟

#1
پوشش مناسب در تایلند چگونه است؟ : تایلند یکی از کشورهای آسیایی بوده که به خاطر ارزان بودن مقصد همیشگی ایرانیان است. این کشور از کشورهای آسیایی مورد علاقه ایرانیان بوده و سالانه پذیرای بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی است. قبل از سفر به این کشور باید درباره آداب و رسوم، فرهنگ و حتی نوع پوشش مردم آن بدانید. نه تنها تایلند، بلکه درباره مقاصد دیگر نیز باید تحقیقات لازم را انجام دهید. مهم ترین موردی که باید حتما در مورد آن تحقیق کنید، نحوه پوشش در آن کشور است. بنابراین قبل از بستن چمدان های خود حتما راجب به نوع پوشش مردم تایلند تحقیق کنید. در ادامه چگونگی پوشش مناسب در تایلند را توضیح میدهیم. 
کفش مناسب در تایلند
از مهم ترین نکاتی که حتما باید در تایلند، در بازدید از معابد رعایت کنید، انتخاب کفش و داشتن پوشش مناسب است. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور تایلند علاقه مند به بازدید از معابد بودایی این کشور هستند. اما به یاد داشته باشید که باید لباس هایی پوشیده به تن داشته باشید و در بدو ورودتان به معابد، کفش هایتان را از پا درآورید. 
[عکس: 1546658620.jpg]
نوع پوشش بانوان در تایلند
یکی دیگر از مواردی که بیشتر راجب به خانم ها صدق می کند، داشتن پوشش مناسب و شیک برای سرو شام در هتل هاست. بانوان در تایلند معمولا لباس های شیک به تن داشته و جواهراتی نیز همراه دارند. اگر بانوان عزیز قصد بازدید از معابد کشور تایلند را دارند باید لباس هایی بپوشند که آستین بلند دارند. همینطور دامن یا شلوارشان باید بلند باشد. توریست ها و گردشگران خانم میتوانند از سارونگ نیز استفاده کنند. به خاطر شرجی بودن و مرطوب بودن آب و هوای تایلند ممکن است موهایتان نامرتب به نظر برسد، به همین دلیل بهتر است چند شال همراه خود داشته باشید تا موهایتان را با آن تمیز کنید تا مرتب به نظر بیایند. اگر سفرتان به تایلند یک سفر کاری است، حتما همراه خود چند دست لباس رسمی به همراه داشته باشید. لباس رسمی زنان تایلندی نیز معمولا ست کت دامن و یا کت و شلوار است. 
[عکس: 1546642762.jpg]
پوشش مناسب مردان در تایلند
در مورد پوشش مردان در تایلند محدودیت چندانی وجود نداشته و بیشتر سلیقه ای است. اما اگر سفر کاری به تایلند دارید، حتما یک دست لباس رسمی در چمدان خود قرار دهید. اگر نه میتوانید تی شرت، شلوار، شلوارک و یا پیراهن همراه خود ببرید. 
[عکس: 1546624991.jpg]
لباس مناسب تایلند با توجه به آب و هوا
تایلند در ماه های نوامبر، دسامبر، ژانویه و فوریه بسیار خنک بوده و کمترترین میزان دما و بارش باران را دارد. اما ممکن است بعضی از مناطق سردسیر آن برای بعضی از افراد گرم به نظر بیاید. آب و هوای گرم تایلند برای ماه های مارس، آپریل، می و ژوئن می باشد. از آنجایی که در این ماه ها مقدار شرجی بودن و رطوبت هوا بسیار بالاست، حتما لباس های نخی همراه خود داشته باشید. بهتر است این لباس ها را جوری انتخاب کنید که به صورت شلوارهای بلند و آستین های بلند باشند تا از نیش پشه ها در امان بمانید. ماه هایی که در تایلند موسومی بوده و بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند فصل توریستی نیستند، ماه های جولای، آگوست، ژوئن، اکتبر و سپتامبر می باشند. به طور کلی اگر قصد سفر به این کشور را در این ماه های ذکر شده دارید، حتما یک لباس بارانی سبک و یک چتر همراه خود داشته باشید. 
[عکس: 1546683312.jpg]
چه لباس ‌هایی در تایلند همراه خود داشته باشیم؟
به توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند پیشنهاد می کنیم در سفر خود به این کشور حداقل دو شلوار، دو شلوارک، سه لباس زنانه، سه عدد بلوز بلند، دو عدد شال، چند تی شرت، سوئیشرت و یا کت سبک و کفش های مناسبی برای پیاده روی، کفش رسمی و صندل به همراه داشته باشند. 
[عکس: 1546660226.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان